Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בחברה הקטנה בה אני עובד יש רכבי ליסינג תפעולי משלמה סיקסט, אלדן ולובינסקי.

ההתרשמות היא בציון כולל שלאחר כבוד - מקום אחרון הולך לסיקסט בקלות יתרה, שני לאלדן וראשון ללובינסקי בנקודות בלבד.

רגע לפני שבפריים ליס מתחילים לצנן את השמפניות אציין כי המקום הראשון התקבל בבחינת הרע במיעוטו ורק כי להם הייתה את העסקה הכי טובה ל PSA . יתכן ולנהגים אחרים יש ניסיון הפוך ולכן אשמח לקרוא גם ממנו. אנו שוקלים לבצע מעבר הדרגתי לחברה בודדת והדגש הוא על שרות כל עוד ההבדל במחיר הוא לא יותר מ 10% שזה הרבה לדעתי.

אני מבקש אם אפשר רק תגובות מאנשים בעלי ניסיון אישי ישיר בליסינג תפעולי, לחוות דעה בעיקר על השרות בכל רמות התפעול וכמובן למחיר וגמישות החברה בעסקאות. אשמח לשמוע על חברות כמו אוויס, אופרייט ליס וכד'

הרכבים הם בעלות מחירון של 120,000 - 180,000 (קבוצה 3-5 ? )

 

תודה ושבת שלום

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

שלום,

את הרכב שלי (ג'מפי) קניתי מלובונסקי טרייד, אחרי שהיה 3 שנים בפריים ליס.

קיבלתי תיעוד מלא של הטיפולים ממוסך מרכזי, כולל תיקונים ופחחות.

כל הטיפולים בוצעו בזמן ולפי הוראות היצרן, כמובן.

 

האח של אשתי עבד איתם במשך 6 שנים, בהם עבר מעל 400 אלף קילומטר (נסיעות מאיזור השרון לערבה).

רק מילים טובות היו לו על השירות של פריים ליס (אם זה רכב חלופי, לקיחת רכב לטיפולים\טסט\תיקונים).

גם על רכבים צרפתיים יש לו רק מילים טובות, אחרי 220 אלף ק"מ ב 308 ו 190 אלף ק"מ ב C4.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הרכב שלי (אוקטביה 1.2) בליסינג תפעולי מלא של תמיר, חברה קטנה מנתניה.

 

הם נתנו מחיר טוב, אבל יותר מזה שירות מצויין ++.

 

רכב חלופי תמיד, לעולם אינך נשאר ללא רכב, קיבלתי כחלופי רכבים מרמה גבוהה כמו קאמרי, אוונסיס וכו׳.

 

הרכב תמיד חוזר שטוף ומצוחצח עם קופסת סוכריות. מטפלים במורשה סקודה הגורן נתניה. יש לי נציג אישי שתמיד זמין במייל ובנייד האישי שלו וכל בקשה שלי נענית בשמחה.

 

למען הסר ספק אין לי שום קשר אליהם ואני לקוח קטן עם רכב אחד בלבד.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

לחברה שלנו שישה רכבי ליסינג.

קיבלנו מחיר טוב מאלבר (סיקסט היו אומנם יותר זולים) והשירות מצויין.

הטיפולים מתבצעים במוסכים מורשי יבואן וזה יתרון ברור.

הנציגה שאני עובד מולה מאוד שירותית ותמיד עוזרת לי לקבל את המקסימום (השכרת רכב מזדמנת,הפחתת קנס בזמן החזרה מוקדמת של רכב ליסינג וכו).

 

ממליץ עליהם מניסיון של שבע שנים (3 עיסקאות).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

×
×
  • תוכן חדש...