Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם רצוי לעשות את הטיפולים לרכב (B4) במוסך המרכזי?


tomer.s
שימו לב! השרשור הזה בן 7289 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה רע בכל מוסך מורשה אחר?

 

לא אמרתי שמשהו רע.. אמרו לי בסוכנות כשהזמנתי את הרכב שרצוי לטפל במוסך המרכזי..

יש איזה יתרון במוסך המרכזי בגלל שזה דגם חדש?

 

תודה, תומר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוסך המרכזי לרוב יקר יותר

אבל, אם אתה יד ראשונה, ועושה את כל הטיפולים שם זה נותן ייתרון, למעט החלקים המקוריים, כשאתה מוכר את הרכב יש היסטוריה, כך יהיה לך קל יותר למכור אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנת נכון מה נשאל....

 

ברור שהוא יטפל במוסך מורשה , השאלה באיזה מורשה, האם אפשר ללכת למורשה ליד הבית או להתעקש על המרכזי....

 

מנסיון שלי, מוסך מרכזי הוא לאו דווקא הכי טוב....

אני לא הייתי הולך למרכזי אם הוא היה רחוק ממני יחסית, ובנוסף בד"כ המרכזי הוא עמוס

וגם עבודה קטנה כמו שמן ופילטר יכולה לעכב את הרכב....

 

 

(מדובר על המרכזי של כל היבואנים ולאו דווקא של סובארו)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כל חובה ללכת למורשה יבואן, וכל שכן למרכזי.

עם פתיחת שוק המוסכים לתחרות מותר לכל בעל רכב באחריות לבחור את המוסך שהוא חפץ בו, כל עוד הוא משתמש בחלפים שאושרו ע"י היבואן לטיפול ברכב.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב צריך לעבור טיפול ראשון (5000) - להחליף רק שמן ומסנן שמן.

 

לא חובה. אני מניח שמדובר בדגם החדש - אם כן ואתה גר קרוב, אולי רק למען השקט הנפשי שלך תעשה במוסך המרכזי.

בכל מקרה, פתח את ספר הרכב ועקוב אחר שיגרת הטיפולים של המכונית.

לא לשכוח:

1. להחליף שמן גיר אוטומטי לפי הוראות היצרן (כל X זמן או Y ק"מ). אין כל רע להחמיר בסעיף זה ולהחליף לעיתים קרובות יותר - במיוחד אם אתה נוסע בעיקר בעיר.

2. שמן דיפרנציאל קדמי + אחורי: להחליף בזמן. מדובר בכמויות קטנות (בערך ליטר וקצת בכל אחד מהם, באחורי אפילו פחות מליטר). לא מדובר בשמן נדיר, סה"כ שמן 80W90 זול. להחליף לפי הוראות היצרן (כל X זמן או Y ק"מ).

3. רצועת תיזמון: לפי הוראות היבואן. בד"כ היבואן מחמיר יותר מהיצרן (גם, כל X זמן או Y ק"מ).

 

תתחדש

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב צריך לעבור טיפול ראשון (5000) - להחליף רק שמן ומסנן שמן.

 

לא חובה. אני מניח שמדובר בדגם החדש - אם כן ואתה גר קרוב, אולי רק למען השקט הנפשי שלך תעשה במוסך המרכזי.

בכל מקרה, פתח את ספר הרכב ועקוב אחר שיגרת הטיפולים של המכונית.

לא לשכוח:

1. להחליף שמן גיר אוטומטי לפי הוראות היצרן (כל X זמן או Y ק"מ). אין כל רע להחמיר בסעיף זה ולהחליף לעיתים קרובות יותר - במיוחד אם אתה נוסע בעיקר בעיר.

2. שמן דיפרנציאל קדמי + אחורי: להחליף בזמן. מדובר בכמויות קטנות (בערך ליטר וקצת בכל אחד מהם, באחורי אפילו פחות מליטר). לא מדובר בשמן נדיר, סה"כ שמן 80W90 זול. להחליף לפי הוראות היצרן (כל X זמן או Y ק"מ).

3. רצועת תיזמון: לפי הוראות היבואן. בד"כ היבואן מחמיר יותר מהיצרן (גם, כל X זמן או Y ק"מ).

 

תתחדש

 

איציק

 

תודה :) נראה לי שאני אלך למ.המרכזי.

לגבי שמן גיר רשום להחליף כל 60K ולבדוק כל 30K, להחמיר עם זה?

כנ"ל לגבי שמן דיפרנציאל.

 

רצועת תזמון- הלכת רחוק :) רשום רק ב180K להחליף במידה והרכב עבר חיים קשים.

 

לא רשום במפורש איזה שמן צריך- סינטטי מלא 5W/40 או 10W/40 זה קצת לא ברור

לגבי הרכב שלי (B4 -3.0) .

הרכב אוכל קצת שמן לפי בדיקות שעשיתי ואני אצטרך להוסיף אחרי הטיפול מתישהו

האם לשאול במוסך איזה שמן בדיוק שמו ולקנות אותו השמן בדיוק?

 

לגבי נוזל הקירור גם צריך להוסיף קצת.. יש לי איזה נוזל קירור שרשום עליו עד -10 מעלות

בספר רכב רשום להשתמש בנוזל עד-36 מעלות, אפשר להוסיף ממנו או לקנות משהו אחר?

אם משהו אחר אז מה? בסוף הספר יש פרסומת של פז/קסטרול ומה זה "סובארו קירור"

זה של קסטרול?

 

סליחה על כל הבלבול עם השאלות :)

 

תודה,

תומר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7289 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...