Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר חיפוש ארוך בפורום ללא תוצאות, החלטתי לפתוח נושא חדש.

אני מחפש מורה נהיגה מקצועי לחברה שלי באזור של שכונת נווה שרת, עתידים, רמת החי"ל בת"א.

המלצות יתקבלו בברכה, גם בפרטי.

ותודה מראש לכל העוזרים.

הייתי על 4!!!!

הייתי על 3!!!

ולאחרונה עברתי ל-2!!

המסקנות: על 4 עדיף בארופה, בארץ עדיף על 2.

  • ספונסר פורום
פורסם

מורה נהיגה ותיק ומקצועי ביותר באזור תל אביב הוא עזרא סעד. סבלני, הוגן, מגיש מהר לטסטים ולא יקר. הוא מלמד על ידני ועל אוטומט.

פורסם

מכיוון שאת הרשיון שלי עשיתי לפני יותר מעשור,

איני זוכר מה רצוי לברר ממורה נהיגה כאשר אני מתקשר אליו בפעם הראשונה?

1. מחיר לשיעור

2. אורך שיעור בדקות

3. ...

 

האם אני מפספס עוד דברים?

הייתי על 4!!!!

הייתי על 3!!!

ולאחרונה עברתי ל-2!!

המסקנות: על 4 עדיף בארופה, בארץ עדיף על 2.

פורסם

בתכלס לבדוק באינטנרט עליו , לראות אם רשמו עליו או משהו, אתה יכול גם לבוא לשיעור של מישהו להסתכל איך הוא מסביר ולראות את האופי שלו, אבל כשאתה אומר שהיה לך רישיון בעבר זה אומר שקיבלת שלילה ואתה צריך לעשות טסט מחדש ? אם כן אז לא חשוב לך אופי המורה ואיך הוא מסביר אני מאמין, לבדוק מחיר וזמן שיעור(בין 40-45 דקות נקרא שיעור אחד, אם המורה הזה ספציפית עושה שיעורים של שעה זה נקרא שיעור וחצי )

Miata ND2

 

פורסם

בצע חיפוש על המורה אדי מנצור בשילוב שם המשתמש שלי.

מומלץ מאוד

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...