Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית רכב בארה"ב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מישהו יכול לייעץ לי אם כדאי לקנות רכב בארה"ב אם אני על ויזת תייר ואני כאן כבר 5 חודשים ומתכוון להאריך לעוד 5 כשהתקציב הוא 4000$

ומהן ההשלכות?

האם אני יכול לבטח את הרכב אם אין לי סושיאל סקיוריטי

האם אוכל לקבל רשיון dmv krfc?

,usv

פורסם

אין בעיה לקנות רכב בארה"ב אבל כן יהיה לך בעיה לבטח את הרכב, ביטוח לנהגים מחו"ל מאוד מאוד יקר.

לגבי DMV, עקרונית כל מי שנמצא יותר מ 3 חודשים צריך להוציא רשיון מקומי אבל זה בעיה כי אין לך SCN.

 

תבדוק אופיציה של השכרת רכב לטווח ארוך מ ENTERPRISE, או DOLLARS, או HERTZ, העלות כוללת תחזוקה ו ביטוח לכל התקופה ולכן יכול להיות שהיא יותר משתלמת מאשר בכלל לקנות רכב. ואל תשכח כיסוי מלא.

האם חשבת על עלות הטיפולים, אחזקה, האם המדינה בא אתה נמצא נדרש לעשות טסט, בדיקת זיהום אוויר , רישום הרכב בעירייה המקומית לשם תשלום עבור תו חניה וכו....

אתה נמצא במדינה זרה, על תיקח את הסיכון ןהסתבך שם עם הרשיות או תאונות כאלו ואחרות, זה בהחלט לא ישראל.

בדוק דרך המשפחה אולי תוכל לקבל או לקנות אוטו ולבטח על אחד מבני המשפחה שגם יצהיר לביטוח שאתה בתור תושב חו"ל מעל גיל מסויים נוהג עליו, אולי ככה יהיה לך יותר קל.

×
×
  • תוכן חדש...