Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פסח הזדמנות טובה לנקות את האוטו באופן יסודי.

האוטו פורד פיאסטה 2001 - אצלי רק חודשיים, די מוזנח מבפנים.

חשבתי להחליף את הכיסויים של הריפודים למושבים הקדמיים והאחוריים - שכבר מרופט ומלוכלך.

לשים כיסוי להגה, ולהחליף את הפלסטיק במוט הילוכים (ההגה, והמוט הילוכים קיבלו קצת נזקי שמש והחלו להתפורר).

כמו כן לשים שטיחונים חדשים.

יש עוד רעיונות לשיפור אסטטיקה בפנים האוטו ?

התקציב הכולל לפרוייקט עד 500-600 ש"ח ניראה לי מספיק ויותר.

הסתכלתי קצת ברשת על מוצרים - וקצת התבלבלתי בגלל המגוון והפרשי המחיר, אולי תוכלו לכוון אותי ולהמליץ על אביזרים שיש לכם ניסיון איתם ?

 

ד"א החלפת כיסויי מושבים עצמאית זה עניין מורכב ?

 

תודה מראש,

וחג שמח !

פורסם

להחלפת כיסוי מושבים צריך זמן וצריך למתוח טוב את הגומיות שהבד יהיה מתוח. אני את המושבים האחוריים מפרק כי ככה עושים את זה כמו שצריך הכי חשוב סבלנות וזמן. אין כמו להחליף לבד בהצלחה8)

פורסם
להחלפת כיסוי מושבים צריך זמן וצריך למתוח טוב את הגומיות שהבד יהיה מתוח. אני את המושבים האחוריים מפרק כי ככה עושים את זה כמו שצריך הכי חשוב סבלנות וזמן. אין כמו להחליף לבד בהצלחה8)

 

כשקיבלתי את האוטו המושב האחורי היה קצת מפורק, אז פירקתי אותו לגמרי, וסידרתי אותו וקיבעתי. ראיתי בערך איך זה מחובר (עם גומיות ווין) ברגע שמפרקים את המושב באמת ניראה די פשוט ליישום.

 

אשמח להמלצות בנוגע לאביזרים.

פורסם

אני ממליץ לך לא לשים כיסוי הגה.

יכול להחליק, וההגה של הפיאסטה מצויין כמו שהוא יצא מהמפעל.

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם
אני ממליץ לך לא לשים כיסוי הגה.

יכול להחליק, וההגה של הפיאסטה מצויין כמו שהוא יצא מהמפעל.

כל החלק העליון של ההגה מתחיל להתפורר ומשאיר צבע שחור על היד. אז הוא כבר לא כ"כ כמו שיצא מהמפעל.

פורסם

אני ממליץ לך על כיסוים של חברת HR הם עולים כ 250 שקל,אבל די איכותיים,כמו כן כיסוי הגה שלהם גם טוב,לא מחליק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש חשש להזמין את המוצר באינטרנט כיוון שעלול לא להתאים, או שאין בעיה עם התאמה (פורד פיסטה)?

אם מישהו מכיר חנות זולה באינטרנט שמוכרת את המוצרים אשמח לקבל.

×
×
  • תוכן חדש...