Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סיאט איביזה קופרה עפ דאון פייפ בקוטר 3 ללא ממיר . חשבתי שבעקבות כך שאין לי ממיר אוכל לוותר על הדוד האמצעי ולהישאר רק עם דוד אחורי מקורי של הקופרה . האם הדבר יגרור בעיות מכניות כלשהן , והאם תינתן תוספת הספק ?

כמו כן אני מעונין להישאר עם הדוד המקורי על מנת להימנע מהרעשה ייתרה

 

תודה רבה לעונים רז

פורסם
ברשותי סיאט איביזה קופרה עפ דאון פייפ בקוטר 3 ללא ממיר . חשבתי שבעקבות כך שאין לי ממיר אוכל לוותר על הדוד האמצעי ולהישאר רק עם דוד אחורי מקורי של הקופרה . האם הדבר יגרור בעיות מכניות כלשהן , והאם תינתן תוספת הספק ?

כמו כן אני מעונין להישאר עם הדוד המקורי על מנת להימנע מהרעשה ייתרה

 

תודה רבה לעונים רז

 

ממה שידוע לי הורדת דוד מעבר תגדיל משמעותית את הרעש ותתן תוספת מיזערית של כוח סוס, במידה ותרצה ישנם דודי מעבר משפורים של חברות אפטר מרקט (רמוס וכדו'), לא יודע אם הייתי שם על זה את הכסף, תקנה כבר קט בק כנראה שיצא יותר שווה. אתה עם דוד אחורי מקורי, ושמת רק דאון פייפ ?

*** לקחת את רשמיי בערבון מוגבל ***

*** הנעה קידמית עם הרבה הנאה ***

פורסם

אני עם דוד אחורי מקורי וכל השאר צנרת מלאה 2.75 ללא ממיר, אין שום בעיות ברכב. הסאונד קצת שונה אבל יחסית שקט בגלל הדוד המקורי.

אברה קדברה

פורסם

גם לי הייתה FR עם צנרת 2.75 בלי שום ממירים ודודי מעבר אבל עם דוד אחורי מקורי והאוטו היה יחסית שקט בנסיעה רגועה ולא הורגשה ירידה יותר מדי מורגשת בביצועים בין דוד פתוח למקורי

פורסם

לא חושב שתרגיש שינוי יותר מידי בכוח בין הדודים אבל יהיה הבדל של רעש.

דעתי?תשאר אם המקורי.

 

הרגש שיפור אחרי התקנת הדאון פייפ ואם הצנרת המקורית?

פורסם

אני תכף יתחיל את אותו תהליך על ה FR שלי עניין אותי האם זה משהו שמורגש או בלי צנרת קאסטום חבל על הזמן.

תודה לך!

×
×
  • תוכן חדש...