Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כתבה על סחירות רכבי המיני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כתבה של בני ברק,

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4211800,00.html

(נמחקה לי בטעות ההודעה ,אז אני אקצר).

אני מאד מעריך את בני ברק אבל הוא שכח סיבה נוספת שהיא מאד מהותית,

והם המוכרים, שדורשים (וכן,אני יודע שזה שוק פתוח) למכור רכב בן שנה או שנתיים באלפים בודדים ממחירו כחדש,

לדוגמא רכב חדש ב60K ודורשים על רכב שנת 2011 ונניח יד 1 עם 15K ק"מ 54K שקל,נכון באחוזים זה בערך 15% אבל אבסולוטית בכסף זה כלום, על ההפרש הזה כמעט בטוח שתקבל פריסה לתשלומים ללא ריבית מהסוכנות, גם בעת המכירה תקבל יותר כי הרכב שלך חדש יותר ולכן הפער הוא כבר לא באמת 6 או 7K שקל, אלא פחות ויש וד הרבה פלוסים כמו אחריות יותר ארוכה , מכירה בעתיד תהיה יותר קלה למכור יד 1 ולא יד 2.

יש הטענות על זמן המתנה(פיקנטו) ,המחירון היבש שהוא גבוה מאד אבל עכשיו זה רק מבצע,למרות שהמבצע הוא כבר שנתיים (עיין ערך סיאט), אני לא קונה את הטענות הללו.

אביב8)

פורסם

6000 שקל מ60K הם 10% ולא 15 .אבל זוהי קטנוניות לשמה ;-)

שקלתי לא מזמן לקנות יד1מפרטי וראיתי בדיוק את מה שאתה מדבר ומתאונן עליו-משתלם הרבה יותר (ולו רק בגלל שהסחירות שלו תהיה יותר גבוהה במרוצת השנים, כי נכון!, יותר קל למכור יד1 מיד2 ) לקנות רכב חדש מהחברה (שאחרי בדיקה שלי בזמנו זה בערך 10K הפרש בין רכב יד1(2011 פרטי) לרכב חדש שעולה 67000. אני אישית וויתרתי על המכונית מיני שכל כך רציתי אבל משיקולים אחרים. לגבי הכתבה שצירפת, צוין שהמחירים שהמוכרים דורשים גבוהים יחסית רק במקרה של הטויוטה יאריס החסכונית להפליא, אבל כמו שאתה טענת וכמו שחיזקתי את דבריך הדבר נכון לעוד הרבה רכבי מיני.

×
×
  • תוכן חדש...