Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל מה שאתם אומרים טוב ויפה, אבל מה לגבי מומנט?

 

בדרך כלל הסרת ממירים והגדלת קוטר צנרת משפרים כמובן את נשימת הרכב אבל פוגעים במומנט, בעיקר בטווח הנמוך.

 

כל אלה ששיפרו, הרגשתם שינוי במומנט?

 

(אני שואל כי גם אני כרגע במחשבות על סעפות פליטה חדשות והחלפת דוד).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן, בזמנו היה ל-Kreios (המשוטט כאן בפורום) קופרה אשר שודרגה לשילוב המוכר של תוכנה / אינלט / פילטר / צנרת / דוד אחורי - וממה שזכור לי (אחרי לא מעט נהיגות בה, גם בנס הרים), היה לאג מורגש יותר תחילה ו...זהו. הורגשה נשימה טובה יותר, ובכללי, האוטו היה חזק משמעותית בכל מצב :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תודה על המידע אוראל אבל לצערי זה לא עוזר לי מהסיבה שהרכב שאתה מדבר עליו משופר גם בתוכנה\פילטר שגם להם יש את הפקטור שלהם.

 

במכונית שלי ירידה במומנט בסל"ד נמוך לא מתאימה לי בכלל מכיוון שזו ה"בעיה" של סדרה 3 במנועים 2.5-3.0 ליטר:

ההתחלה בסל"ד נמוך קצת מנומנמת, כאשר עולים בסקאלה המצב מתהפך- הרכב מגיב ונושם הרבה יותר טוב ב-170 קמ"ש מאשר ב-30 קמ"ש והטיפוס מ-100 קמ"ש אל מעבר ל-220 מאוד לינארי והחלטי.

 

זו בדיוק הסיבה שאומרים על הרכבים האלה שהם לא מתאימים ל"פתיחות", הם מתעוררים רק מ-100 קמ"ש וצפונה.

 

טוב נו, כל עוד הם סטנדרטים...

 

זו חלק מהסיבה שכרגע אני שוקל (בשקט, שאישתי לא תשמע...:lol:) אופציות מעניינות להרחבת האורווה אבל כרגע צוואר הבקבוק הרציני מבחינת הרכב אלה הסעפות, הן יותר בוערות מאשר FREE FLOW (למרות שיש איזה EISENMANN שמחרמן אותי..) וזה יהיה שיפור מבורך גם בעתיד אם וכאשר יוחלט "לכפות יותר אויר על המנוע"....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן, ניסית לשוט בנט ולראות מה הדעות בנושא? או אפילו לשאול בפורומים של ב.מ.וו - כאלה ואחרים?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

כמובן, יש המון מידע, העניין הוא שרוב אלה שנתקלתי בהם היו מהסוג של "להתקין הכל בבת אחת", אני לא אוהב את זה, אני אוהב לעשות שיפור מאוד הדרגתי כדי להרגיש את ההבדל באותו שלב.

 

זו הסיבה שגם כשאשפר, זה לא יהיה ב"בום" של להוריד מנוע ולהתקין עליו הכל אלא יותר בנייה הדרגתית.

 

כרגע ההתלבטות העיקרית היא מה יבוא קודם, 270-290 כ"ס בנוכחית או המתנה למחירים שפויים ומעבר ל-335\M3.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...