Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לתותחים!!

ברשותי פונטו ספייס 2003

עזרתכם בבקשה... קניתי 2 מוצרים שמאפשרים חיבור של חריץ USB למצת הרכב

חיברתי כבל USB שקיבלתי עם הפלאפון לחריץ שעל אותו מכשיר, ואת הקצה השני של הכבל אל הגלקסי

ברגע החיבור האור של המסך נדלק, נשמע צפצוף של "אני בהטענה - אל תפריעו לי"

וגם חיווי הסוללה בראשית המסך מראה טעינה, עד לכאן הכל תקין!

אז מה הפאנצ'??? הטלפון לא באמת נטען!!! הוא רק עושה את עצמו!

אם בבית כל דקה הוא מעלה לי באחוז אחד את הסוללה, כאשר הוא ברכב אני נוסע חצי שעה והוא אולי מעלה לי באחוז!

בדקתי את ה OUTPUT של המכשירים ביחס למטען הביתי ונראה לי בסדר

 

ניסיתי את זה עם 2 מוצרים שונים ובשתיהם הייתה לי את אותה הבעיה...

מה עושים?

תודהההההה, דותן

פורסם

נראה שהמתאם לא מצליח לספק מספיק זרם למכשיר.

מטען סטנדרטי הוא 0.7A. אל תקנה זיוף או שתקנה חיקוי קצת יותר איכותי מאיביי.

פורסם

נראה לי מאוד מוזר... אפילו אם זה מוצר פשוט, זול וסיני...

למה שיהיה כתוב שהוא מוציא 0.7A או אפילו 1A אם הוא לא עושה את זה??

חריץ USB אמור להוציא תמיד אותו דבר לא??

 

זה אחד הדגמים שקניתי

 

http://i.ebayimg.com/t/Mini-Car-Cigarette-Lighter-USB-Charger-Adapter-MP3-iPhone4-iPod-Orange-/00/s/NDgyWDYwMA==/$(KGrHqR,!kwE7!LG+WupBO1zQtpJJg~~60_3.JPG

פורסם

ל Galaxy S יש קטע מעצבן - ברגע שהוא מזהה שחובר לו מטען צד ג' ולא אחד תוצרת סמסונג, הוא אוטומאטית עובר לטעינה של 500mah~, אפילו אם חובר למטען של 2000mah, מה שבפועל לא מאפשר לו להיטען כמו שצריך אם נעשה שימוש במסך (לצורך Waze, לדוגמא), דיבורית ושיחות בשוטף.

 

היה על כך שרשור מאוד גדול בזמנו ב xda-devz, הפתרון למיטב זכרוני כרוך בסידור הפינים בצורה ספציפית בתוך כבל ה USB (או שימוש בכבל שתואם מלכתחילה) ועריכה של איזה קובץ ברמת ה root. אשים כאן קישור ברגע שאאתר אותו.

 

*עדכון* - אותר השרשור המדובר. מתגובה #60 ככה זה מתחיל להיות מעניין.

פורסם

קנה מוצר יותר טוב.

לי יש S2 ובהתחלה גם היתה לי בעייה עם מטען סיני פשוט והחלפתי אותו לאחד מחברה ידועה.

גם פחות מתחמם וגם טוען נהדר

 

קנה כזה

http://www.ebay.com/itm/Universial-Original-Belkin-USB-Car-Charger-iPhone-/280722397445?pt=Other_MP3_Player_Accessories&hash=item415c5bd905

קובי

:-)

פורסם
ל Galaxy S יש קטע מעצבן - ברגע שהוא מזהה שחובר לו מטען צד ג' ולא אחד תוצרת סמסונג, הוא אוטומאטית עובר לטעינה של 500mah~, אפילו אם חובר למטען של 2000mah, מה שבפועל לא מאפשר לו להיטען כמו שצריך אם נעשה שימוש במסך (לצורך Waze, לדוגמא), דיבורית ושיחות בשוטף.

 

היה על כך שרשור מאוד גדול בזמנו ב xda-devz, הפתרון למיטב זכרוני כרוך בסידור הפינים בצורה ספציפית בתוך כבל ה USB (או שימוש בכבל שתואם מלכתחילה) ועריכה של איזה קובץ ברמת ה root. אשים כאן קישור ברגע שאאתר אותו.

 

*עדכון* - אותר השרשור המדובר. מתגובה #60 ככה זה מתחיל להיות מעניין.

 

 

איך הגלאקסי יכול לזהות אם חובר לו מטען לא מקורי? זה לא שמדובר במעגל דיגיטלי בעל איזשהי קושחה או EPROM, סה"כ מדובר במעגל לינארי של שנאי וכמה עומסים קיבוליים, אפילו המקדמים הדיאלקטרים של כל המעגלים האלה זהים.

אם תשים לו מטען רגיל-'לא רשמי' בעל שנאי עם אותו יחס ליפופים, ז"א אותו אמפר-לשעה, אין למכשיר שום דרך לדעת.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
איך הגלאקסי יכול לזהות אם חובר לו מטען לא מקורי? זה לא שמדובר במעגל דיגיטלי בעל איזשהי קושחה או EPROM, סה"כ מדובר במעגל לינארי של שנאי וכמה עומסים קיבוליים, אפילו המקדמים הדיאלקטרים של כל המעגלים האלה זהים.

אם תשים לו מטען רגיל-'לא רשמי' בעל שנאי עם אותו יחס ליפופים, ז"א אותו אמפר-לשעה, אין למכשיר שום דרך לדעת.

 

כי חיבור דרך כבל USB סוגר מעל קצת שונה מאשר המטען סוגר.

הוא יודע לזהות כאשר אתה מחובר ב-USB.

בקיצור, צריך פשוט לקנות מטען שהוא מתחבר ישירות לשקע הרכב, וגם אחד שהוא יחסית עם שם ולא סיני זול, כי הם יכולים לטעון על 1000mah עד מחר

פורסם

גם לי יש בעיה דומה ואמת אני כבר מיואש ממנה

 

יש לי רכב יונדאי ix35 ויש חיבור USB שלפי המפרט הרכב מתאים לאייפון (משמש גם להתחברות למערכת של הרכב ) ברגע שאני מחבר את האייפון או אייפד שברשותי המכשיר מסונכרן עם המערכת אך כותב שאין טעינה

 

משהוא מכיר את הבעיה?

פורסם

לא קיבלת מטען לרכב בערכה כשקנית את הגלאקסי S?

אני קניתי 5 מכשירים כשאלה ובכל ערכה קיבלתי מטען לרכב ואני לא חווה בעיות כאלה.

תנסה לברר כמה עולה מטען מקורי

פורסם
גם לי יש בעיה דומה ואמת אני כבר מיואש ממנה

 

יש לי רכב יונדאי ix35 ויש חיבור USB שלפי המפרט הרכב מתאים לאייפון (משמש גם להתחברות למערכת של הרכב ) ברגע שאני מחבר את האייפון או אייפד שברשותי המכשיר מסונכרן עם המערכת אך כותב שאין טעינה

 

משהוא מכיר את הבעיה?

בכול חיבור USB יש 4 חוטים כאשר 2 מהם הם קווי DATA. במטען USB של האייפון בקווי ה-DATA יש מחלק מתח הבנוי סביב 2 או 4 נגדים אשר 'אומרים' לאייפון שחובר מטען USB או מטען לרשת החשמל.

אתה יכול לבנות כבל USB נקבה-זכר עם מחלק מתח ולחבר לאייפון.

איזה כייף לי :)

פורסם
איך הגלאקסי יכול לזהות אם חובר לו מטען לא מקורי? זה לא שמדובר במעגל דיגיטלי בעל איזשהי קושחה או EPROM, סה"כ מדובר במעגל לינארי של שנאי וכמה עומסים קיבוליים, אפילו המקדמים הדיאלקטרים של כל המעגלים האלה זהים.

אם תשים לו מטען רגיל-'לא רשמי' בעל שנאי עם אותו יחס ליפופים, ז"א אותו אמפר-לשעה, אין למכשיר שום דרך לדעת.

האייפון לא מזהה אם חובר מטען מקורי או תחליפי אלא פשוט קווי ה-DATA במטען ה-USB 'אומרים' לאייפון להתחיל טעינה בזרם X או Y תלוי לאן חובר המטען.

למעשה זרם הטעינה נקבע על-ידי בקר הטעינה המתוחכם הנמצא בתוך האייפון.

איזה כייף לי :)

פורסם
קנה מוצר יותר טוב.

לי יש S2 ובהתחלה גם היתה לי בעייה עם מטען סיני פשוט והחלפתי אותו לאחד מחברה ידועה.

גם פחות מתחמם וגם טוען נהדר

 

קנה כזה

http://www.ebay.com/itm/Universial-Original-Belkin-USB-Car-Charger-iPhone-/280722397445?pt=Other_MP3_Player_Accessories&hash=item415c5bd905

 

 

אני דווקא ממליץ על החיקוי שלו, בדולר 1. עובד מצוין.

 

http://www.ebay.com/itm/Black-White-Mircro-Mini-USB-Auto-Car-Charger-Adapter-Apple-iPhone-3G-4G-4S-/320844057789?pt=PDA_Accessories&hash=item4ab3cbccbd#ht_1904wt_934

Stay Dirty

פורסם
גם לי יש בעיה דומה ואמת אני כבר מיואש ממנה

 

יש לי רכב יונדאי ix35 ויש חיבור USB שלפי המפרט הרכב מתאים לאייפון (משמש גם להתחברות למערכת של הרכב ) ברגע שאני מחבר את האייפון או אייפד שברשותי המכשיר מסונכרן עם המערכת אך כותב שאין טעינה

 

משהוא מכיר את הבעיה?

 

בעיה ידועה.

USB מוציא 0.5A

האייפון זקוק ל1A כמדומני

×
×
  • תוכן חדש...