Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לשמוע תגובות וחוות דעת שליליות/חיוביות. כמו כן האם מחיר של כ- 300 ש"ח לשעון חדש ב- איביי הוא הגיוני? האם יש לנ"ל חיקויים? האם ניתן לרכוש בארץ? האם לא עדיף שעון בעל מנגנון קוורץ סטנדרטי, כזה עם סוללה?

תודה מראש.

פורסם
אשמח לשמוע תגובות וחוות דעת שליליות/חיוביות. כמו כן האם מחיר של כ- 300 ש"ח לשעון חדש ב- איביי הוא הגיוני? האם יש לנ"ל חיקויים? האם ניתן לרכוש בארץ? האם לא עדיף שעון בעל מנגנון קוורץ סטנדרטי, כזה עם סוללה?

תודה מראש.

 

רכשתי לא מזמן את ה-SRN001P1 לאחר מחקר מעמיק.

המנגנון הוא אכן קוורץ יפני (אמין מאוד) ומבוסס על סוללה הנטענת באמצעות תזוזת היד. במנגנונים הישנים (62 ונדמה לי שגם 45) הסוללה היתה נפגמת במהירות עקב כשל, דבר אשר הצריך החלפה לסוללות החדשות.

אם אתה רוכש מאיביי, שים לב למנגנון בשעון. בד"כ המוכרים באיביי מצרפים סוללה נוספת.

בקינטיים החדשים הסוללה הוחלפה לסוללה חזקה של חברת מקסוול, אשר החלפתה היא לאחר כ-15 שנים לפחות.

השעון כשלעצמו פשוט מעולה. נוח מאוד, לא כבד ויחסית מרשים לדגמים האחרים של סייקו.

הסוללה הוטענה אצלי במהירות במלואה לאחר כשבוע. גם אם אניח אותו חסר תזוזה, הטעינה תספיק לכחצי שנה.

לגבי אמינות, מנסיוני הרב עם סייקו, אני משער שלא צריכה להיות שום בעיה.

אגב, העדפתי לרכוש את הקינטי מהסיבה הפשוטה שכל החלפת סוללה בשעונים האחרים שלי עלתה לא מעט כסף, עקב צורך באטימה מחודשת וכו'.

פורסם

תודה עבור תגובתך;

אם הדגם שאתה רכשת לא מוצא חן בעיני הקונה (זה לא עבורי) - כיצד אוכל לדעת שהדגם שכן רצוי הוא אכן מהדגמים החדשים?

היכן רכשת אתה?

האם לחשוש מחיקויים?

האם 300 ש"ח הם מחיר הגיוני?

שוב תודה ושבוע יפה.

פורסם
תודה עבור תגובתך;

אם הדגם שאתה רכשת לא מוצא חן בעיני הקונה (זה לא עבורי) - כיצד אוכל לדעת שהדגם שכן רצוי הוא אכן מהדגמים החדשים?

היכן רכשת אתה?

האם לחשוש מחיקויים?

האם 300 ש"ח הם מחיר הגיוני?

שוב תודה ושבוע יפה.

 

הדגמים החדשים עולים 1700 ש"ח וצפונה. באיביי הם נמכרים בכ-400$ לפחות.

את שלי רכשתי ממשווק מורשה בירושלים.

אתה יכול להסתכל באתר של סייקו העולמי ולראות את הדגמים החדשים.

 

הדגמים הישנים הם בעלי מנגנון (קאליבר) 62 ו-45. השעונים הקינטים הקודמים, מעולים מבחינת המנגנון.

הבעיה היא רק בסוללה. עלות הסוללה החדשה היא 20$ כולל אביזרים לפתיחת השעון, והחלפתה היא פשוטה מאוד.

לאחר ההחלפה השעון יכול לתפקד למעלה מעשור ללא החלפת סוללה.

300 ש"ח נשמע לי נמוך מאוד. לדעתי יש סיכוי לא רע שהשעון מזויף.

 

http://k0lee.com/2010/10/replacing-a-seiko-kinetics-watch-battery/

פורסם

אגב, העדפתי לרכוש את הקינטי מהסיבה הפשוטה שכל החלפת סוללה בשעונים האחרים שלי עלתה לא מעט כסף, עקב צורך באטימה מחודשת וכו'.

 

אני משלם משהו כמו 50 ש"ח להחלפה כולל אטימה, והסוללה מחזיקה בד"כ לפחות 2-3 שנים. זו לא סיבה להחליף שעון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין כזה דבר סייקו קינטיק במחיר כזה או קרוב.

 

שים לב באיביי האם האיות של שם היצרן והדגם הינו תקין ואינו כולל כל מיני סימנים בתוך התיאור.

למשל:

SElKO

מה שאתה רואה כאן זה L קטנה במקום I.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

העלתי את זה בעבר, ואעלה זאת כאן בשנית,

כאן :arrow:יש קישור ליבואן השעונים שנמצא בפ"ת.

באתר יש קטלוג מפורט של הדגמים, בנוסף בעל החנות

עונה על שאלות במייל במהרה היחס מעולה, והמחירים הוגנים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אני משלם משהו כמו 50 ש"ח להחלפה כולל אטימה, והסוללה מחזיקה בד"כ לפחות 2-3 שנים. זו לא סיבה להחליף שעון.

השעון לא הוחלף. עלות החלפת הסוללה היא 500 ש"ח מדי שנה.

פורסם
השעון לא הוחלף. עלות החלפת הסוללה היא 500 ש"ח מדי שנה.

 

אז אחת מהשציים: או שיש לך שעון ייחודי, וקרוב לודאי שיקר, או שהשען שלך מחייב במחיר לא סביר. אני מהמר על האפשרות השניה.

השעון האחרון שזכה להחלפה הוא טיסו - לא שעון יוקרה אבל גם לא זול במיוחד. העבודה בוצעה במעבדה של "הבורסה לשעונים" בקניון חיפה. כאמור - המיחר 50 ש"ח (אולי טעיתי בכמה ש"ח ספורים, אבל בודאי שלא הגיע ל-500 וגם לא ל-100).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

השעון האחרון שזכה להחלפה הוא טיסו - לא שעון יוקרה אבל גם לא זול במיוחד. העבודה בוצעה במעבדה של "הבורסה לשעונים" בקניון חיפה. כאמור - המיחר 50 ש"ח (אולי טעיתי בכמה ש"ח ספורים, אבל בודאי שלא הגיע ל-500 וגם לא ל-100).

 

תשובה לא נכונה. טיסו אמור להיות מתוחזק במעבדות יבואן שנמצאות בפתח תקוה. שגרת החלפת סוללה לפי הוראות היצרן כוללת החלפת אטם וכתר. עבודה זו בשקט יכולה להגיע ל500 שקל. אחרת אין אחריות על אטימה.

לי גם יצה לשלם מעל 1000 שקל על זה, כי הכתר של אומגה עשוי מזהב 21 קרט.

מה שכן הסוללה בדרך כלל מספיקה לשלוש שנים בערך.

 

זאת גם הסיבה שאני מעדיף שעונים מכניים. הם יותר יקרים לקניה אבל יותר זולים לאחזקה.

×
×
  • תוכן חדש...