Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברה,

 

החלטתי לרדת קצת פרופיל ולחפש אוטו באזור ה100 אלף ש"ח. אחרי חיפוש ארוך מצאתי את שני הרכבים האלו במצב ממש כחדש אבל עדין מתלבט. אשמח אם תעזרו לי לבחור, להלן הנתונים:

 

מאזדה 3 שחורה מטאלי (2.0) אוטומט שנת 2009 - 33,000 ק״מ

97,000 שקל. 150 כ״ס מומנט 19.06 + סאן רוף

או

סיאט לאון לבנה מטאלי (1.8 TSI) ידני

שנת 2010 - 28,000 ק״מ

96,000 שקל. 160 כ״ס מומנט 27.5 + ג׳אנט 17׳ GTI עם צמיגים מיוחדים בשווי 10 אלף.

 

מבחינת ביטוח די זהה הסיאט קצת יותר זול.

מבחינת טיפולים ואחזקת די זהה.

מבחינת שווי בשוק וביקוש נכון לעכשיו המאזדה יותר טובה.

המאזדה משעממת יותר מהסיאט. (עיצוב וביצועים)

הצבעים בסדר מבחינתי..

המאזדה שותה קצת יותר בירושלים מאשר הסיאט.

 

זהו בגדול....

 

תודה רבה לכל העוזרים ויום טוב!

אשמח לקבל דעות מקצועיות.

 

בברכה,

מיכאל

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא נראה לי שהייתי מתלבט בכלל - כל הסיבות ללכת על הסיאט.

יותר חדשה, יותר חזקה גם בהספק וגם במומנט, גיר יותר טוב, יותר חסכונית, ועם כל זה - יותר זולה.

אז מה ההתלבטות ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
לא נראה לי שהייתי מתלבט בכלל - כל הסיבות ללכת על הסיאט.

יותר חדשה, יותר חזקה גם בהספק וגם במומנט, גיר יותר טוב, יותר חסכונית, ועם כל זה - יותר זולה.

אז מה ההתלבטות ?

 

זו ההתלבטות!

 

 

מאזדה 3 סיאט לאון

כ"ס 1 2

מומנט 1 3

נוחות נהיגה 2 1 (כללי)

גיר 2 1 (אוטומט זה הופך את הרכב להרבה יותר קל לתפעול)

חסכני 1 2 (טיפולים, דלק וביטוח)

עיצוב 1 2 (מראה חיצוני וכ'ו)

שוק 3 1 (נכון להיום...)

אמינות 2 1 (אחרי הכל כל מוסכניק שמבין יגיד לך שיפני יותר אמין ובמקרה הזה מאזדה יותר אמינה..)

סיכום 12 12 דילמה!!!

 

יעוד האוטו הינו 80% מהזמן למטרות אישיות, השאר משפחה. חשוב שההוצאות השוטפות לא יהיו גבוהות. אמינות, חוזק וביצועים. חושב על שימוש ברכב כשנתיים.

זהו בגדול....

פורסם

היתה לי מאזדה 3 (5 דלתות 1.6) ויש לי כבר שנה את הלאון 1.8 TSI ידנית.

הלאון יותר חסכונית מהמזדה 1.6 .. שלא נדבר על 2.0 .

הלאון יותר מרווחת מאחור , אם המדה שאתה מדבר עליה היא 4 דלתות אז הדלת החמישית של הלאון זה יתרון גדול !

ההגה וסביבת הנהג של הלאון הרבה יותר נעימים לדעתי .

הלאון חדשה יותר בשנה !

הלאון יותר נוחה לטוסיק שלי!

למזדה שוק טוב אבל לדעתי הוא ירד בעתיד הגרסת ה 2.0 בגלל הרגישות לדלק והאלטרנטיבות החדשות .

הלאון לא רק יותר חזקה בכ"ס - בנתונים תאוצה הפער מאוד גדול ! ולכן הרכב נותן הרגשה של רכב הרבה יותר חזק מהמזדה

בתאוצה 0-100 10.4 שניות במזדה לעומת 7.9 בלאון !! זה 2.5 שניות !!!

אפילו לאון 1.4 מאיצה טוב יותר ..

לגבי אמינות - אני אחרי שנה ללא שום תקלה עם הלאון , המזדה היתה אצלי 3 שנים (ליסינג) 110K ק"מ ועברה חיים קשים (בניתי בית - היא היתה האוטו "ספורט" ,אוטו משפחה , טנדר להובלת שקי מלט , מרצפות, כלים , פועלים ,... - עשתה הכל ! ) ללא שום תקלה !

פורסם

אם אתה רוצה לעשות חישוב מתמטי, אתה צריך לתת משקל לכל סעיף.

תן לכל סעיף משקל מ-1 עד 5 למשל (5 הכי חשוב), וציון.

אחרי זה תעשה ציון משוקלל, תכפיל את הציון בניקוד של כל סעיף, ותחלק בסכום המשקלים.

 

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A2_%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%A7%D7%9C%D7%9C

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
לא נראה לי שהייתי מתלבט בכלל - כל הסיבות ללכת על הסיאט.

יותר חדשה, יותר חזקה גם בהספק וגם במומנט, גיר יותר טוב, יותר חסכונית, ועם כל זה - יותר זולה.

אז מה ההתלבטות ?

 

+1. אין פה התלבטות לפי דעתי.

A3

K04 Inside

פורסם

לא מבין את ההתלבטות, למעט נושא הגיר.

נהגתי על לאון 160 (2011) והיה לה קלאץ נעים ונוח לתפעול, שהיה מאוד ידידותי גם בהשוואה לדיזל.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

בעל לאון 1.8 ידנית.

יכול לומר שהרכב פשוט מפנק וכיפי.

גם אחרי כמעט שנה אני מחייך כל פעם כשאני מסתקל עליו דרך החלון וכל פעם שאני נכנס אליו.

המנוע של הלאון הרבה יותר זמין, ככה שלא צריך להגיע לטורים כדי שהוא יתקדם.

אני בעיר לא עובר את ה2000 ואני מגיע לצריכת דלק אמיתית של 1:10, בחוץ אפשר להגיע בכיף ל1:15 ואפילו יותר.

 

בקיצור, אני לא רואה פה שום התלבטות, בטח כשמדובר על ה1.8.

ואם לומר את האמת גם ה1.4 וה1.2 יותר טובים.

They are trying to ban me...

פורסם
שלום חברה,

 

החלטתי לרדת קצת פרופיל ולחפש אוטו באזור ה100 אלף ש"ח. אחרי חיפוש ארוך מצאתי את שני הרכבים האלו במצב ממש כחדש אבל עדין מתלבט. אשמח אם תעזרו לי לבחור, להלן הנתונים:

 

מאזדה 3 שחורה מטאלי (2.0) אוטומט שנת 2009 - 33,000 ק״מ

97,000 שקל. 150 כ״ס מומנט 19.06 + סאן רוף

או

סיאט לאון לבנה מטאלי (1.8 TSI) ידני

שנת 2010 - 28,000 ק״מ

96,000 שקל. 160 כ״ס מומנט 27.5 + ג׳אנט 17׳ GTI עם צמיגים מיוחדים בשווי 10 אלף.

 

מבחינת ביטוח די זהה הסיאט קצת יותר זול.

מבחינת טיפולים ואחזקת די זהה.

מבחינת שווי בשוק וביקוש נכון לעכשיו המאזדה יותר טובה.

המאזדה משעממת יותר מהסיאט. (עיצוב וביצועים)

הצבעים בסדר מבחינתי..

המאזדה שותה קצת יותר בירושלים מאשר הסיאט.

 

זהו בגדול....

 

תודה רבה לכל העוזרים ויום טוב!

אשמח לקבל דעות מקצועיות.

 

בברכה,

מיכאל

 

אחרי שתסע על הלאון במיוחד ה1.8 TSI לדעתי אין שום סיכוי שתרצה לחזור לאוטו' 1600/2000 , פשוט עולם אחר לגמרי .

פורסם

יפהפיה :-)

הצבע יושב בול והג'אנטים נחמדים. איזה צמיגים מיוחדים אמרת שיש לה?

סע בזהירות.

ותזהר, הבלמים המקוריים דועכים בשימוש אינטנסיבי.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

מה יש לנו עם "צעצועים" חדשים?! מישהו מוכן להסביר לי

:-D

 

תתחדש! באמת יפהיפיה ועושה חשק לנסות אחת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תתחדש - הלבן זה אחלה צבע לרכב הזה.

מעניין אותי מצב השוק של הרכב (יש לי אחת - ינואר 2011 ):

סגרתה פחות מה 95000 שדובר עליהם ?

מה תאריך עלייה ?

אם בעיתי לך לכתוב בפורום אשמח לקבל בהודעה פרטית.


×
×
  • תוכן חדש...