Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפי דעתי:

 

איך נאמר: תהיה כמו לורד....תזחל בפורד(פוקוס).

ממש מהנה וממש קלילה.עושה טובה שהיא נוסעת.

זוועה!

אגב,למאזדה 3 אין שום יתרון על הקורולה(לא רובוטי).

C4 =תקלות בלי סוף,לך תקנה סיטרואן .

אוקטביה=מצויינת רק מאבדת מהערך בצורה מחרידה,במשומשות קשה מאוד למצא אחת שמורה עם ק"מ שפוי.

 

אתה שוב מקשקש ללא כל ידע אמיתי, רק מכוח האנרציה של הסטיגמות עליהם את חי.

 

הפוקוס אינה מהירה ואינה מיועדת למאוצים, אבל לנהג הנוהג ולא המתנייע היא בהחלט הבחירה הראויה.

המאזדה 3 שוב עדיפה בכל היבט לנהג הדינמי על הקורולה האנמית , אבל לך אין מושג לגבי זה אם אתה טוען אחרת.

לגבי ה C4, אין לך מושג קלוש על מה אתה מדבר, ולא בפעם הראשונה כך שאין שום צורך להגיב ענינית לדברי ההבל שלך.

 

ולגבי משומשות, אין אחת אשר שומרת על ערכה היום, סיפורי מעל המחירון ל3 ואו לקורולה עברו מזמן, היצע ענק גורם לירידת מחירים ואו לאי יכולת מכירה ללקוח פרטי, אבל אותך העובדות לא מבלבלות, אתה חי את הסטיגמות והאמיתות המדומות שלך.

הקשר למציאות מקרי בהחלט.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

הקורולה עם הגיר המדובר אומנם קצת קופצני בהתחלה, אבל לאחר התרגלות לא מרגישים את זה כל כך.

הייתה לנו אחת משנת 2008 , מזגן מעולה, צריכת דלק שלא תמצאו בשום רכב אחר מהקטגוריה שלה. תא מטען ענק.

זינוק בעליה זה כבר סיפור אחר, כמו כן חניה בעליה. לגבי הסיפור הזה הבנתי שנעשה שדרוג תוכנה וזה הסתדר. אנחנו שרדנו בלי.

לאחר 3 שנים חזרה לחברת הליסינג,הייתה התלבטות אדירה מה יקרה לה בשוק עם הגיר הרובוטי, ולמרבה הצער האבחנה התגשמה.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

בדיוק עכשיו עשיתי נסיעת עבודה על אחת כזאת של חבר מהצוות

:-P

 

אני חייב להודות שהתגעגעתי לרכב הזה :-P:-P

 

הקורולה שלו היא אחרי החלפת קלאץ' - בדיוק ב3 שנים הקלאץ' התפגר לו שם. (ליסינג) ושדרגו לו תוכנה.

 

קודם כל - בהתחלת הנסיעה אמרתי לעצמי - וואו זה היה נורא אם הייתי צריך לנהוג ברכב כל יום.

 

ואז חזרתי להתרגל לגיר תוך כמה דקות ולאמר לכם את האמת הגיר של הרכב הזה ושל רנו מגאן 2 מתנהגים בפועל כמעט אותו הדבר, רק שבטויוטה באמת צריכים להוריד את הרגל מדוושת הגז - וגם לא חייבים לגמרי, אלא להרפות לשניה ולהחזיר.

 

בתוך העיר נהגתי על מצב ES - הרכב מושך יותר את ההילוכים וככה יש לכם פרק זמן ארוך יותר להחליט מתי אתם רוצים להוריד את הרגל מדוושת הגז וזה כמובן יגרור החלפת הילוך -> זה הופך את הנהיגה בתוך העיר בעצם לחלקה, כמעט לגמרי.

 

בעצירות אני חייב לציין שלא סבלתי במיוחד - בדיוק כמו במגאן.

 

הרכב נוח מבחינת הישבה, המושב טוב - אבל המתלים קצת נוקשים.

ההיגוי דווקא טוב מאוד - ההגה מאוד מתקשר וזווית הגלגול שלו טובה מאוד.

 

עם תפקוד נכון של ידיות ההילוכים מההגה ומידית ההילוכים אפשר גם קצת להשתולל עם הרכב הזה והמנוע שלו מ-א-ו-ד חזק.

ההבדל בין הקורולה למגאן למשל היא שהקורולה ממריאה בעוד המגאן מזדחלת בהילוך ראשון.

 

הגעתי לחניון ועצרתי לרגע בשיפוע - אחרי שדרוג התוכנה, הרכב יודע לזהות הדרדרות והוא בולם אותה - חבל שלא היה את זה קודם!

 

אפרופו - דאבל ברקס זריז ואתם עוצרים דרדור עם הרכב הזה.

 

חייב לציין שדווקא נהניתי לנהוג בו.

 

אם בעוד שנתיים שלוש יהיה אפשר לקנות רכב כזה באזור ה-50עד 40K אני חושב שזו מציאה מטורפת!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עם תפקוד נכון של ידיות ההילוכים מההגה ומידית ההילוכים אפשר גם קצת להשתולל עם הרכב הזה והמנוע שלו מ-א-ו-ד חזק.

 

מנוע הסופרצ'ארג'ר של הקורבט ZR1 הוא מאד חזק. גם המנוע של הוייפר, גייארדו וכהנה מכוניות ספורט. עם כל הכבוד, ודווקא יש, המנוע של הקורולה לא יכול להיחשב למ-א-ו-ד חזק, איך שלא תסתכל על זה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

תן לי למסגר אותך בתמונה הנכונה

:-P

 

הוא מאוד חזק לקטגוריה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

של המשפחתיות 1600? אולי :lol: בנימה רצינית - כל המנועים המוגדשים החדשים יתנו לו בראש בזכות מומנט עדיף.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

נכון - הTSI למינם יהיו עדיפים ובעלי עליונות טכנולוגית, מצד שני בסגמנט שאחנו מדברים עליו הTSI יהיה בנפח 1.2 ליטר והתוצאות הן קרובות בין המנועים.



 

כמובן לכל דבר החסרונות והיתרונות שלו - תחזוקה של מנוע TSI במקרה של תקלה לדעתי יכולה לכאוב הרבה יותר מתקלה במנוע אטמוספרי.

 

הרכב המדובר כאן הוא אטמוספרי ומצוייד במנוע מאוד חזק לקטגוריה שלו - הגיר דורש הסתגלות ונסיון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

התחזוקה של המנועים המוגדשים תיבחן עם הזמן - הרי רוב היצרנים נוטים לכיוון, לכל הפחות האירופאיים, והשאלה היא האם החלקים שצפויים להתקלקל (מגדשים בעיקר) יוזלו באופן הגיוני לזמינותם.

 

לגבי הכוח - זה מנוע יפני טיפוסי. רוצה כוח - תן בסל"ד. התוצאה הישירה - צריכת דלק מוגברת. אין קסמים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

רואים שלא נהגת בטויוטה.



 

ברוב הטויוטות אתה משייט על 100 ב2.2 טור ו120 אתה עדיין תהיה מתחת ל3 טור.

 

יותר כוח מזה ואתה כבר נוסע במהירות לא חוקית - כמה כוח אתה כבר צריך?

 

אתה כל הזמן שוכח שאנחנו מדברים על משפחתיות ועל אנשים "שפויים".

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני נוטה שלא להגיב על מכוניות שלא נהגתי. מהדורות האחרונים של הקורולה היחיד שלא נהגתי הוא האחרון ממש, עם הגיר האוטומטי. סל"ד נמוך בשיוט זה עניין של יחסי העברה ולא כוח.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם


ברוב הטויוטות אתה משייט על 100 ב2.2 טור ו120 אתה עדיין תהיה מתחת ל3 טור.

 

אבל לא ברובוטית הנ"ל, שיש לה הילוכים נמוכים מים המלח משום מה, ושבה הסל"ד במאה קמ"ש קרוב ל-3000.

 

דני

פורסם

עד עכשיו רק קראתי אבל אני מרגיש צורך להצטרף לדיון.

אני גם מצטרף בנושא הסל"ד. בקורולה הרובוטית אי אפשר לשייט, במהירויות שיוט של כביש 6 לדוגמא (120-140) פשוט לא נעים לשהות ברכב הזה. הסל"ד בשמים, המנוע רועש והרכב הלא מבודד מרגיש כמו תיבת תהודה.

lanosforce, גם לא יצא אתמול לעלות לקורולה כזאת, ובניגוד אליך נזכרתי בדיוק מה לא אהבתי ברכב מלכתחילה.

אני אשאיר את הגיר לסוף כי יש לרכב הזה עוד נקודות חולשה.

 

תא הנוסעים הוא סופר מאכזב לעומת הדגם שהוא החליף. נכון מבחינה עיצובית היה שממה ושיממון אבל החומרים הרגישו עבים ואיכותיים והכל יש במקומו. בקורולה הנוכחית הפלסטיק זול, מחוספס, לא מגומר היטב בקצוות שלא חשופים לעין, מקרקש, לא מורכב היטב והופך את תא הנוסעים המרווח יחסית למקום לא נעים. קח לשם השוואה את המאזדה 3 שהוזכרה כאן, ובוא נדבר על הדגם הקודם. גם שם החומרים הם לא פאר היצירה אבל הכל יושב במקומו, הכל מגומר היטב, בקירקושים לא נתקלתי ונהגתי בהמון רכבים כאלה ואני תוהה למה טויוטה לא עשו את זה כמו שצריך. אגב גם ביונדאי I30 שברשותי החומרים הם לא אאודי, גם לא פולקסוואגן אבל שוב הכל יושב במקום, לא זז ולא מרעיש.

 

שנית זה בידוד רעשים ונוחות. הקורולה נכשלת כאן כישלון גדול. הרכב הזה אמור להיות משפחתי מרווח ונוח. בפועל הוא קופצני, לא משכך מהמורות היטב, זויות הגלגול גדולות מדי (אני לא מסכים שהיא "טוב מאוד" כהגדרתך) וההגה מנותק ואין בה טיפה של הנאה מנהיגה. בידוד הרעשים מתחת לכל ביקורת, בנוסף לכל המולת הקיקושים מהפלסטיקה מקבלים רעש רוח חזק, רעשי מנוע נוכחים מדי, רעשי כביש וצמיגים ברמה מוגזמת והנוסעים מאחור מרגישים מין הד בנוסף לרעשי רוח חזקים מכיוון החלונות.

 

ליקנוח הגיר, המנוע באמת אחלה, מבחינתי יפני טיפוסי זה בסדר גמור, נכון הרעש בתאוצה לא משהו, מצד שני זה לא GTI ואין לי תלונות. אבל הגיר? למה? הקורולה שחויתי אתמול היא מהדגמים הראשונים, 74 אלף קילומטרים וגם היא קיבלה קלאץ' חדש ממש לא מזמן, הרכב אגב פרטי ולא ליסינג וברמת גימור סאן אם זה משנה משהו. הוא עדיין מווברץ, לא חלק, מטלטל והופך את הנסיעה ללא נעימה. בנוסף יחס ההעברה בהילוך האחרון שלפחות לפי דעתי היה אמור להיות ארוך כאורך הגלות ולאפשר שיוט נינוח ב-120 קמ"ש בגג 2500 סל"ד.

 

אני אורז את החסרונות האלה בתוך חבילה לא אטרקטיבית מבחינה עיצובית, בלבוסית ומעט מוזרה מזויות מסויימות. בתוך האריזה איבזור קמצני ביותר ושוב אני מזכיר את חלונות החשמל האחוריים שמילא ב-2008 אולי הייתה עוד איזשהי משפחתית קמצנית אבל היום לשווק קורולה עם 2 חלונות חשמל בלבד? זה מגוכך. לא בקרת אקלים, לא שליטה על המערכת מההגה.

 

ואגב בנוגע למשאלת התמחור שלך, קורולה היום ב-50 אלף שקלים זה בערך מה שקורה עם רכבים כאלה יוצאי ליסינג. פרטיים זוכים לפחות ביקוש ורכבים במצב ממש טוב מגיעים ל-65 אלף שקלים.

מי שמחפש חיסכון בדלק ומסוגל לחיות עם כל החיסרונות אולי ימצא את מבוקשו.

אני את כספי לא שמתי על קורולה שכזאת ואני בטוח שעשיתי עיסקה טובה.

פורסם

יש לי הרגשה שהעיצוב של מאזדה 3 יוצר אפקט פסיכולוגי חמור אצל אנשים שחיים באשליה שהיא זריזה ונמרצת יותר, היא לא.



 

כל מילה בסלע.

פשוט לעשות העתק הדבק למשפט הזה, ולשים את זה על השמשה הקדמית של הערס עם המאזדה 3 (לרוב של אבא) עם הפנסי LED והמוזיקה בפול ווליום הבאה שעומדת איתך ברמזור.

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT

פורסם

רואים שלא נהגת בטויוטה.

 

 

 

 

 

 

 

 

ברוב הטויוטות אתה משייט על 100 ב2.2 טור ו120 אתה עדיין תהיה מתחת ל3 טור.

 

יותר כוח מזה ואתה כבר נוסע במהירות לא חוקית - כמה כוח אתה כבר צריך?

 

אתה כל הזמן שוכח שאנחנו מדברים על משפחתיות ועל אנשים "שפויים".

לפי דעתי:

תוסיף את העניין שאם אתה מסתיר את לוח השעונים אתה לא בדיוק יודע או מרגיש על כמה אתה נוסע, 100-120-140, המנוע שקט והבידוד מעולה! האוטו סוחב כמו סוס.(2007) וההרגשה הכללית היא שאתה נוסע באוטו יצוק, הכל יושב במקום אין קירקושים,הכל כמו ביום שיצא מהמפעל,גם אחרי 4 שנים וגם אחרי 8 שנים (2003)הכל חזק ונותן תחושה של מאסיביות....כמו שצריך להיות,והאמינות = מוחלטת, חוץ מטיפולים לא רואים מוסך נ-ק-ו-ד-ה, כן,אפשר לשפר:להחליף בולמים קפיצים צמיגים וכו,דברים שיש להם בלאי ברכב הזה, אפשר להשקיע והחלקים יקרים,אבל תקלות אין.סתאם לשם דוגמא יש לי קורולה ידנית 2003 יד 1,עם קלאצ מקורי והוא עובד כמו קלאצ חדש עדיין גם אחרי 140 אלף ק"מ והאוטו הזה סוחב כמו חיה(יחסית לכל משפחתית 1600 אחרת,גם חדשות), וזה עוד אחרי שאשתי נוהגת עליו כל השנים = הזוי!

אולי מי שאין לו לא בדיוק יודע על מה שאני מדבר, אבל מי שיש לו מוזמן להעיד.ואני נוהג על הרבה מכוניות ביום יום בעבודה שלי,אז אני יודע קצת על מה אני מדבר, אין כמו טויוטה!

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.


×
×
  • תוכן חדש...