Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות,

 

שואל עבור חבר,ברשותו רכב מסוג BMW 318 IS 93 מנוע M42 .

ברצונו לבצע טיפול ובחנות החלפים הציעו לו שני סוגים של פילטרים-אחד נמוך ורחב ואחד גבוה וצר,שניהם של חברת MANN.

מה אתם אומרים ,איזה עליו לרכוש? אם זה משנה, המכסה של הפילטר עשוי מברזל (הבנו שיש שוני במנועים).

Nothing runs like a Deere.

פורסם

מסנן מקורי עולה בערך פי שניים עד 3, מתחליפי גרמני OEM. דניאל אתה חושב שיהיו הבדלי איכויות?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
מסנן מקורי עולה בערך פי שניים עד 3, מתחליפי גרמני OEM. דניאל אתה חושב שיהיו הבדלי איכויות?

יש סיכוי כזה, מה שלא קיים במסנן מקורי.

פורסם

יש מספיק ייצרני פילטרים איכותיים שהינם שווה ערך למקורי כגון חברת MANN שמייצרת כמעט עבור כול ייצרני הרכב בעולם את הפילטרים המקורים.

 

כאשר צ'מפיון נתקעים ללא מסננים מקורים עם סמל VW הם מרכיבים מסנני שמן/אוויר של חברת MANN (מניסיון).

איזה כייף לי :)

פורסם

לא מסכים עם רוב מה שכתבת, רק מקורי יכול להיות תואם 100 לדרישות יצרן.

תחליפי, גם אם הוא מאותו יצרן שבו יצרן הרכב משתמש, לא אומר שזה מאותו הליין ומאותה סדרה ועובר אותה בקרת איכות שקבע יצרן הרכב.

 

אם מדובר בחלק תחליפי של יצרן אחר, גם אם מדובר ביצרן איכותי, בטוח שהוא לא עבר את בקרת איכות של היצרן ולא בטוח כי יעמוד בדרישות אותם הכתיב יצרן הרכב.

 

אילוצים של צ'מפיון, אם באמת היו כאלו, (ממתי חסר מסנן שמן במלאי?) לא ממש מעניינים, כי הם היו בוודאי בלית ברירה ובחירת הרע במיעוטו.

ולכן, אין תחליף למסנן מקורי ואז אין חששות, אם, אולי , כנראה ורוב הסיכויים.. שזה מתאים.

פורסם

השבוע רכשתי תושבות של LEMFÖRDER , רואים בברור שהסמל של יצרן הרכב נמחק מהם.

 

לפני מספר חודשים קניתי מותחן לBMW של INA, גם שם המותחן היה פשוט זהה למקורי שהורדתי מהרכב.

 

רק שסמל היצרן לוטש ממנו, אני מאמין שגם כך בפילטרים.

תושבות למפורדר.JPG

תושבות למפורדר2.JPG

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
לא מסכים עם רוב מה שכתבת, רק מקורי יכול להיות תואם 100 לדרישות יצרן.

תחליפי, גם אם הוא מאותו יצרן שבו יצרן הרכב משתמש, לא אומר שזה מאותו הליין ומאותה סדרה ועובר אותה בקרת איכות שקבע יצרן הרכב.

 

אם מדובר בחלק תחליפי של יצרן אחר, גם אם מדובר ביצרן איכותי, בטוח שהוא לא עבר את בקרת איכות של היצרן ולא בטוח כי יעמוד בדרישות אותם הכתיב יצרן הרכב.

 

מסכים ב 100% (דניאל היית מאמין?) :-P

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לא מסכים עם רוב מה שכתבת, רק מקורי יכול להיות תואם 100 לדרישות יצרן.

תחליפי, גם אם הוא מאותו יצרן שבו יצרן הרכב משתמש, לא אומר שזה מאותו הליין ומאותה סדרה ועובר אותה בקרת איכות שקבע יצרן הרכב.

 

אם מדובר בחלק תחליפי של יצרן אחר, גם אם מדובר ביצרן איכותי, בטוח שהוא לא עבר את בקרת איכות של היצרן ולא בטוח כי יעמוד בדרישות אותם הכתיב יצרן הרכב.

 

אילוצים של צ'מפיון, אם באמת היו כאלו, (ממתי חסר מסנן שמן במלאי?) לא ממש מעניינים, כי הם היו בוודאי בלית ברירה ובחירת הרע במיעוטו.

ולכן, אין תחליף למסנן מקורי ואז אין חששות, אם, אולי , כנראה ורוב הסיכויים.. שזה מתאים.

גם אנוכי לא מסכים עם רוב הדברים שרשמת.

מה שכתבת אולי מתאים למפעלים סינים/קוריאנים/הודים ולא למפעלים ברמה של בוש/דנסו/MANN ועוד רבים וטובים.

 

עבדת פעם בתעשייה במפעל ייצור רציני עם בקרת איכות והיה לך קשר ישיר עם פס הייצור ואנשי ביקורת ?

כתבת פעם נהלים ומפרטי ייצור הקשורים לבקרת איכות של מוצר בפס ייצור ?

עבדת במפעל שמייצר מוצר בתור קבלן משנה של אחת החברות שהזכרתי ?

 

אני עבדתי במפעלים שמייצרים עבור חברות גרמניות/שווצריות ומכיר את הנושא קצת יותר טוב ממך ולכן אני מרשה לעצמי לכתוב שאתה טועה.

 

דוגמא פשוטה (מנסיון אישי ולא מקריאה באינטרנט או מאדון שמועתי).

 

עבור ייצרן X בתחום הרכב מייצרים את אותו חלק מספר מפעלים המפוזרים בעולם כולו, על החלק מוטבע מק"ט הייצרן+קוד סודי או חלק מהמק"ט המזהה היכן או באיזה מפעל החלק יוצר.

המפעל המייצר את החלק בהרבה מקרים כחלק מחוזה ההזמנה מותר לו למכור את החלק תחת שמו ללא סמל של המזמין כלומר החלק עובר את אותו פס ייצור וסידרת בדיקות ובקרת איכות בדיוק כמו החלק המקורי רק בסוף התהליך החלק מקבל קוד ומק"ט זיהוי אחר.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...