Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יפהפיה :-)

הצבע יושב בול והג'אנטים נחמדים. איזה צמיגים מיוחדים אמרת שיש לה?

סע בזהירות.

ותזהר, הבלמים המקוריים דועכים בשימוש אינטנסיבי.

225*45 / ''17 (עודכן ברשיון) צורה GTI צמיג TOYO PROXES 4

תודה גבר!!! איזה מערכת בלמים מומלצת וכמה היא עולה?"?

ידוע לך אם התקנת צ'יפ GIAC היא חוקית? ובכמה אחוזים היא גורמת יותר לבלאי המנוע...

תודה מראש! :)

מה יש לנו עם "צעצועים" חדשים?! מישהו מוכן להסביר לי

:grin:

 

תתחדש! באמת יפהיפיה ועושה חשק לנסות אחת.

תודה גבר... כוסית עלללל ההרגשה בפנים יותר חדשה ממה שיש באולם תצוגה ומוכן להתערב על זה

תתחדש! אחלה בחירה. אני אישית לא אוהב את הג'אנט.

לדעתי מתלבש חמוד ויפה

כמו בוריס. לא מתחבר לג'אנט הזה כשהוא לא יושב על GTI.

סטיגמה גבר... קח בחורה ברחוב או מישהו שלא מבין במכוניות ושאל בכללי איך הרכב הזה נראה עם הג'אנטים האלה

תתחדש - הלבן זה אחלה צבע לרכב הזה.

מעניין אותי מצב השוק של הרכב (יש לי אחת - ינואר 2011 ):

סגרתה פחות מה 95000 שדובר עליהם ?

מה תאריך עלייה ?

אם בעיתי לך לכתוב בפורום אשמח לקבל בהודעה פרטית.

סגרתי בכמה שסגרתי אבל הבחור השקיע 10,000 שקל בערך על המערכת צמיגים וג'אנטים

אין ביקוש כמו למאזדה אבל מצד שני אין היצע כמו למאזדה.. הכל ענין של מזל אחי... שמור עליה ויהיה טוב. בינתיים תהנה הלי לחשוב על זה. כשתרצה להחליף תפרסם חודש לפני... זמנים משתנים אתה צריך להבין שב2013 אמור לצאת דגם חדש יותר וככול שמתקרבים לתאריך יהיה ביקוש פחות כי אנשים יחכו... בכל אופן זה לפה ולפה

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא סטיגמה ולא נעליים, הג'אנט הזה יושב טוב רק על GTI לטעמי. בהמון רכבים אחרים שראיתי עם הג'אנט הזה, הוא רק כיער אותם וממש לא התאים. הרכב שלך אחד מהם.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
לא סטיגמה ולא נעליים, הג'אנט הזה יושב טוב רק על GTI לטעמי. בהמון רכבים אחרים שראיתי עם הג'אנט הזה, הוא רק כיער אותם וממש לא התאים. הרכב שלך אחד מהם.

 

+100.

A3

K04 Inside

פורסם
לא סטיגמה ולא נעליים, הג'אנט הזה יושב טוב רק על GTI לטעמי. בהמון רכבים אחרים שראיתי עם הג'אנט הזה, הוא רק כיער אותם וממש לא התאים. הרכב שלך אחד מהם.

זה אתה חושב ככה...

+100.

Sprosite lyubogo tolka, e ano tibe podskajit

או כמו שאומרים בעברית "על טעם ועל ריח אין להתוכח)

פורסם

יש מבצע בסיאט על הלאון החל מ-108K ש"ח. בקצת יותר מ-10K ש"ח שתשלם על הלאון המשומשת, תוכל לקבל רכב חדש. אומנם עם ה-TSI החלש יותר, אך עדיין מדובר במכונית חדשה עם אחריות. תחשוב על זה.

פורסם

תתחדש על הבחירה, צפויות לך שעות של הנאה.

גם אני לא אהבתי את הג'אנט על הרכב הנ"ל אבל מה שחשוב זה מה שאתה אוהב.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
יש מבצע בסיאט על הלאון החל מ-108K ש"ח. בקצת יותר מ-10K ש"ח שתשלם על הלאון המשומשת, תוכל לקבל רכב חדש. אומנם עם ה-TSI החלש יותר, אך עדיין מדובר במכונית חדשה עם אחריות. תחשוב על זה.

 

 

הרגע הוא רכש רכב ומבסוט עד השמים.

לחשוב על מה??

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
יש מבצע בסיאט על הלאון החל מ-108K ש"ח. בקצת יותר מ-10K ש"ח שתשלם על הלאון המשומשת, תוכל לקבל רכב חדש. אומנם עם ה-TSI החלש יותר, אך עדיין מדובר במכונית חדשה עם אחריות. תחשוב על זה.

הדגם הזה עולה 25 אלף שקל יותר תוסיף ג'אנט כאלה צמיגים וצבע מטאלי 8,000 (הפחתתי עוד!) בינתיים 34,000

ביטוח כשהרכב חדש, לי כנהג צעיר, בלי היסטוריה מלאה של 5 שנים, עדיין עולה 2,500 שקל יותר ממשומש (בדקתי תהפרש בסוכנות הביטוח)

כבר 36,500 ש"ח הבדל......

הכוונה שלי להחזיק את הרכב שנתיים בערך ככה שהירידה מ2 מודלים אחורה ל4 קטנה יותר מהירידה של חדש ל2 מודלים אחורה לפחות! ב6,000 ש"ח. 42,500 ש"ח!!!!!!!! זה החיסכון שחשבתי עליו...

 

תאמין לי חשבתי יותר מידי על כל הנושא... אחריות שנתיים לא שווה 42,500 שקל. אז אולי ברקסים מצבר ועוד כמה קישקושים קטנים שאצטרך להחליף אבל זה בקטנה...

חוץ מזה שהרכב כמו שאמרתי אשה בת 41 נהגה עליו!!! כל היום חונה בחניון מקורה הכל מטופל בחברה... מה יותר טוב מזה?

 

ולהשוות את ה1.2 ל1.8 זה כמו ההבדל בין 1.8 לFr...

תתחדש על הבחירה, צפויות לך שעות של הנאה.

גם אני לא אהבתי את הג'אנט על הרכב הנ"ל אבל מה שחשוב זה מה שאתה אוהב.

 

עידן

תודה ! :) צודק....

הרגע הוא רכש רכב ומבסוט עד השמים.

לחשוב על מה??

 

עידן

חשבתי נראה לי הרבה יותר מידי...

פורסם
הרגע הוא רכש רכב ומבסוט עד השמים.

לחשוב על מה??

 

 

קראתי רק את 2 ההודעות הראשונות בשרשור לפני שהגבתי, רק עכשיו הבנתי שהוא כבר סגר גם המוכר.

 

מיכאל, כנראה שלא הבנת את הכוונה שלי. דיברתי על ה-TSI החלש יותר - 1.2 או 1.4 ליטר. אני אגב לא מבין מה ההתלהבות מג'נטים של GTI על הלאון - הם מ-מ-ש לא מתאימים!

פורסם

GOLF, פרט לקונה המאושר, אף אחד לא התלהב מהם. אבל אם טוב לו, מי אנחנו שנפריע לשמחה שלו :wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
קראתי רק את 2 ההודעות הראשונות בשרשור לפני שהגבתי, רק עכשיו הבנתי שהוא כבר סגר גם המוכר.

 

מיכאל, כנראה שלא הבנת את הכוונה שלי. דיברתי על ה-TSI החלש יותר - 1.2 או 1.4 ליטר. אני אגב לא מבין מה ההתלהבות מג'נטים של GTI על הלאון - הם מ-מ-ש לא מתאימים!

הבנתי וזה מה שכתבתי אחי.. ההבדל בין 1.2 ל1.8 הוא כמו ההבדל בין 1.8 ל Fr

שחטתם אותי כבר חחח לא מתלהב אני פשוט אומר שזה יותר טוב מהמקורי.... כי זה א. גודל 17' ב. לצמיגים יש אחיזה יותר טובה מהמקורי דבר שהייתי מחליף אם הייתי קונה חדש. המקורי בפתיחות סתם עושה פורפרות על פארש ומאבד ממומנט הפתיחה מה שמשפיע על הביצועים + סתם שורף דלק.

ג. עצם זה שזה שונה מהרגיל כבר טוב. מה קוראים אותו מיוחד

GOLF, פרט לקונה המאושר, אף אחד לא התלהב מהם. אבל אם טוב לו, מי אנחנו שנפריע לשמחה שלו :wink:

חחחחחחחחחח העיקר האוטו נוסע ואני מרוצה...

פורסם

אם הזמן כשימאס לך מהג'אנטים תוכל למכור אותם ולרכוש ג'אנטים חדשים לבחירתך, בכל אופן שזה הדבר האחרון שיפריע לך ברכב.

 

תתחדש ותהנה מהרכב, בחירה נבונה!

Peugeot 206XS

פורסם
אם הזמן כשימאס לך מהג'אנטים תוכל למכור אותם ולרכוש ג'אנטים חדשים לבחירתך, בכל אופן שזה הדבר האחרון שיפריע לך ברכב.

 

תתחדש ותהנה מהרכב, בחירה נבונה!

סופסוף מישהו חיובי!!!! שמדבר חכם

תודה רבה לך איש... :)

פורסם

אם אתה מחפש לשמוע תגובות חיוביות בלבד, פורום זה לא המקום בו אתה צריך לחפש את מבוקשך.

 

בכל מקרה, תתחדש!


×
×
  • תוכן חדש...