Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

ברשותי רנו מגאן II שנת 2008, ומהפעם הראשונה שהתחלתי להחליף מנורות מקדימה (H7), שמתי לב שהם נשפרות לי כל איזה שלושה שבועות, האמת שהמנורות הם סיניות (2 ב 30 שקלים) ואולי זאת הבעיה...

מה אתם מציעים לי? לבדוק את החשמל באוטו או פשוט להשקיע במנורות גרמניות טובות שעלות כל אחד 40-50 ש"ח??

פורסם

* נחמק ציטוט מיותר

 

לא חסיד גדול של צורת ההחלפה, אבל לא צריך להיות צר מימדים רק לדעת את הטכניקה.

נורת H7 של פיליפס עלתה לי 38 ש"ח וכמובן שאין עלות נוספת להרכבת הנורה במוסכי היבואן.

פורסם

* נמחק ציטוט מיותר

 

מסכים שצריך לדעת רק את הטכניקה.

לאחר שהתייאשתי מהחלפה לבד, נכנסתי למוסך יבואן בתל אביב

וגבו ממני 50 ש"ח ללא עלות נוספת, נורה של הלה, שווה.

  • ספונסר פורום
פורסם
היי

ברשותי רנו מגאן II שנת 2008, ומהפעם הראשונה שהתחלתי להחליף מנורות מקדימה (H7), שמתי לב שהם נשפרות לי כל איזה שלושה שבועות, האמת שהמנורות הם סיניות (2 ב 30 שקלים) ואולי זאת הבעיה...

מה אתם מציעים לי? לבדוק את החשמל באוטו או פשוט להשקיע במנורות גרמניות טובות שעלות כל אחד 40-50 ש"ח??

 

מנורה איכותית מיצרן טוב תחזיק בדרך כלל יותר זמן. כמו שכבר כתבו כאן, המוסכים המורשים מכירים את הנושא וההוראה החד-משמעית שקיבלו מהיבואן היא לא לגבות כסף בעבור העבודה הנדרשת להחלפת הנורה אלא רק בעבור הנורה עצמה. בפעם הבאה פשוט תקפוץ למוסך של רנו ותוך חמש דקות יחליפו לך מנורה.

פורסם

מכונאי מיומן מחליף נורה ברכב הזה תוך 2 דקות, ישנם מוסכים המנצלים את חוסר הידע של הלקוח ו\או שהם לא מקצועיים ומנפחים את העבודה הזאת גם בזמן וגם במחיר.

פורסם
מכונאי מיומן מחליף נורה ברכב הזה תוך 2 דקות

+1 וחיזוק. אולי לא 2 דקות, אבל 5. תלכו לקרוא את ההתרשמות שלי מהחלפת בזק במוסך שאפט.

אצלי הנורות מחזיקות שנים - זו הפעם הראשונה שהיה צריך להחליף. קצת השקעה באיכות - משתלמת לאורך זמן.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

לא מכיר את הרכב, אולם הייתכן מצב שמתג האורות אינו קשור לסוויץ'?

היתה לי תופעה כזאת בפונטו ספייס, וכאשר הקפדתי להתניע את הרכב עם מתג אורות לא מופעל (אחרי החלפת ארבע נורות בתוך חודש...) התופעה נפסקה.

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

נורות איכותיות של הלה מחזיקות בול שנתיים. החלפתי פעמיים בהפרש של מספר ימים בודד בין הימנית לשמאלית. פעם אחת לבד (ממש לא נורא) ובשאר הפעמים במורשה תמורת 45 ש"ח כולל הנורה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אצלך המנורה מחזיקה בול שנתיים ואצלי בגולף דור 5 כבר 6 שנים.

אם הצרפתיים היו מתכננים את המתח המסופק למנורה כפי שהגרמנים אז המנורה הייתה מחזיקה גם אצלך 5 שנים.

איזה כייף לי :)

פורסם

זה לא קשור לצרפתיים. ש. נוסע בערך פי 3 מהממוצע, ולכן הנורות עובדות יותר שעות, החלפה כל שנתיים נראית טבעית לחלוטין. אני גם מחליף בערך כל שנה וחצי, עושה 50.000 בשנה.

 

ברכב שנוסע מעט, נורה יכולה להחזיק גם 7-8 שנים.

 

 

  • ספונסר פורום
פורסם

ישנן סיבות רבות שיכולות להשפיע על אורך חיי הנורה. למשל, רכבים שנוסעים בדרכי אפר משובשות נדרשים בדרך כלל להחלפת נורות תדירה יותר מרכבים שנוסעים בכבישים הסלולים היטב. איוורור טוב יותר לבית המנורה גם הוא יכול לשפר את אורך חיי הנורה.

פורסם

ברנו מגאן 2 ישנה אופציה של הדלקת אורות דרך באופן אוטומטי כשחשוך, בכל כניסה לחניון למשל או גשר וכדומא יכול להווצר מצב של הדלקה וכיבוי הנורות לזמן קצר, דבר שיכול לקצר את אורך החיים של הנורות.

חוצמיזה האידיוט שהמציא את הפסי האטה אחראי גם להמון נורות שרופות, ובולמ"ז שהלכו בטרם עת.

גם הנסיונות התקנה כושלים של הנורות גורמים לקיצור האורך חיים של הנורה.

×
×
  • תוכן חדש...