Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוספת כוח לפיג'ו 206


שימו לב! השרשור הזה בן 4393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גבי, אמיר- דאזלר באמת לא מבין מה כל הקטע בפזיו, הוא לא מבין מזה nfu.

Lantra אכן כמו שגבי אמר הסעפת והצנרת וחיישן המצערת, הם שמסרסים מאד חגג

 

לא הבנתי ,

אשמח אם תפרט יותר

PUNTO 16V

206 XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פגיו עד להופעת הדגמים החדשים כגון 308 207 וכהנה וכהנה, הייתה ידוע כחברה שבונה רכבים שיודעים להתנהג, יודעים לפנות ויודעים לשמח את הנוהג בה, זאת בגלל מבנה המתלים המיוחד משנות השמונים עד לשנות האלפיים במכוניות שהיא יצרה.

פגיו ידוע בהתנהגות שלו, וכל ניסיון להפוך פגיו לרכב לקו ישר או לדרג גורם לאיבוד אותו אפקט הפגוי.

תבין לא אני ולא אתה ולא גבי ולא אמיר, לא יכולים לרמות אף מהנדס של חברת פגיו, ובמיוחד לא קבוצה של מהנדסים עם ידע מכשור ותקציב.

אני לא יגיד לך שאין 206 עם 500 כו"ס ומומנטים באזור ה50 קג"ם ממנוע שהבלוק שלו הוא של GTI, אל תשמח, כיוון שזה לא אומר כלום.

כי במסלול אין לרכב הזה מה להציע מול אותה הXS עם 150 סוסים ו20 קג"ם, לא? כי זו כבר רק צורה של פגיו 206 הכל בפנים שונה ולא פגיוי. אפקט ההתנהגות הפגויו כבר לא קיים שם.

יש לכל חומר מגבלות ועייפות, כל שלדה יכולה להחזיק את שלה, מבין?

אז אם כך למה בעצם לקנות פגיו? אם אינו רכב מהיר מהתחלה? אם אתה רוצה כוח ומצפצף על ההתנהגות?

הרי בVAG יש כבר טורבו ומנוע מבריק, בהונדה המנוע הוא הפנינה, לפגיו נישה משלה, תהרוס אותה ואני לא יבחן מדוע לנסוע ברכב כל כך סתי, רוצה ללחוץ כמה אמריקאית.

NFU/NFX הם מנועים מסדרת TU הבחירים שיצורם הופסק לפני כמה שנים.

המנועים האלה מתהדרים באמינות יוצאת דופן לאורך שנים, שני המנועים הנ"ל סובלים התעללות באופן מכובד, ויש להם אופציות משחק עם האביזרים מסביב, בנוסף בישראל תמצא להם יותר חלקים.

מנועים לא מסורבלים וקלים לטיפול.

וכן אמיר גם צודק יש להם אפטר מרקט גדול יותר מלGTI.

וכן הGTI כבדה יותר מXS ולכן האיזון נפגע המשקולת מקדימה ששמה מנוע מוסיפה עוד כ60 קילו 26 סוסים ומשהו כמו 3 קג"ם, אם נחזור להתנהגות הפגיוית מהפרק הקודם שלי, נבין שהGTI לא ממש בעלת יתרונות, אולי יותר חסרונות, ולכן בגלל היתו רכב לא מבריק, ואולי XS יותר מבריק, כך המחירונין ממאד קרובים אחד לשני.

אם אחרי זה לא תבין, אז אתה בבעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הבעיה עם רכב שהוא גם יודע להתנהג וגם נוסע מהר?

אף אחד לא מדבר על להפוך אותה למכונת קו ישר עם 300 כח סוס.

 

אבל בכל זאת אני חושב שהשלדה שלה בהחלט יכולה להתמודד עם 150-160 כח סוס.

עובדה שקיימת גירסת הRC , וגם קליאו ספורט שהיא בנישה דומה.

 

וחוץ מזה אתה זה שהעלאת בכלל זה כל הקטע של הגדישה, ואתה דיי סותר את עצמך עכשיו.

הרי מה הוספת טורבו וכל זה לא תפגע בהתנהגות של XS ? בטח שכן.

 

אם הייתה קיימת גירסת RC בארץ הייתי קונה ולא מוכר לעולם.

 

עכשיו לגבי הGTI סטנדרטית , האם יצא למשיהו פה לנהוג עליה בהשוואה לXS?

אני ממש מעוניין לדעת בכמה ההבדלים מהותיים ומה הפונטנציאל של הGTI.

לגבי המנוע ברור לי שהXS יותר נמצע בשוק , אך גם לGTI יש מנוע משותף עם הCC , אז אני מניח שגם לה יהיה אפשר למצוא חלקים.

PUNTO 16V

206 XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן ריברתי על 150 כ"ס.

גדישה על מנוע סגור, אפשרי 0.8 - 0.7 באר, עם בוסט קנטרולר, אתה תוכל להסתדר עם זה, כך שאיני סוטר את עצמי.

בxs עם טורבו על מנוע סגור וגדישה 0.8 לא יהיה לך לאג, כמו בכל מנועי הטורבו, כיוון שזה מנוע רגיל שהוספתה לו טורבו, ולכן עד למצב שהטורבו מורגש אתה בעצם נוסע על nfu רגיל לכל דבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

150 כוח יהיה בסדר גמור על פגו 206. וגם 205 וגם ראלי.

 

כדרך אגב הcc 2000 היא בעלת מנוע כמו של הפגו אבל זה לא בר השוואה הבנתי היא שוקלת כ150-200 קילו יותר.

 

ה206 cc מנוע זהה לgti, נוסעת לא רע בכלל.

אם כי הרגשתי יותר נחמד בxs אך היא שוקלת הרבה פחות.

 

תיקח בחשבון שהחבר בשביל לטפל בcc רץ בכול הארץ לחפש מוסכים ועזוב גג שזה בכלל לא רוצים לשמוע ממנו.

 

נטו מכנאי! אז צריך לקחת בחשבון ובכללי נראה לי השירשור הזה כבר מזמן סטה מהנושא הראשי שלו כבר שכחתי מי זה פותח השירשור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן ריברתי על 150 כ"ס.

גדישה על מנוע סגור, אפשרי 0.8 - 0.7 באר, עם בוסט קנטרולר, אתה תוכל להסתדר עם זה, כך שאיני סוטר את עצמי.

בxs עם טורבו על מנוע סגור וגדישה 0.8 לא יהיה לך לאג, כמו בכל מנועי הטורבו, כיוון שזה מנוע רגיל שהוספתה לו טורבו, ולכן עד למצב שהטורבו מורגש אתה בעצם נוסע על nfu רגיל לכל דבר.

 

כמה תיקונים:

 

1. הלאג תלוי בעיקר בגודל הטורבו והאינטרקולר. זה לא קשור לעובדה שהרכב אטמוספרי בעברו. עדיין תקבל בעיטה כשהטורבו יכנס.

2. לא צריך בוסט קונטרולר, מספיק למתוח את הוייסטגייט לגדישה הרצויה.

3. 0.7-0.8 גדישה - אולי מנוע סגור מחזיק - השאלה כמה זמן הוא יחזיק, לפני שבוכנה תגיד לך יפה שלום.

4. לגבי התנהגות - תוסיף דפרינצאל של קוואיף ותוכל גם להסתדר עם 250 כ"ס.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה תיקונים:

 

1. הלאג תלוי בעיקר בגודל הטורבו והאינטרקולר. זה לא קשור לעובדה שהרכב אטמוספרי בעברו. עדיין תקבל בעיטה כשהטורבו יכנס.

2. לא צריך בוסט קונטרולר, מספיק למתוח את הוייסטגייט לגדישה הרצויה.

3. 0.7-0.8 גדישה - אולי מנוע סגור מחזיק - השאלה כמה זמן הוא יחזיק, לפני שבוכנה תגיד לך יפה שלום.

4. לגבי התנהגות - תוסיף דפרינצאל של קוואיף ותוכל גם להסתדר עם 250 כ"ס.

גלעד לא באמת נראה לי ש הם רוצים את הדפרנציאל היקר הזה.

בעיטה אין בעיה, אבל גם לפניה הרכב יסע כרגיל (להשווה פעם הוכיחו בטופ גיר שמצובושי אבולושן עם קיט 400 לוקחת למבורגיני, אבל הם גם הוכיחו שעד כניסת הטורבו האבולושן, אך נקרא לזה בעדינות עגלה, גלעד אתה יודע למה, אני בטוח שאתה יודע)

כאן זה לא יכול לקרואת.

ולגבי הבוכנה , אם יש לך קיט מוכן, אתה יכול לנסוע על הNFU הסגור, ואם קרה וובאמת הבוכנה עפה לה, היום אפשרי מפרוק להשיג מנוע כזה בפחות מ2000 ש"ח בהרבה, עם קלומטראז בסביבות ה150000.

ולפי מה שהבנתי בגלל היחס דחיסה הנמוך המנוע הזה מתמודד בכבוד עם גדישה 0.7.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל, דיפרנציאל זה אחלה. :)

אם הלמבו אטמוספרית, יש לה יחס דחיסה הרבה יותר גבוה מהאיבו, ברור שהאיוו תהיה "עגלה" עד לכניסת הטורבו - אבל יש לזה סיבה ברורה. אם יחס הדחיסה נמוך ב XS - אז בכל מקרה היא תהיה עגלה. אבל לדעתי, יחס הדחיסה דווקא לא כל כך נמוך.

להשיג מנוע זה יופי - עכשיו להרכיב ולאשר? קצת מבאס. יכול להיות בכלל שהאטם ראש יכנע ראשון - עקב יחס הדחיסה שמוכפל, כמעט, בזמן גדישה של 0.7.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל, דיפרנציאל זה אחלה. :)

אם הלמבו אטמוספרית, יש לה יחס דחיסה הרבה יותר גבוה מהאיבו, ברור שהאיוו תהיה "עגלה" עד לכניסת הטורבו - אבל יש לזה סיבה ברורה. אם יחס הדחיסה נמוך ב XS - אז בכל מקרה היא תהיה עגלה. אבל לדעתי, יחס הדחיסה דווקא לא כל כך נמוך.

להשיג מנוע זה יופי - עכשיו להרכיב ולאשר? קצת מבאס. יכול להיות בכלל שהאטם ראש יכנע ראשון - עקב יחס הדחיסה שמוכפל, כמעט, בזמן גדישה של 0.7.

 

עדיין גלעד, אינך יכול להגיד שזה לא מכובד, ולהחליף אטם לאחד ממתכת זה דבר שנחוץ בכל מקרה, אז מודע קצת נסחפתי, לא מנוע סגור לגמרי, אבל ההחלפה היא של האטם בלבד..

יש מנועים שנוסעים ככה, אם אכן לא טוחנים את המנוע הוא יעבוד כך די הרבה זמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדרך אגב היחס דחיסה בNfu לא כזה נמוך כמו שכולם חושבים

 

10.8/1

 

זה לא כזה נמוך ואפילו זה בכלל לא נמוך.

 

http://www.peugeot206cc.co.uk/repair-206/206/info/gb/b1bbmek3.htm

 

רק לחדד כמה דברים.

ועוד משו עם מורידים יחס דחיסה לnfu בשביל הטורבו, אז לפני שהטורבו יכנס הNfu יהיה בכלל עגלה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדרך אגב היחס דחיסה בNfu לא כזה נמוך כמו שכולם חושבים

 

10.8/1

 

זה לא כזה נמוך ואפילו זה בכלל לא נמוך.

 

http://www.peugeot206cc.co.uk/repair-206/206/info/gb/b1bbmek3.htm

 

רק לחדד כמה דברים.

ועוד משו עם מורידים יחס דחיסה לnfu בשביל הטורבו, אז לפני שהטורבו יכנס הNfu יהיה בכלל עגלה!

ראיתי התרשמי, מוזר לי שNFX בעל יחס דחיסה 10.2 וכאן יחס דחיסה יותר גבוה, אבל כולם יודעים שהראש בNFU הרבה יותר גבוה מבמנוע NFX, יכול להיות בגלל הבוכנות היותר גבוהות אוהטלטלים בNFU?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...