Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים נסגר לי מכסה של מכונה על האצבע וחתכתי אותה בצורה יסודית ויצירתי (לרוחב הציפורן שנחתכה לשניים וכמעט עד העצם).

 

הבעייה היא שהחתך עדיין מדמם קלות והתחבושת כל פעם נדבקת (וזה די סיוט לתלוש אותה כל פעם).

 

בעקבות המלצות בפורום אחר ניסיתי מי חמצן שרק הקפיצו אותי, ניסיתי מים חמים שעוזרים קצת וניסיתי משחת פולידין שגם עוזרת קצת אבל בשורה התחתונה זה ממשיך להיות לא סימפטי.

 

אל תגידו לי ללכת לרופא כי אם יש ברירה אני מעדיף להימנע. יש למישהו רעיונות?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

יש פדים של תחבושות ספוגות בפראפין. תקנה בכל חנות פארם. אתה חותך פיסה קטנה (ולוקח בחשבון שהיתר כבר לא סטירילי, אם זה עד כדי כך קריטי), שם את הפד, חובש עם תחבושת רגילה וסוגר עם פלסטר.

עברתי כמה פציעות לא נעימות עם תלישות של חלקי עור/בשר וזה עוזר מאוד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הקטע של הסטריליות לא כזה חשוב כי אני לא טיפוס שמסוגל לשבת יותר.מידי במשרד או להיכנס לאולם הייצור ולא לגעת בכלום.

 

מחר בבוקר אקנה אותם ואנסה.

 

תודה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אתה לא חייב לקבל טיפול מהרופא אבל לדעתי פציעות מסוג זה רצוי לתת לרופא להביט ולהחליט שזה בסדר ולא צריך טיפול אנטיביוטי ו/או כרורגי.

 

לפי מה שאתה אומר הפצע עדיין מתקשה להסגר ועדיין מדמם ולכן גם צורת החבישה מאוד חשובה כדי לא לקבל זיהום.

 

זה נשמע מפחיד וזה בסה"כ פצע, אך אל תשכח שזה גם ביקור של מקס' 5 דק' אצל הרופא.

אם האזור כואב הרופא יכול להוציא לך מרשם של משחה עם יכולת לאלחש את המקום.

פורסם

אני לא מפחד מהכאב אלא מהנטייה שלהם בפציעה כזו להוציא את הציפורן. מנסיוני בכל הפעמים שהוציאו לי ציפורן ההחלמה היתה הרבה יותר ארוכה.

 

זה לא שהתעלמתי לגמרי מהצורך בהתבוננות של איש מקצוע אבל במקום רופא הסתפקתי בחבר שהוא אח מוסמך. גם הוא אמר שאם אלך לרופא הוא רק יסבך אותי כי בגלל המיקום ממילא לא ניתן לתפור. התייעצתי איתו גם כשעברתי עם ברנר על האצבע והיום אפילו סימם אין לי.

 

מזיהומים אני לא מפחד כי אני לא חוטף בקלות ואני עוקב לראות שלא מתפתח כלום. אם הוא יראה סימני תחילת זיהום אז כמובן שישר לרופא.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אפשר גם סתם לקנות פראפין (וזלין) ולמרוח שכבה יפה לפני החבישה.

אני אניח שתחבושות ספוגות מראש עולות יותר, ואם כבר יש לך תחבושות בבית, פשוט יותר לקנות פראפין בנפרד.

פורסם

הבעייה עם וזלין זה להוריד אותו אחר כך.

 

לגבי לטבול לבד את הרי מכירה אותי. אין לי זמן להתעסק עם זה במיוחד בעבודה (מהבוקר כבר החלפתי פעמיים תחבושת). מעדיף לשלם כמה שקלים יותר ולא להתעסק עם זה (אין מה לעשות, נוחות עולה כסף).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אני לא מפחד מהכאב אלא מהנטייה שלהם בפציעה כזו להוציא את הציפורן. מנסיוני בכל הפעמים שהוציאו לי ציפורן ההחלמה היתה הרבה יותר ארוכה.

 

זה לא שהתעלמתי לגמרי מהצורך בהתבוננות של איש מקצוע אבל במקום רופא הסתפקתי בחבר שהוא אח מוסמך. גם הוא אמר שאם אלך לרופא הוא רק יסבך אותי כי בגלל המיקום ממילא לא ניתן לתפור. התייעצתי איתו גם כשעברתי עם ברנר על האצבע והיום אפילו סימם אין לי.

 

מזיהומים אני לא מפחד כי אני לא חוטף בקלות ואני עוקב לראות שלא מתפתח כלום. אם הוא יראה סימני תחילת זיהום אז כמובן שישר לרופא.

 

this_thread_is_worthless_without_pi.gif

פורסם
this_thread_is_worthless_without_pi.gif

 

אחרי שבוע וחצי זה כבר נראה הרבה יותר טוב ואתמול אפילו הצלחתי להוציא את שליש הציפורן שנחתך. עדיין אלה לא תמונות לבעלי לב חלש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שים אזהרה לפני הקישור :)

מי שרוצה שיקליק [יצר הסקרנות תמיד ינצח]

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אם אתם מתעקשים אז ככה היא נראית היום קצת יותר משבוע וחצי אחרי ואחרי ששליש הציפורן ירד.

20120115_203410.jpg

20120115_203436.jpg

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא כזה נורא.

בהתחלה כואב מאוד, הרבה בזכות המראה הבלתי שגרתי.

אחר כך לא נוח, לקראת, אני מאמין, השלב הזה בתמונה זה כבר לא מורגש.

פורסם

דווקא הרבה פחות כואב ממכות שמשאירות שטף דם מתחת לציפורן כי יש ללחץ שנוצר לאן לצאת.

 

אם תסתכל במבט הצד אפשר לראות את העומק שזה הגיע. למזלי לא שברתי כלום כי אז רוב הסיכויים שחתיכת האצבע היתה נשארת במכונה (זה לא חתך של סכין אלא מכה כמו גיליוטינה).

 

אחרי ששליש הציפורן נפל זה נראה סביר. עדיין מאוד מציק אבל לא כואב אם לא נוגעים ולא מאמצים את היד.

 

מה שמרגיז זה שאני שמאלי וזה די משבית אותי אבל זה כבר בשלבי החלמה סופיים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

דבר כזה לא הייתי חובש בכלל

 

ככה זה נרפא הכי מהר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

עכשיו זה כמובן לא חבוש אבל עד לפני 3 ימים זה עוד הפריש ודימם מכל תנועה אז לא היתה.ברירה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...