Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, לנהגים חדשים ועד פורומניאקים.

 

אני מחפש רכב משפחתי למעל 4 נוסעים.

 

עוד קריטריונים זה אמינות, חסכוניות, נוחות בפנים ועל הכביש.

 

אם אתם מכירים כאלו אז תעלו שמות.

 

תודה

פורסם

מספר אחד - תן תקציב.

חדש\משומש?

מה זה מעל 4 נוסעים? גם 6 נוסעים?

האם צריך בגאז' גדול לעגלות?

האם צריך להתקין כיסאות בטיחות, ואם כן- כמה?

כמות נסיעות השנתית?

גיר?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שלום לכולם, לנהגים חדשים ועד פורומניאקים.

 

אני מחפש רכב משפחתי למעל 4 נוסעים.

 

עוד קריטריונים זה אמינות, חסכוניות, נוחות בפנים ועל הכביש.

 

אם אתם מכירים כאלו אז תעלו שמות.

 

תודה

 

אז אני ארחיב,

 

התקציב די רחב. בין 50K ל100K, רכב יד שניה. תקציב מאוד תלוי באיכות ואמינות הרכב.

 

לגבי בגאז' ומקומות, אני מתכוון למקמות של 4 נוסעים רגילים + נהג ושני נוספים לילדים, כמו בג'יפים הגדולים אשר מאחור יש בגאז' רגיל אשר נשלפים כסאות ילדים.

 

נסעיות קצרות לעבודה, פ"ת - ת"א. אולי פעם בחודש כמו כולם, טיולים לצפון או דרום עם כל המשפחה...

פורסם

חבריים???

 

אני שוקל גם ג'יפים קטנים, כמו למשל: ניסן קשקאי.

 

מי יודע אם יש ברכב הזה מאחורה שני מקומות נוספים לילדים, כסאות המתקפלים?

 

תודה

פורסם

דגם ה-7 מקומות של הקשקאי נקרא קשקאי+2 או בשפת העם "קשקאי 7 מקומות". הוא ארוך יותר מהקשקאי הרגיל ובתא המטען שלו יש מושבים שמתקפלים כמו שתיארת.

 

באופן כללי התקציב שלך די רחב ויש מגוון גדול של רכבים מתאימים. אם אתם לא מטיילים בשטח אז כדאי לשקול גם מיניוואן 7 מקומות כמו סיטרואן פיקאסו, קיה קרניבל, רנו גרנד-סניק וכו'.

פורסם

דווקא אני מאוד רוצה לטיל בשטח. לא בטרוף אלא בכיף לרדת לשפת הים או להכנס לעומק היער...

 

מצד שני אני לא צריך רכב שטח, אלא משולב. אני חשבתי גם על רכב כמו אודי אולרוד או סובארו אאוטבק, רק שאין 7 מקומות ישיבה.

 

חוץ מזה אני לא צריך 7 מקומות לבוגרים, אלא 5+2, שזה 5 לבוגרים ושני מקומות לילדים.

×
×
  • תוכן חדש...