Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוספת כוח לפיג'ו 206


שימו לב! השרשור הזה בן 4392 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה זה שונה לחלוטין ? לפעמים ההבדל קטן ומספיק שינוי פשוט כמו התאמת מנוע מסדרה EW לרכב עם תושבות של XU.

אם הייתי שוקל פרוייקט כזה הייתי יותר מוטרד מנושא החיווט וניהול המנוע הרבה יותר מאשר התושבות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אלו אפילו לא שאלות תאורטיות מכיוון שבחו"ל זה חוקי ללא בעיה (חוץ משוויץ, אולי).

זה לא שזה לא חוקי לדון בשיפורי רכב.

ופרוקסימה - מנוע 1.6 טורבו שונה לחלוטין מבחינת תושבות מנוע. זה תכנון אחר. לא אומר שזה לא אפשרי, אבל זה קצת יותר יקר. גם המנוע.

 

בסדר , אבל מקודם שאלתי האם כדאי להחליף לGTI (כרגע על XS).

וכולם מדברים על טורבו ואני לא הולך לכיוון הזה מכיוון ש:

1. לא חוקי - לא נכנס לזה

2. לא חושב שהמנוע שלי יחזיק מעמד.

 

לכן האופציה היחידה היא להמשיך לחפש GTI שמורה בנרות....

חבל שאין מישהו פה עם GTI , הייתי ממש שמח לנסוע באחת לראות עד כמה היא באמת יותר חזקה משלי.

 

בזמנו חשבתי לקנות 206CC 2.0 שהיא עם מנוע זהה , אבל יותר כבדה ב100 קילו, אבל משיקולי פרקטיות אני אמשיך לחפש GTI.

PUNTO 16V

206 XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר 2 אנשים שהיתה להם 206 GTI.

אחד מהם דחף RC בפנים.

השני מכר וקנה 306 GTI6 - אחרי שעשה איתי סיבוב על הרכב שלי.

 

זו תשובה חלקית לשאלה האם כדאי להחליף ל 206 GTI.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך מכול השירשור הזה עדיין לא הבנת שעדיף לשפר את הxs מאשר לקנות gti.

 

ואני יחזור על זה נסעתי ב2.0cc ולא עף לי הפוני.

 

נסעתי בxs1.6 נהנתי יותר!.

 

נסעתי ב1.4 8 שסתומים משופרת ונהנתי עוד יותר מהxs. אבל הxs הייתה סטנדרטית. כדרך אגב על ה1.4 8 שסתומים אני עובד יום יום !

 

שיפור ה1.6 16 שסתומים יניב הרבה יותר פירות אני בטוח בזה! בשביל לסחוט מה8 שסתומים עוד קצת צריך לעבור הרבה אחרי שעושים את הבסיס!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גבי, מכל ההודעות שלך הבנתי שאתה מומחה לשיפורי 206, מה אתה אומר על 206GTI עם ניהול חיצוני (סגנון VEMS- PNP) וקמשפטים משופרים ?

 

סוחט 160-165 כ''ס? עם בניית סעפת כמה יוסיף ?

 

כמה יוצא סיפור כזה לאומת שיפור ברמה דומה לXS ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש לא מומחה לשיפורי xs.

 

ואני גם ממש לא דיינו אז אין לי מושג כמה זה יצא!

 

ובטוח בזה שאם תשפר gti היא תיהיה הרבה יותר חזקה מxs. אך קודם כל תסכים איתי שיש הרבה יותר מנועים כמו שיש בxs

בארץ מאשר מנועים כמו שיש בgti.

תסכים איתי שיש הרבה יותר חלקים לxs מאשר לgti חלקי מנוע כן.

בשביל לשפר nfu לא צריך הרבה.

 

תסכים איתי שנדיר לראות gti כזאת בארץ.

 

וסתם שאלה איך מההודעות שלי ראית שאני מומחה? אני ממש לא.

לא יצא לי אפילו להתעסק עם המנוע הזה אני עושה הרבה שיעורי בית.

אני עושה הרבה שיעורי בית לפני שאני מתעסק עם המנוע (מתוכנן איתו משו)

מהתרשמות נהיגה בשתי המכוניות ממש לא נפל לי הכובע במנוע 2.0.

 

 

קמשפטים וניהול כמו שאמרת כמה יעלה 10 בערך לא כולל עבודה וכיוונים? מה שאמרתי בשביל לשפר את הnfu יעלה גג 4.(כמובן עם עושים את זה לבד בכול זאת זה לא כזה סיפור)

 

מבחינה תקציבית עדיף nfu.זאת דעתי בכול מקרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאפא אתה סוטה מהבסיס, פגיו צריכה להשאר פגיו, רוצה מכונית לקו ישר קח vagית או הונדה.

למה את האיזון שיש לxs בחיים לא יהיה לgti!

למה? כי אין לך ממש דרך להוריד את ה60 קילו מהפרונט, עובדה זה מה שקורה לgti מול הxs.

ואתה יודע מה, סע בxs עם מצערות וניהול גילוח ראש + סעפת צנרת, נראה היכן תהנה יותר, הרי מבחינה כסםיצ העסק,כמעט שווה למה שאמרת שיהיה לgti בשביל 165 סוסים.

ועכשיו ברצינות רק קאמשאפטים של קאט קאמס ביחד עם ציפ תואם שלהם מביא את הgti לעליה ב15-20 סוסים ועוד כקג"מ או שניים במומנט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להוריד 20 קילו מצבר ולהעביר לתא המטען. :)

 

עדיין גלעד, אמרתה בעצמך שמי שנסע אצלך ברכב, מכר וקנה מדהן אחר, או עשה השתלה.

זה סימן למשהו, לא? מי שלא מבין יש לו בעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

TU5JP4 ( המנוע של ה XS ) הוא אחד ממנועי ה 1600 הטובים בעולם.

זאת עובדה. הבעיה היא שפג'ו נאלצו לסרס אותו לטובת צריכת דלק , נוחות , רעש , רצועת כוח לינארית משהו ודברים כאלה ואחרים אז הם סירסו את הסעפת פליטה שהיא זוועתית פשוט את הניהול שמסרס בכוונה את הפוטנציאל של המנוע והפרופיל המשפחתי של הקאמשאפטס , שלושת אלה יוסיפו משהו כמו 40 כ"ס , אבל זה השיפור הזעום , השיפור המשמעותי הוא הפיכת ה 110 כ"ס המקוריים לסוסים מהירים יותר , זריזים יותר ונשמעים הרבה יותר טוב בגלל שהמנוע עכשיו עבר למוד ביצועים.

 

עם דוד נורמאלי שומעים היטב את ה " RASP " של מכסחת הדשא על סטרואידים :)

לא לקח את התרופות שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

TU5JP4 ( המנוע של ה XS ) הוא אחד ממנועי ה 1600 הטובים בעולם.

זאת עובדה. הבעיה היא שפג'ו נאלצו לסרס אותו לטובת צריכת דלק , נוחות , רעש , רצועת כוח לינארית משהו ודברים כאלה ואחרים אז הם סירסו את הסעפת פליטה שהיא זוועתית פשוט את הניהול שמסרס בכוונה את הפוטנציאל של המנוע והפרופיל המשפחתי של הקאמשאפטס , שלושת אלה יוסיפו משהו כמו 40 כ"ס , אבל זה השיפור הזעום , השיפור המשמעותי הוא הפיכת ה 110 כ"ס המקוריים לסוסים מהירים יותר , זריזים יותר ונשמעים הרבה יותר טוב בגלל שהמנוע עכשיו עבר למוד ביצועים.

 

עם דוד נורמאלי שומעים היטב את ה " RASP " של מכסחת הדשא על סטרואידים :)

 

חחח, אז לכלה אין צוואר, יש יותר מסנטר אחד והיא גם שוקלת מעל 100 ק"ג אבל היא עדיין אחד השידוכים הטובים בעולם.

 

אז ככה, המנוע 1600 האטמוספרי המוביל הוא ה 4G92 172 bhp @ 7,500 rpm של מיצובישי שהופיע בקולט Mirage Cyborg R איפשהו ב 1992 ולא יצא מגבולות יפן.

פיז'ו והונדה היו רק יכולים לחלום ב- 92 להוציא מערכת תזמון שסתומים משוכללת כמו ה MIVEC

שרשור ישן שדן בהרחבה בנושא .

2651_7mg.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=mgDdbrMh6bo&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דיברתי על מנועים נדירים כאלה או אחרים עם טכנולוגיה מתקדמת , אני מדבר על 1600 פשוט בלי יותר מדי , כזה שאפשר לשפר אפילו לבד ובעלות נמוכה , נגיש וקיים במספרים רבים בהרבה מקומות , יש לו פוטנציאל וקל לעבוד איתו.

 

אני מנחש שאת המנוע של המיצובישי קשה לשפר , בלתי אפשרי להשיג , חלקים יקרים וכו..

 

והבעיה הכי מרכזית זה שהוא חייב לבוא בתוך מיצובישי ...

לא לקח את התרופות שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חחח, אז לכלה אין צוואר, יש יותר מסנטר אחד והיא גם שוקלת מעל 100 ק"ג אבל היא עדיין אחד השידוכים הטובים בעולם.

 

אז ככה, המנוע 1600 האטמוספרי המוביל הוא ה 4G92 172 bhp @ 7,500 rpm של מיצובישי שהופיע בקולט Mirage Cyborg R איפשהו ב 1992 ולא יצא מגבולות יפן.

פיז'ו והונדה היו רק יכולים לחלום ב- 92 להוציא מערכת תזמון שסתומים משוכללת כמו ה MIVEC

שרשור ישן שדן בהרחבה בנושא .

2651_7mg.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=mgDdbrMh6bo&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

שכחת כנראה את מנוע ה B16B האטמוספרי של הונדה שמפיק 186 סוסים מנוע זה יצא בסיויק Type R.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4392 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...