Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי איזו נזילה ברכב, אך אני לא מצליח לאתר מאיפה היא מתחילה. על הרצפה יש מספר טיפות במקום אחד, אך על מתחת לרכב, יש טיפות נוזל על מספר חלקים (הרי שזה נוזל ממקום אחד זה יכול לעבור לכמה חלקים..).

 

אחרי בדיקה קצרה הבנתי שהנוזל בצבע אדום - וכאן נשאלת השאלה - האם יש שמן בצבע אדום?

ברשותי פיאט פונטו 2005 - אני יודע שיש לרכב נוזל קירור בצבע אדום, אז בעקרון, אם אין שמן כלשהו בצבע אדום, אז כנראה שזה הנוזל קירור.

 

 

שאלה נוספת בקשר למזגן.

במידה וחסר גז במזגן, האם הוא גם עושים רעשים כלשהם, או רק לא מקרר?

 

 

תודה לעונים!

פורסם
שלום,

 

יש לי איזו נזילה ברכב, אך אני לא מצליח לאתר מאיפה היא מתחילה. על הרצפה יש מספר טיפות במקום אחד, אך על מתחת לרכב, יש טיפות נוזל על מספר חלקים (הרי שזה נוזל ממקום אחד זה יכול לעבור לכמה חלקים..).

 

אחרי בדיקה קצרה הבנתי שהנוזל בצבע אדום - וכאן נשאלת השאלה - האם יש שמן בצבע אדום?

ברשותי פיאט פונטו 2005 - אני יודע שיש לרכב נוזל קירור בצבע אדום, אז בעקרון, אם אין שמן כלשהו בצבע אדום, אז כנראה שזה הנוזל קירור.

 

 

שאלה נוספת בקשר למזגן.

במידה וחסר גז במזגן, האם הוא גם עושים רעשים כלשהם, או רק לא מקרר?

 

 

תודה לעונים!

 

ממקרה שהיה לי, אני יודע שמזגן לא מרעיש בחוסר גז, אלא פשוט לא מקרר ורק מאוורר..

לא אמורה להיות בעיה להבחין בין שמן לנוזל, פשוט תגע בשמן וישר תרגיש שזה שמן לדעתי. יש נוזל קירור אדום \ ירוק \ כחול \ מי ברז (במקרים של הזנחת הרכב) .. תבדוק פשוט איזה צבע הנוזל קירור במיכל העיבוי שלך. שמן אדום לדעתי הוא שמן הגה או גיר אני לא ממש זוכר, חכה לתגובה ממומחה - ואל תסתמך על דעתי כדעת מומחה. איני רוצה להטעות אותך

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

שמן הגה זה לא - בפונטו יש הגה חשמלי.

ייתכן וזה נוזל בלמים.

בנוסף - אם המזגן מרעיש בעת הפעלתו, רעש של: "פסססססס" ייתכן מאוד שיש בריחת גז.

פורסם
שמן הגה זה לא - בפונטו יש הגה חשמלי.

ייתכן וזה נוזל בלמים.

בנוסף - אם המזגן מרעיש בעת הפעלתו, רעש של: "פסססססס" ייתכן מאוד שיש בריחת גז.

 

מזל שהוספתי לא לקחת אותי בחשבון, תודה

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

תודה לכם על התשובות.

 

אכן ההגה חשמלי, כך שזה לא יכול להיות זה.

נוזל קירור - בוודאות אדום (אני מקפיד על העניין היות והפיאט רגישה לעניין נוזר הקירור).

אם בעקרון אין שמן אדום - אז בוודאות זה הנוזל קירור. העניין שאני לא בטוח. לקחתי "דגימות" מהנוזל, וזה היה יותר בכיוון של מים ולא שמן, אבל אני לא בטוח במליון אחוז.

 

איך אפשר לבדוק נוזל בלמים?

 

לגבי המזגן, אכן יש משהו דומה ל"פססס".

מישהו שממלא גז מזגנים יכול לבדוק את הדבר הזה?

פורסם

טוב, אחרי מספר בדיקות נוספות - הנזילה ככל הנראה מהשמן גיר. הוא גם אדום וזה נראה שמנוני.

 

מה עלות של תיקון כזה כזה? (לא מדויק כמובן)

הגיר בסדר גמור, כנראה רק נזילה.

האם צריך לפרק גיר בשביל דבר כזה?

פורסם

נזילה בשמן גיר זה מאוד קריטי עדיף לא לנסוע ככה , לי יש פונטו 2004 עם גיר רציף ויש רק שמן יחיד שמתאים לגיר : CVT NG.

כל שמן גיר אחר יהרוס את התיבת הילוכים.

פורסם

כמובן שלא אשתמש ב"כל שמן גיר אחר"...

כמו שאני לא שם נוזל קירור לא מתאים.

 

הנזילה עצמה לא קריטית מבחינת כמות השמן שהולך, ובדקתי שמן כמובן ולא חסר. אך אגש בדחיפות למוסך לבדוק את העניין.

×
×
  • תוכן חדש...