Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרחת 101


babayaga
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע :oops:

בפעם האחרונה שהייתי בארה"ב הבאתי שני בקבוקים ומאז זה מחזיק לי. אני חושב שראיתי את זה בארץ בסופר פארם אבל אני לא סגור על זה.

אם אתה מוצא את זה, אז רק שיהיה לך להשוואה: בארה"ב כל בקבוק עולה בסביבות $7.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הניוואה מעולה, אבל יקר רצח בארץ. אני עברתי ממנו לאלוורה ללא חומרי בישום, זה זול הרבה יותר ועושה אחלה עבודה, הגם שללא ניחוח...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
הניוואה מעולה, אבל יקר רצח בארץ. אני עברתי ממנו לאלוורה ללא חומרי בישום, זה זול הרבה יותר ועושה אחלה עבודה, הגם שללא ניחוח...

 

תמונה?

פורסם

תמונה שלי? הנה מימין.

 

האלוורה צריך להיות נקי מבישום, לא משנה של איזו חברה. אני בדרך כלל קונה שפופרות ב'אניס', זה משהו כמו 15 שח. לגיבוי יש לי ג'ל אלוורה אחרי שיזוף של ד'ר פישר, שהבעיה שלי איתו שהוא ירוק מדי...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

תמונה לא משנה כי אתה יכול לבחור כל מותג שתרצה. אני קונה מה שאני מוצא אבל מעדיף אלוורה ללא חומרי בישום כי היא נוחה יותר לעור שאחרי הגילוח ואתה לא מריח כמו תינוק אחר כך. את הריח הגברי והמסוקס אני משיג מאו דה טואלט, לא מהקרם.

 

בסופו של דבר זה עושה אותה עבודה אבל נגיש וזול הרבה יותר מתכשירים כמו הניוואה, מעולים ככל שיהיו.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

  • איך עושים קרחת? אצל ספר או לבד בבית? ספר גם יכול לגלח ראש?

אתה יכול לעשות קרחת עם גילוח אם אתה חפץ בגולגולת מבהיקה באופן קבוע. הבעיה שזה דורש תחזוקה :). אם לא תגלח אחת לכמה ימים {תלוי בקצב הצמיחה של השיער שלך}, מהר מאוד תגלה שהברק מוסתר ע"י זיפים.

אם אתה מתעצל ולא מפריע לך שהשיער לרוב קצוץ מאוד אך לא מגולח (כמוני), תוכל להסתפק במכונת תספורת ולהשתמש בה ללא כיוון גובה כלשהו.

 

  • מה השיקולים לתספורת אפס או קרחת עם סכין גילוח? איך מצליחים לגלח את הצד האחורי??

א. טעם אישי ב. עם הנסיון לומדים {מהר מאוד}

 

  • הפעם הראשונה שעברתם למראה קירח- לצפות לתגובות סיביבתיות מוזרות (עבודה וכד')?

אני ציפיתי לתגובות קטלניות, לשמחתי הן היו "יפה לך"

 

  • צריך למרוח קרמים וכד'? קרם הגנה? אפטרשייב?

לא בבית ספרי

 

  • כל כמה זמן צריך לגלח את הראש?

תגלה את זה מהר מאוד לבד בעזרת כל מראה

 

  • אם אני הולך על גילוח ראש, צריך גם מכונת תספורת? איזו לקנות? המלצות?

כדאי גם מכונת תספורת, ככה סכין הגילוח תיסתם פחות

 

 

בד"כ אני עושה רק תספורת 0 או על 1-2 במסרק המתכוונן (תלוי בעונת השנה) בקיץ אני לעיתים "תופס קריזה" ומגלח.

את הגילוח אני עושה במקלחת מתחת לדוש אחרי התספורת, בתום הגילוח מעביר חפיפונת והעור יוצא חלק ורגוע ללא גרויים ומבלי להשתמש בשום קרם.

לגבי המכונה, אני משתמש במכונה פשוטה וזולה של פנסוניק (דגם 106 או 206 או משהו דומה אבל עם 6 :) ) שעושה את העבודה מצוין כבר שנים אחדות.

לפני היתה לי פנסוניק פשוטה אחרת שהחזיקה אצלי יותר מ10 שנים ועבדה כמו סוס.

 

ברוך הבא למועדון החוסכים בשמפו :)

פורסם

בביגה, יש שרשורים עדכניים כאן בעוף טופיק לגבי סוגי מכונות תספורת.

 

שוב, אני אישית ממליץ בחום על Moser Primat שמיועדת לבני אדם אבל צריכה חיבור לחשמל והיא טיפה כבדה. היא מורידה שיער בקלות רבה מאד ומקצרת את הזמן הדרוש לתספורת, במיוחד למתחילים.

 

בהצלחה!

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
לא יודע :oops:

בפעם האחרונה שהייתי בארה"ב הבאתי שני בקבוקים ומאז זה מחזיק לי. אני חושב שראיתי את זה בארץ בסופר פארם אבל אני לא סגור על זה.

אם אתה מוצא את זה, אז רק שיהיה לך להשוואה: בארה"ב כל בקבוק עולה בסביבות $7.

 

מצאתי !

 

http://www.drugstore.co.il/ShowProduct.asp?product_id=4302&makat=50526-1&cat_id=615&cat_id0=39&cat_id1=614&cat_id2=615&cat_level=3

פורסם

כן, זה זה (או יותר נכון אחד מסדרה). הריח שלו מעולה והמחיר הזה לא רע ביחס לארץ.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

לגבי הניוואה- היום קניתי כזה במשביר במבצע 1+1.

אחד עולה 55, או חבילה של הקרם+דאודורנט ב70 (מחירים לפני המבצע).

פורסם

יכול להיות, בכל מקרה תעשה חיפוש בין האמא-דודות-סבתות וסביר להניח שתמצא כרטיס מועדון כלשהו.


×
×
  • תוכן חדש...