Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, עליי לחדש את ביטוח הרכב מדובר במיצובישי סופר לנסר 1994 , בביטוח הקודם לא נדרשתי לאמר את רמת הגימור וכעת עליי לדעת, גם ברישיון הרכב זה לא רשום

אז ככה:

אני יודע שה GLI היא הרמת גימור הנמוכה ביותר, לפי מה שקראתי- אין בה מד סל"ד ואין לה חלונות חשמליים.

 

ברכבי,יש מד סל"ד, 4 חלונות חשמליים,אזעקה נעילה מרכזית וכל זה, מה שאין לי ולא היה לי זה גלגלי מגנזיום, ולפי מה שהבנתי ברמת גימור GLXI ישנם גלגלי מגנזיום

 

 

עוד דברים שיש לי

דיפוני בד בדלתות-יש

פגושים בצבע הרכב-יש

מראות בצבע הרכב-יש

פסי צד בצבע הרכב-יש

 

ככה שאין מגנזיום(וגם לא היה), אבל שאר הדברים יש ,האם מדובר ברמת גימור GLXI או GLI, והאם יש רמת גימור בשם GLX?

תודה לכם.

Miata ND2

 

פורסם

1. מה עם הידיות גם הם בצבע הרכב?

2. יש כרית אוויר לנהג?

 

אם התשובה היא כן לשתי השאלות אז בטוח שזה GLXI

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם
הכי קל, אם ההגה עם 4 צלעות, משמע שיש כרית אוויר אזי יש לך GLXI.

הגה עם 3 צלעות ללא כרית אוויר אבל עם כל מה שרשמת, אזי GLX.

 

כמדומני אין כריות אוויר בסופר לנסר 94..

אם אני לא טועה, ומקווה שלא מטעה, זה תלוי אם הרכב שלך ידני או אוטומט.

יש לי סופר לנסר 95 עם אותו אבזור כמו שלך, ומדובר בGLXI,

אם שלך ידני, אז מדובר בGLI.

 

כריות אוויר יש בדגם משנת 97.

פורסם

לפני שנים הייתה לי ס. לנסר 94 ידנית.

היה לה הגה 3 צלעות והיא הייתה GLXI.

4 חלונות חשמל, מראות חשמליות ומד סל"ד.

בשנתון הנ"ל לא היו כריות אויר, אלא רק מ 95'.

כלומר, שלך היא GLXI

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

היה דגם GLI Plus (היה לנו כזה). זה אבזור פשוט (דיפוני פלסטיק ולא קטיפה, הגה שלוש צלעות ולא ארבע) אבל עם פגושים, מראות וידיות בצבע הרכב. נראה לי זה מה יש לך.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...