Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

שבוע שעבר ביום ראשון נסעתי חזרה למכללה להיות שם בתקופת המבחנים שיש עכשיו שלשום לראשונה הייתי צריך

לצאת מהמכללה ולנסוע לעשות קניות.

כששמתי רוורס שמעתי צליל של מתכות שחורקות אחת עם השניה חשבתי שפגעתי במשהו כשעשיתי רוורס מיד עצרתי ויצאתי

לבדוק מה זה, כשיצאתי לא היה כלום אז לא יחסתי לזה חשיבות והמשכתי בנסיעה שלי פתאום אחרי 10 מטרים אני שומע

את אותו צליל פתחתי חלונות ושמתי לב שזה בא מהגלגל הקדמי הימני נעמדתי בצד בדקתי את הגלגל מתחת לאוטו תא המנוע ולא ראית שום דבר חריג.

יש לציין כשניסיתי לחזור לחניה שהגעתי ממנה הצליל נעצר חשבתי אולי זה היה ליכלוך שנכנס לרפידות ויצא.

 

אחריי יום הייתי צריך לאסוף מישהו והייתי חייב לנסוע שוב הפעם לא היה רעש ברוורס בתחילת הנסיעה אבל אחרי דקה נסיעה הצליל חזר.

שמתי לב כשאני פונה שמאלה בנסיעה הצליל נפסק וחוזר כאשר הגלגלים ישרים ואני נוסע ישר.

 

יש לציין שלא זוכר לא אירוע חריג מסויים שקרה עם האוטו במהלך כל הנסיעות שלי והתקלה הופיעה משום מקום.

 

מה יכולה להיות הבעיה ?

מה אני יכול לעשות לבדוק לפני שאני אפנה למוסך יבואן למימוש אחריות בגלל שאני לא מתכנן לחזור לבית 3 שבועות

כמובן שאני לא אסע על האוטו עד אז.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

שכחתי לציין הרכב שנה על הכביש ועבר 20 אלף ק"מ.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

עשיתי קצת חיפוש ומחקר בנושא פה ובפורמים באנגלית.

 

הבנתי שזה יכול להיות מיסב בגלל התופעה שזה נעלם בפניה.

 

השאלה שלי היא אם זה מיסב האם אני יכול לעשות את הנסיעה הביתה (50 ק"מ) עם הבעיה או שעדיף להזמין גרר שיעלה

המון בטח בגלל המרחק ?

 

ממה יכול להיגרם מיסב תקול אחרי שהרכב על הכביש רק שנה ? האוטו לא עבר תאונות או שום דבר אני מתשדל לשמור

על הרכב בצורה טובה ונהיגה רגועה.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

עשיתי עכשיו עוד נסיעת מבחן והשריקה נעלמה מוזר. אז מה יכולה להיות הבעיה ?

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

למה שלא תכנס למוסך מורשה קרוב לאיפה שאתה נמצא שיבדקו את זה במסגרת האחריות?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

שלום ,

 

מצטרף לשאלה !

 

גם לי יש בדיוק את אותה הבעיה , רק באקסנט 2006 שעברה כבר 200,000 ק"מ .

בגלגל השמאלי קדמי .

 

האם מדובר במיסב ? נתנו לי השערות גם לבעיות בתפוח .

חשוב לציין שבסיבוב אין כל רעש .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

×
×
  • תוכן חדש...