Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני כשנתיים על הכביש, וכל חורף אני סובל.

אולי זה ישמע מצחיק, ואולי לא.

אני פשוט לא יודע איך אפשר למננוע את האדים על השמשות, אני נושם מהאף כדי שיצא פחות חום ממני על מנת שהחלון לא יקבל אדים.

האם אני צריך להדליק AC על קרור, או פשוט וינטלציה על חימום,

אין לי מושג עדיין מה הכי יעיל, ואגב.

רצו פרסומות על תרסיס מסוג כלשהו שמטרתו היא למנוע הווצרות אדים, פשוט מרססים ואין אדים, האם יש חייה כזו?

תודה,מיכאל.

סקסו,כי 3 גלגלים זו לא בושה!

פורסם

עם AC דלוק לא משנה איזה טמפרטורה תבחר לא יהיה לך בכלל אדים

 

אצלי בחורף המזגן דלוק יותר מהקיץ, אני בוחר טמפרטורה שלא תקרר ולא תחמם והמאוורר על עוצמה 1 אין לי "אד" אחד על השמשה

פורסם

גם אני משתמש במזגן ישירות על השמשה הקדמית.

יש פטנט שעובד באמבטיה מעניין אם יעבוד גם על רכב, למרוח קרם אסטוניש על השמשה משני הצדדים ולשטוף.

פורסם

אני מכבה A/C,שם בורר על חום,שם בבורר מצבים על מצב שהאיוורור יצא לכיוון השמשה וזהו,הרכב מתחמם תוך כמה דקות ואין שום בעיה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עמילן מונע אדים

לפני 20 שנים היינו מורחים תפוח אדמה על השמשה מבפנים או על הקסדה של האופנועים בכדי לגרום לכך שלא יצטברו אדים על השמשה.:-D

מניח שיש היום חומרים שעושים את אותה העבודה בחנויות מסויימות

פורסם
שלום לכולם, אני כשנתיים על הכביש, וכל חורף אני סובל.

אולי זה ישמע מצחיק, ואולי לא.

אני פשוט לא יודע איך אפשר למננוע את האדים על השמשות, אני נושם מהאף כדי שיצא פחות חום ממני על מנת שהחלון לא יקבל אדים.

האם אני צריך להדליק AC על קרור, או פשוט וינטלציה על חימום,

אין לי מושג עדיין מה הכי יעיל, ואגב.

רצו פרסומות על תרסיס מסוג כלשהו שמטרתו היא למנוע הווצרות אדים, פשוט מרססים ואין אדים, האם יש חייה כזו?

תודה,מיכאל.

 

שים את המזגן על מצב איורור, תשנה תכניסת אוויר מתוך האוטו אל לקבל אוויר מבחוץ, שים על חום

 

הכול נעלם תוך שניה.

פורסם

בלי שנידע אם יש לך מערכת בקרת אקלים שתיתן מענה לבעית היווצרות האדים או אם יש לך מזגן רגיל לא ניתן לתת לך תשובה מדוייקת.

 

בכל מקרה, בכל רכב יש אפשרות להסיט את האוויר כלפיי השמשה ולהפשיר את האדים, תכוון אותם לשם חצי דקה והשמשה מבריקה.

במקרה הכי גרוע אתה משאיר סנטימטר אחד של חלון פתוח בצד הנהג וסנטימטר בחלון של הנוסע ליד על מנת שתהייה סירקולציה ואז לא יווצרו לך אדים.

קובי

×
×
  • תוכן חדש...