Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוספת כוח לפיג'ו 206


שימו לב! השרשור הזה בן 4364 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה בנוגע למנוע 8 שסתומים של XS206 דור ראשון, אפשר לבשל משהו בסכום הגיוני?

 

 

*כמובן שאני לא הולך לשנות שום דבר, שואל בשביל להעשיר את הידע האישי בלבד! :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מה בנוגע למנוע 8 שסתומים של XS206 דור ראשון, אפשר לבשל משהו בסכום הגיוני?

 

 

*כמובן שאני לא הולך לשנות שום דבר, שואל בשביל להעשיר את הידע האישי בלבד! :lol:

מנוע NFZ תחשוב על שיפורים לראלי דור שני, מנועים מאד דומים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל 8 שסתומים כמו שאליק אמר.

תסתכל כמו על ראלי דור שני.

 

בלוק התחתון אותו בלוק ההבדל הוא בראש מנוע. ראש מנוע מחשב וצמה וכמובן חיישנים של הראלי דור שני.

 

יתנו לך בערך עוד 10-15 פונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה בלאגן בשירשור אחד.

NFU עם קאמשפטים של NFX עם קפיצים ומרימים NFX יעשו פלאים בNFU ואף הרכב לדעתי ייסע טוב יותר מNFX סטנדרטי

בגלל עדיפות לשסתומים ומעברים בראש גדולים יותר. (ואני מוכר כאלה כולל פולי מנוע:wink: ) ובטח שבטח ייסע יותר טוב מ 206 GTI

 

על NFX עם ראש NFU , אפשר לגדוש בכיף בכיוון הבאר עם האטם הנכון . באמינות. אנשים בחו"ל ולואוו דווקא באנגליה מדברים על אמינות מדהימה בכמה פרוייקטים שעיינתי והתעמקתי בהם בחו"ל , שלא ייספרו לכם סיפורים על בוכנות עפות ונמסות וכו' וכו' , הכל עניין שאם בונים את הפרוייקט נכון שום דבר לא אמור לחרוג , זה לא סוד שיש אנשים שגודשים על מנועים מקורים של פיג'ו 8 שסת' (שטח בבוכנה וכו' לא נחשב למנוע פתוח) וגודשים הרבה יותר כפול מ-0.6.

 

אני מוכן לנדב את ה-120 כוחות סוס שלי (בשנת 97) ואפילו פחות , לטובת בדיקה מול 206 GTI לראות כמה היא "חזקה".

 

גלעד , לך בטח לא צריך לספר סיפורים על גדישות של מנוע סגור בפיג'ו\סיטרואן, אתה יודע טוב מאוד שאפשר לגדוש עם הקומפרסיה הנכונה והאטם הנכון את כל המנועים של פיג'ו באמינות (כמובן לא לתת באר 9) במיוחד את המנוע שלך :).

 

גבי תאמין לי שאם ה-10-15 היו כאלה קלים להשגה כמו שאתה מספר, אני מוכן לבוא ולשים 1000 שקל על כל כוח סוס, אבל זה פשוט לא עובד ככה, אתה חי על תיאוריות אם ככה , אנשים הפכו עולמות ושילמו 20K וצפונה בשביל לקבל 20-30 במנועים האלה (אטמוספרי כמובן) ואתה זורק לי פה השקעה של 1000-2000 שקל בשביל 15 כוח סוס לא הגיוני חבר יקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא אמיר?

 

אתה רוצה להגיד לי שיש הבדל בין בלוק nfw לבלוק nfz?

 

מה ההבדל אין הבדל , ההבדל במנועים האלו זה הראש והניהול.

 

הבדל ביניהם גם 10 כוח סוס אז כן עם תוסיף ראש של nfw על nfz ותעשה לו שטח כמו שצריך האוטו יסע כמו מנוע nfw.

 

אני בטוח שמעבר לזה אין מה לעשות יותר מידי וזה מצערות וסיפורים של אלפי שקלים.

 

אבל ההוספה הקטנה הזאת היא הכי קלה למנועי 8 שסתומים של פגו. מעבר לזה הסיפור אחר לגמרי.

 

אבל ה10 כוח סוס האלו אפשריים. מעבר לזה אתה צודק ואני לא הייתי חושב על להשקיע במנוע כזה מעבר למה שהצעתי.

 

מה שאתה אומר עם מנוע nfu וקמשפטים מרימים קפצים סעפת יניקה מצערת והניהול של הnfx זה התיכנון הבא שלי.

 

ובכללי אני לא מבין מה הטעם לגדוש רכב כזה? ועוד מעבר לגדישה נמוכה 0.6.

מי שרוצה רכב ללחיצות בקו ישר עדיף להביא כבר איביזה או גולף או משו מוגדש מהחברה כבר.

מאשר לגדוש פג'ו שכול היופי בה זה ההתנהגות וגם עוד להסתבך עם השוטרים טסטים ועוד סיפורים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה בלאגן בשירשור אחד.

NFU עם קאמשפטים של NFX עם קפיצים ומרימים NFX יעשו פלאים בNFU ואף הרכב לדעתי ייסע טוב יותר מNFX סטנדרטי

בגלל עדיפות לשסתומים ומעברים בראש גדולים יותר. (ואני מוכר כאלה כולל פולי מנוע:wink: ) ובטח שבטח ייסע יותר טוב מ 206 GTI

 

על NFX עם ראש NFU , אפשר לגדוש בכיף בכיוון הבאר עם האטם הנכון . באמינות. אנשים בחו"ל ולואוו דווקא באנגליה מדברים על אמינות מדהימה בכמה פרוייקטים שעיינתי והתעמקתי בהם בחו"ל , שלא ייספרו לכם סיפורים על בוכנות עפות ונמסות וכו' וכו' , הכל עניין שאם בונים את הפרוייקט נכון שום דבר לא אמור לחרוג , זה לא סוד שיש אנשים שגודשים על מנועים מקורים של פיג'ו 8 שסת' (שטח בבוכנה וכו' לא נחשב למנוע פתוח) וגודשים הרבה יותר כפול מ-0.6.

 

אני מוכן לנדב את ה-120 כוחות סוס שלי (בשנת 97) ואפילו פחות , לטובת בדיקה מול 206 GTI לראות כמה היא "חזקה".

 

גלעד , לך בטח לא צריך לספר סיפורים על גדישות של מנוע סגור בפיג'ו\סיטרואן, אתה יודע טוב מאוד שאפשר לגדוש עם הקומפרסיה הנכונה והאטם הנכון את כל המנועים של פיג'ו באמינות (כמובן לא לתת באר 9) במיוחד את המנוע שלך :).

 

גבי תאמין לי שאם ה-10-15 היו כאלה קלים להשגה כמו שאתה מספר, אני מוכן לבוא ולשים 1000 שקל על כל כוח סוס, אבל זה פשוט לא עובד ככה, אתה חי על תיאוריות אם ככה , אנשים הפכו עולמות ושילמו 20K וצפונה בשביל לקבל 20-30 במנועים האלה (אטמוספרי כמובן) ואתה זורק לי פה השקעה של 1000-2000 שקל בשביל 15 כוח סוס לא הגיוני חבר יקר.

אם כן, אני מבין שאתה מצדיק את הטענה שלי על הnfu, במיוחד כשבמרכזה הטענה כי אם מחליפים אטם ראש םאחד מתכתי חזק יותר כעקרון אפשרי לנסוע הרבה זמן על גדישה 0.8-0.7 ?!

והאם משהו מנדב איזו 206 gti שבא לחטוף בראש ? אני ישמח לראות את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גבי , קפיצים מרימים סעפת יניקה סעפת פליטה (מצריך שינויים בדאון פייפ) , קאמשפטים , וכמובן ניהול של 106GTI אמור להיות נחמד ++ , אך למרות שזה השיפור הכי זול ל-NFU משום מה עדיין לא פגשתי באחד שעשה את זה , ולראות איך זה נוסע באמת , יהיה נחמד מאוד לפגוש סוף סוף מישהו שעשה את זה ולהבחין בהבדלים.

 

אליק , בסט-אפ הנוכחי שלי אני "זמין" לגדישה של עד באר באמינות. התיכנון המקורי היה לגלח מהגובה של הראש של NFU ולעבור ליחס דחיסה דומה ל-NFX אך להרוויח את השסתומים והמעברים הגדולים של ה-NFU , אך לבסוף הוחלט על אטם 0.6 עם הראש המקורי של NFU כמובן עם כל המכלולים של הNFX.

 

כמובן שכל הקרדיט לאומן מהצפון שיר ואתורי שכל פעם אוכל את "הכאבי ראש שלי" ואת העבודות על הרכב שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אמיר אולי תגיד לנו כמה היחס דחיסה בnfu הזה !

 

לא יצא לי להתעסק עם המנוע הזה אשמח פעם אחת לדעת מהו היחס דחיסה בnfu.

 

לפי מה שמצאתי ברשת זה נא בין 1:10.5 -1:10.8?

 

אם היחס דחיסה הנכון זה 1:9.6? אשמח לתשובה נכונה כי כנראה חיפושי ברשת הטעו אותי.

 

אשמח לתשובה ממישהו שהתעסק עם המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת רוצה לראות XS שגודשת 0.8 עם מנוע מקורי, במזג האויר של ישראל, עם הדלק של ישראל ושתעשה זאת 30 אלף קילומטר בלי להתפרק. אני אוריד בפניו את הכובע. אתם שוכחים שבאירופה אין להם אפילו מאווררים למזגן כי כל כך קריר שם...

איזה מחשב תשים, האלטק ב 8000 ש"ח, לא כולל עבודה וכיוונים? זה כמו 4 מנועים לפני מה ש MIT5 אומר. :)

כל הכיוונים של הדבר הזה יצטרכו להיות כל כך עדינים -זה סיפור מהתחת. לא הייתי נותן יותר מ 0.6 0.5 על מנוע סגור - ועוד עם יחס דחיסה של 10.8 ל 1. וכמובן דלק 98.

והדובדבן שבקצפת - קולר שמן.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת רוצה לראות XS שגודשת 0.8 עם מנוע מקורי, במזג האויר של ישראל, עם הדלק של ישראל ושתעשה זאת 30 אלף קילומטר בלי להתפרק. אני אוריד בפניו את הכובע. אתם שוכחים שבאירופה אין להם אפילו מאווררים למזגן כי כל כך קריר שם...

איזה מחשב תשים, האלטק ב 8000 ש"ח, לא כולל עבודה וכיוונים? זה כמו 4 מנועים לפני מה ש MIT5 אומר. :)

כל הכיוונים של הדבר הזה יצטרכו להיות כל כך עדינים -זה סיפור מהתחת. לא הייתי נותן יותר מ 0.6 0.5 על מנוע סגור - ועוד עם יחס דחיסה של 10.8 ל 1. וכמובן דלק 98.

והדובדבן שבקצפת - קולר שמן.

 

כמובן שצריך להתייחס לנתונים האלה. ולא כל קוף עם מפתחות בוקסות ופלוג יוכל לעשות עבודה כזאת.

אבל שמע, אפשרי להשקיע בקולר למנוע, אינטרקולר, צנרת, צינורות, סעפות, טורבו, ומחשב ניהול פעם אחת (כמובן טורבו לא גדול), אז נעזוב את העניין הכלכלי כמו שהזכרתה גלעד, ואתה יודע מה בשביל לגדוש נורמאלי מי שחושב שאפשרי ב10000 או שישתמש בקיט משומש, או הולך לכיוון של הרבה כאבי ראש.

כל פעם שעובדים ועושים משהו לטווח ארוך, לדעתי לא שווה לעשות עבודת "על תדאג אחי יהיה בסדר", מי שעושה את זה, זה ילדים, שאחרי זה גם טוחנים את הרכב, הם חושבים ש10000 זה כסף גדול והרכב הוא מכונת לחיצות, וכל רמזור הוא הזמנה לחגיגת לחיצות, במקרה הזה אין ספק אתה צודק.

ונחזור לקטע הכלכלי, אילו גם בונים משהו טוב על המנוע הזה בלי להשתגע, טורבו לא גדול וגדישה שלא מגיע לבאר וכמובן לא לוחצים עם כל דבר שזז, אזי בגלל שאפשרי לגדוש על מנוע סגור, זה חוסך סכום נכבד מאד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר עושים משהו שלא יעבור טסט ויקבל הורדה מהכביש בבדיקה שגרתית, למה לא ללכת בגדול ולהחליף למנוע ה 1.6 טורבו?

הכל כבר מוכן שם ונבנה מראש להגדשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה תיקונים:

 

1. הלאג תלוי בעיקר בגודל הטורבו והאינטרקולר. זה לא קשור לעובדה שהרכב אטמוספרי בעברו. עדיין תקבל בעיטה כשהטורבו יכנס.

2. לא צריך בוסט קונטרולר, מספיק למתוח את הוייסטגייט לגדישה הרצויה.

3. 0.7-0.8 גדישה - אולי מנוע סגור מחזיק - השאלה כמה זמן הוא יחזיק, לפני שבוכנה תגיד לך יפה שלום.

4. לגבי התנהגות - תוסיף דפרינצאל של קוואיף ותוכל גם להסתדר עם 250 כ"ס.

 

אבל זה לא חוקי , אז מה הטעם לדון בטורבו?

PUNTO 16V

206 XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. השאלות הן תאורתיות, לכן התשובות יכולות להחשב כתאורתיות.

ב. יש אנשים שעניין של חוקיות לא מפריעה להם.

אנו נתייחס כנראה לכל האופציות של חיזוק שיפור, כדי למצאות עד הסוף את כל האפשרויות.

כמו שאני מבין את זה.

ונגיד יש למשהו 15000 להשקיעה לשיפורים, כבר וצא יותר פרקטי לשפר nfu לטורבו, מאשר להשקיעה באטמוספרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלו אפילו לא שאלות תאורטיות מכיוון שבחו"ל זה חוקי ללא בעיה (חוץ משוויץ, אולי).

זה לא שזה לא חוקי לדון בשיפורי רכב.

ופרוקסימה - מנוע 1.6 טורבו שונה לחלוטין מבחינת תושבות מנוע. זה תכנון אחר. לא אומר שזה לא אפשרי, אבל זה קצת יותר יקר. גם המנוע.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4364 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...