Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אנחנו גיקים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם כל ההתעסקות עם עולם הרכב,מעבר ללהגיע מנקודה לנקודה בצורהה,נוחה, האמינה והחסכונית ביותר,היא למעשה סטייה חנונית?.

סוגי דיפרנציאל?,יחסי העברה?,מוגדש או אטמוספרי?מומנט? היגוי יתר? אם רכב לא היה אהבה אצלי י והייתי שומע מישהו מדבר על "תחיכת פח" ומשתמש במושגים הללו,אני דיי משוכנע שזה ,גיקי מצידו.

ומה המין היפה חושב על זה?,

ובכן,האקסית שלי היא בכלל צימחונית חובבת רוק כבד,she dosent care about cars,הדבר היחידי שהיא אהבה בוולוו הישנה שהייתה להם זה החימום במושבים,פעם נסיתי להסביר לה מה כל כך נפלא ב190E הישנה שהייתה לי,היא הסתכלה עלי במבט חלול שכזה.

גם חברה הנוכחית אינה מבינה "למה מושבי עור?,אני מחליקה מהם"עכשיו לך תסביר לה שסידרה 3 מדגם E36 קופה עם מנוע 2.5 טורי והנעה האחורית זה בן ז*** של דבר. אני רק צוחק מהמחשבה על ההסבר "כן מותק אז תראי,השלדה של סידרה 3 מאותן שנים הייתה פשוט "טייל האפי" ותוספי לזה מומנט של ה2.5 ליטר והרכב הזה מקשקש בזנב כמה שתרצי,בנוסף יש לה הגה מתקשר,ותנוחת ישיבה נמוכה,אה מה קיבלת מאמי?,"

"לא יודעת מה הרגע אמרת ,אבל יש לך אוטו של ערסים"...

אז מה נשים כן אוהבות?,אם כבר באת לאסוף את הדייט שלך במיאטה,for the love of god,אנא ממך,אל תספר לה איך העברות ההילוכים שלך נשמעות כמו בטריומף TR6,ואל תשכח לסגור את הגג,אתה הורס לה את התסרוקת!

קורבט?,I dont think so היא תרד למטה ותבין שהדייט שלה נוהג בתסתכלו עלי,ותסיק מיד שאתה סובל מבעיות אונות חמורות.

אימפרזה טורבו? "מאמי למה יש לך מתלה לייבוש כביסה מאחורה?" "לא לא זה הספולייר של הרכב". "מאמי,יש לך מגבון לך?אני חושבת שהשתנתי במכנסיים,אני חושבת שפעם הבאה אני אנהג במייקרה של אחותי".

סידרה 5?"הדייט שלי עבריין?,אבא שלו מלווה בריבית?"

S2000?"המממ סליחה אבל למה אתה נוסע 130 קמ"ש ברחוב שלי?" תרגעי כולה הייתי בהילוך שני פשוט רציתי להכנס לוויטק"

מה אתם חושבים?

 

נמרוד.

Porsche 944 turbo

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בגדול, כן. אנחנו גיקים עם פטיש למכוניות, אין מה לעשות.

הבעיה היא לא בזה, כי כשנופל לאנשים האסימון הם באמת מבינים את זה ומצליחים לכבד את זה (או לפחות מנסים)

אבל הבעיה היא שכל הגברים "אוהבים מכוניות", זאת מין מוסכמה כללית כזאת.

תאר לך את עצמך בדייט ראשון, הבחורה מתעניינת בך ואתה אומר לה "אני עובד פה, לומד שם, תחביב שלי זה מכוניות..."

היא לא מבינה את זה, וכל מה שעובר לה בראש זה "יופי, עוד אינפנטיל ויותר מזה גם אין לו מושג מה תחומי עניין שלו. ישר מכוניות, כמו כל הגברים.. בקיצור, אין מצב לקיים איתו שיחה!"

ואתה מנסה להבהיר לה "לא, לא כמו שכל הגברים אוהבים מכוניות. אני באמת. זאת ממש שריטה..."

בזמן שאתה מבין כמה רע זה נשמע מה שעובר לה בראש זה "יופי, לא רק אינפנטיל אלא גם סוטה. מה זה אוהב מכוניות אבל לא כמו כל הגברים? בטח אגזוזן......"

בסוף שאתה כן מצליח להבהיר לה את המצב, היא בורחת ישר. אני למדתי לא להזכיר את הנושא, בהתחלה להיות אדיש ולתת להן לעוף על זה בעצמן "איזה אוטו יפה" וכאלה, עד שהקשר נהיה רציני יותר ואז להזמין אותה לטיול עם החברים. ככה אתה לא מבריח אותן, בסוף הן מבינות את העניין וזה גם נקודות זכות שאתה מזמין אותן להסתובב עם החבר'ה

 

 

עכשיו לך תסביר לחברה שלך למה אתה מתעצבן כשהיא רואה מיטו מדגם בסיס חונה ליד שלך והיא אומרת "מאמי, זאת הרבה יותר שווה!"

כשאתה מגיב "מה?? זאת מדגם הבסיס של 2009 שלי זה עולם אחר, שלי זאת תלתן ירוק!"

תאר לך את הוריד שיצא לי במצח כשהתגובה הייתה "כן מאמי, אבל זאת אדומה"

 

:roll:

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

התשובה כמובן חיובית.

התגובה של החברה שלך ורוב הנשים- הגיונית. יותר מזה, סביר שחברתך גם מיצגת את הפן השפוי שבאישיותך וכשאתה "מיתמרד" נגדה ,אתה מתמרד גם נגד הצד השפוי באישיותך[לקחתי אותך רק כדוגמא, הכוונה כללית יותר].

חובבי רכב נבדלים זה מזה, חלקם עוסקים בברזל וברגים[ כיום גם תוכנה]. אחרים רואים זאת רק כצוהר-דרך הסתכלות רחבה יותר-תרבותית, כלכלית, אישית.

נדמה לי שכבר יש שרשור בכותרת"אתה יודע שהגזמת עם מכוניות כש..."

עבורי- כשראיתי ביום אחד שרייד חבוטה דור ראשון, אודי 200 אבנט ולקינוח קורטינה, סתם כך ברחוב-זה היה יום טוב.

שיהיה לך יום טוב.

 

מאור-החברה צודקת: תילתן או לא. אדום תמיד מהיר יותר. אדום תמיד מושך עיין [שלי] בכביש.לכן גם מרגיז אותי לראות קוריאניות אדומות, במיוחד קרוז: גם משך תשומת לב וביזבז לי שנייה, גם אוטו גדול ולכן בזבוז של הרבה צבע , גם אדום חי ויפה-כמו כל דבר טוב- בטח צבע יפה הוא משאב מוגבל בטבע. חבל.

פורסם

זו אחת הסיבות שאני ממש לא משתף בזה כל אחד.

ביום ראשון יצא לדבר עם מספר מכרים על הרכב החדש ועל הגשמת החלום ה"ריאלי", מתוך 4 חברה, 1 אמר משפט ציני השני שתק השלישי לא הבין מה אני רוצה והרביעי הבין אותי בצורה מעולה!

גם חברה הנוכחית אינה מבינה "למה מושבי עור?,אני מחליקה מהם"עכשיו לך תסביר לה שסידרה 3 מדגם E36 קופה עם מנוע 2.5 טורי והנעה האחורית זה בן ז*** של דבר. אני רק צוחק מהמחשבה על ההסבר "כן מותק אז תראי,השלדה של סידרה 3 מאותן שנים הייתה פשוט "טייל האפי" ותוספי לזה מומנט של ה2.5 ליטר והרכב הזה מקשקש בזנב כמה שתרצי,בנוסף יש לה הגה מתקשר,ותנוחת ישיבה נמוכה,אה מה קיבלת מאמי?,"

לא יותר פשוט להגיד "חובבי אקסטרים מכירה? מכורי אדרנלין מכירה? אחרי שהיא עונה כן, אתה אומר לה, "יופי, עכשיו תחזיקי חזק, בכיכר הקרובה תביני למה בחרתי ברכב הזה"

 

לגבי כל השאר זה מאד תלוי בבחורה, הרוב המוחלט של הבחורות יעדיפו שיאספו אותן ברכב פוזה בדייט הראשון גם היא תגיד לך שלא (או יותר נכון, בעיקר אם היא תגיד לך שלא :wink:), אין מה לעשות, אנחנו בני אדם וזה חקוק בנו.

פורסם

נראה לי שאני ואשתי דוגמא מצוינת לנושא.

 

בפגישה הראשונה - היא הקיאה את הנשמה באדנית בשנייה שירדה מהרכב. ודווקא נסעתי בצורה יחסית רגועה - אבל מסתבר שמה הנחשב אצלי רגוע בירידות של ירושלים גרם לגברת בחילה איומה. (מדובר בקליאו - ובאמת שלא היה ניסיון לעשות רושם כלשהוא, ההפך. אבל נהיגה מירושלים לבית בשעות הקטנות של הלילה היא דבר מרדים אם לא מכניסים קצת פלפל).

 

בפגישה השלישית היא שנאה שנאת מוות את רכב השטח שלי (רכב פתוח). למרות שטענה שדווקא הייתה פגישה כיפית. יותר מאוחר היא סיפרה לי שרכב שטח פתוח נתפס אצלה כמשהו ערסי.

 

כשסיפרתי לה שאני אוהב מכוניות ונהיגה - היא חשבה שמדובר בעוד ערס מצוי. עד היום אנחנו צוחקים על זה.

 

היום?

היום היא נהנית איתי בנסיעה לא רגועה בתומקאר. היא מבקשת ממני מיוזמתה להוציא את הג'יפ כדי לעשות לאחיות שלה ולבעליהן טיול, נהנית בטיולי שטח ליליים ומחכה בקוצר רוח לצאת לטיול מאורגן עם החבר'ה הג'יפאים שאני מטייל איתם.

 

לגבי נסיעה מהירה - החוק הרשמי אומר שאין לה בעיה עם המספר על הספידומטר, אלא עם סיבובים ותאוצות ובלימות. אני בהחלט מכבד. רק עם נסיעות ליליות (שלי לבד) יש לה בעיה, כי היא נשארת לבד בבית - אבל עדיין לא מדובר בווטו.

 

בראייה הכוללת - אני יכול לומר שזכיתי באישה מושלמת לתחביב. או כמו שהיא אומרת - ברגע שאני מכירה את בן זוגי ואת כל מה שיש בו, השריטה שלו למכוניות הופכת זניחה.

 

נ.ב מדובר בבחורה דתייה (אני גם דתי) - מגזר בו תחביב כמו שלנו משוקץ לא פחות מאצל שונאי הפוזה.

 

אגב, המשפחה שלי פעם מאוד שנאה את התחביב - היום הם משלימים עם זה.

אבא שלי היום אומר שאם היה יודע שלהראות לי מכוניות וסמלים בגיל 3 היה מוביל לזה - בחיים לא היה עושה זאת שוב.

 

אגב2 - אם כבר מספרים על התגובה של הסביבה - החבר'ה בעבודה הקודמת שלי לא הבינו איך אפשר להתלהב מרכב מיושן ועוד בלי דלקן. אחרי שעשיתי לאחד החבר'ה מהצוות סיבוב - והוא סיפר לשאר החבר'ה לצוות, פתאום הגישה שלהם השתנתה והם התחילו להתעניין קצת יותר.

פורסם

תאר לך את עצמך בדייט ראשון, הבחורה מתעניינת בך ואתה אומר לה "אני עובד פה, לומד שם, תחביב שלי זה מכוניות..."

היא לא מבינה את זה, וכל מה שעובר לה בראש זה "יופי, עוד אינפנטיל ויותר מזה גם אין לו מושג מה תחומי עניין שלו. ישר מכוניות, כמו כל הגברים.. בקיצור, אין מצב לקיים איתו שיחה!"

ואתה מנסה להבהיר לה "לא, לא כמו שכל הגברים אוהבים מכוניות. אני באמת. זאת ממש שריטה..."

בזמן שאתה מבין כמה רע זה נשמע מה שעובר לה בראש זה "יופי, לא רק אינפנטיל אלא גם סוטה.

:roll:

 

עכשיו תאר לעצמך מה קורה לבן אדם ששתי האהבות היחידות שלו הן מכוניות וכדורגל.... הוא נדפק לגמרי, לא ככה? למזלי מצאתי כבר את האחת שלי שמסתדרת עם כל פאק שיש בי. וזה כולל גם חפירות ומושגים שגורמים לה לגלגל עיניים

פורסם

מאור - לצערי אתה צודק מאה אחוז...

 

תארת את זה במדויק - מבחינת מרבית הנשים אתה חובב מכוניות בדיוק כמו שכל גבר ממוצע הוא חובב מכוניות. מבחינת מרבית הגברים אתה סתם מתעסק בשטויות, ובכלל איך אפשר לנסוע במשהו אחר מלבד ליסינג אוטומטי כשיש לך משפחה וילדים (וגם כשאין).

אצלי המצב אפילו יותר גרוע - אני עובד בתחום :lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בדיוק בגלל זה אני ממליץ לרכך את זה פנימה, לא ישר לדחוף את זה.

אם תתחיל לספר בדייט ראשון (או שני-שלישי) על מפגשים, טיולים, אימוני נהיגה - אתה שרוף אוטומטית, ישר לקטלוג של "חנון עם חברים מהאינטרנט".

לעומת זאת, קרוב מאוד אלינו יש את הג'יפאים. תאסוף בחורה בדייט ראשון עם ג'יפ (גם אם מדובר בג'יפ מדרכות בלבד) ותצא בהצהרה- אני ג'יפאי, כל סופ"ש יוצא עם החברים לטיול שטח, גוררים את הטרקטורון אחרינו, קורעים את השטח, קופצים באוויר עם הרייזר, דופקים כוס קפה שחור וחוזרים הביתה- מזל טוב! זכית בלבה, אתה גבר-גבר אולטימטיבי, מסוקס וככל הנראה גם מבוסס (כל עוד תספר לה את זה במידה ולא בהתלהבות של ילד קטן, כן?)

משתלם להיות ערס (ולא להיעלב בעלי הרייזורים):lol:

ואם תופיע באיזה R6 אדמדם במעיל עור ותצהיר שאתה אופנוען- בכלללל, הסקס-אפיל מטמטף וגם היא.

השיטה היא אחרי כמה דייטים להתחיל לטפטף ולאט לאט טיול קטן עם החברים פה, אחרי זה הזמנה למפגש שם (אחרי שהיא כבר הכירה במפגש, שלא יראה לה מוזר חבורת מבוגרים בחניון), בסוף הן לומדות גם לאהוב את זה.

 

שלא תבינו אותי לא נכון, הבעיה הזאת קיימת גם עם גברים אחרים שכמו שאמרתי אוהבים מכוניות בגדר הנורמה (כמו שיש "אוהדי כדורגל" ויש את האולטראס...)

גם מהם אני מקבל פרצופים מוזרים, אבל מזה קצת פחות איכפת לי:lol:

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

אז אני נחשב גיק בגלל האהבה למוטוריקה בכלל? שיהיה,גאה בזה :)

 

לגבי זוגיות - האקסית שנאה כל רכב שהיה לי (כנראה בגלל העודף תשומת לב ;))

 

הנוכחית מפתחת יחסי ידידות בינתיים (אפילו פעם אחת נסעתי נסיעה קצרה וכשרציתי לכבות מנוע,העירה "אתה לא נותן לטורבו להתקרר?")

 

:)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

הבעיה עם מה שאתה אומר היא שכשאתה מגיע לדייט עם מיאטה - אתה אוטומטית בבעיה (ולא רק כי זה אוטו של גייז :wink: ). לטעמי, מכוניות ספורט מושכות תשומת לב חיובית מבחורות שליליות, ולהפך. במילים אחרות - לא בטוח שארצה להיות בקשר עם בחורה שתתלהב יותר מדי מהאוטו שלי...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני לא מדבר על היחס שהרכב עצמו מקבל, כמו השירשור הזה אני מתכוון ליחס שאנחנו כאנשים שחיים את התחום מקבלים.

אם נכנס ליחס שהרכב מקבל אז אני בטוח שיש פה כמה אנשים בעבודה שכבר בונים איזה עגל זהב להחנות לידי, לא עובר יום בלי תגובה כזאת או אחרת לגבי הרכב... אבל זה עניין אחר, ובסופו של דבר גם אם אני מקבל פידבק חיובי לגבי הרכב שמתחילים לפתח איתי שיחה על הנושא אנחנו ישר נכנסים ללופ כמו שפורט פה מעל.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

אז איזה רכב לדעתכם כן מומלץ להגיע לדייט? :)

לדעתי זה נורא תלוי בבחורה,

לדוגמא אם אני יוצא עם פרחה מבת ים(בת ימים לא להעלב בבקשה) אז X6 אני אצלה במיטה.

היפית עם שרוואל בלי חזיה-אופניים

בוגרת בית ספר למשחק\אומנות\פילוסופיה-סאאב,וולוו,סיטרואן גדולה.

סטייליסטית-אלפא ספיידר ישנה,מיני חדשה,ואם הממון מאפשר אז גם 911 sc משנות ה80.

פאקצה-זה קל אודי A3

בת של תעשיין-יגואר xf\xj.

לסבית בארון-דיפנדר!

Porsche 944 turbo

פורסם

לא סגור אם גיק או לא, אבל אני פשוט מכור, ולפעמים ברגע של שפיות רגעית אני לא מבין על מה אני מוציא את הכסף בעדיפות כזו לא מתקבלת על דעתם של הסובבים אותי:shock:


×
×
  • תוכן חדש...