Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלום או חלם


ישה
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בקארטינג משתתפים חלק ניכר ממי שהיו פעילים בשנים האחרונות, עמבה שהתעוררו וכמה חדשים.

כל מי שעם קארטינג, נסיון, וערך קורס של הרשות יכול להשתתף.

  • צריך קרטינג אישי? או שיש להם להשכרה?
  • קורס של איזה רשות? אם יש רשיון קרטינג מאחד הסניפים בארץ זה תופס?
  • מתי זה פורסם ואיפה? למי היה צריך לפנות בשביל להירשם?

Push it to the Limit...and then some more

פורסם
  • צריך קרטינג אישי? או שיש להם להשכרה?
  • קורס של איזה רשות? אם יש רשיון קרטינג מאחד הסניפים בארץ זה תופס?
  • מתי זה פורסם ואיפה? למי היה צריך לפנות בשביל להירשם?

 

השתתפות הקארטינג הובטחה מול המארגנים ומשרד הספורט לפני חודש בערך. מיד לאחר מכאן הודענו לנהגים הפעילים, וכן בבלוג שלי, אתר מייקארט ואתר ההתאחדות.

 

כמובן שאתה צריך קארט פרטי או להשכיר קארט מתאים.

קורס לפי דרישות משרד הספורט נערך לפני שבועיים.

הוא לא קשור לקורסים שנעשיםנבמסלולים השונים…

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

פורסם

אני רואה את זה עכשיו בערוץ 5, ולמרות כל הדברים הרעים שנאמרו והיו (כל ענייני החזר הכספים למיניהם,מחירי כרטיסים וכו׳) עדיין נורא כיף לראות סוף סוף דבר כזה בארץ .

מירוץ חוקי, מכוניות מירוץ אמיתיות, מסלול, קהל (למרות שהיציעים נראים חצי ריקים)

אני מקווה שזה אירוע שיפתח את הדרך לעוד אירועים כאלה בעתיד, ושנראה עוד הרבה הרבה כאלה!

V5

פורסם

השרה הייתה ? טוב

 

לא היו תאונות ? טוב

 

אז אולי יש עתיד

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לא מפתיע.....

 

יגאל איפה אתה, אני עדיין ממתין פה עם המטר והמילון הצרפתי. עזוב מסוק בשביל להקיף את המסלול אפשר גם עם קורקינט, רגיל לא חשמלי.

 

שיטת המצליח ואם אפשר לחסוך אז כמה שיותר.

 

מה פיספסת את המסוק ? הסתובבו ליד הבית שלך שעות.

כנראה שיסתדרו בלעדיך.

 

 

נציג הפורמולה,

 

אתה באמת עושה רושם של אדם רציני אבל תעשה טובה, ראיתי תמונות של המסלול שאתם לא פירסמתם פה (קרובי משפחה אילתיים עם גישה לנמל ולמסלול- המסלול לא בטיחותי, נקודה.

 

זה מתחיל בעיקולים שאם הנהג נכנס לתת היגוי הוא נכנס לתוך הטריבונה, זה נמשך בעמודי תאורה עם מיקום מפוקפק וסופר לא בטיחותי וזה מסתיים בפנייה אחת שתת היגוי במהלך הפנייה שם יסתיים בתוך הים.

 

קרובי משפחה שלי עדיין מסתלבטים שאם רכב אחד יפספס בקצת יהיה להם עוד אתר צלילה....

 

מומחי בטיחות בעלי שם עולמי גרים באילת והם קרובי משפחה שלך?!?! המומחיות הזו היא תורשתית ?

 

תמסור לקרובי המשפחה שלך שאין להם מה לדאוג . במקרה הגרוע יקודם ספורט הצלילה.

פורסם

שתי נקודות למחשבה

הראשונה היא האם לפי תקנות החוק המוטורי המסלול אמור לעמוד בדרישות ה FIA

אולי המארגן ,אם המארגן הוא זה שאמר זאת,התכוון שהמסלול יהיה באיכות ראויה ולא עמידה בתקנון

 

בדקתי ואכן על פני השטח אולי יש בי שמץ של חוכמה:

פיסקה 8ב

"הרשות המוסמכת לא תיתו רשיון למסלול מירוץ קבוע לפי סעיף זה,אלא בהתקיים כל אלה:

...הרשות המוסמכת אישרה,לאחר התייעצות עם מועדון הנהיגה הספורטיבית

שהחליט על הכללים האמורים,כי מתקיימים לגבי המסלול כללים אלה.

 

בנוסף הפניה לפיסקה 5א

 

"הרשות המוסמכת תאשר את כללי הנהיגה הספורטיבית,אשר יהיו התקנונים והכללים כמפורט להלן:

1)התקנונים הרשמיים הנוהגים,מזמן לזמן,בגופים הבין-לאומיים המוכרים בתחום מתחומי הנהיגה הספורטיבית,והכללים

שעליהם החליטה התאחדות על פי התקנונים האמורים"

 

ו"המבינים" מבינים שלא כל מסלול בעולם הוא בתקן של FIA

 

האמת שאם הייתם יודעים את דרישות הסף הייתי מתנצלים בפני המארגנים

ואולי מארגנים משהו

פורסם
מרוץ הפורמולה הראשון בישראל יתקיים באילת ב- 1 בדצמבר 2011.

לאחר אישור החוק המוטורי והבשלת התנאים וההליכים הבירוקרטים, גם במדינת ישראל יתקיים סוף סוף מרוץ פורמולה רשמי.

המרוץ שיארח מכוניות בקטגוריית פורמולה רנו יתקיים במסלול ייחודי וראשון מסוגו בישראל שיוקם בבירת התיירות של ישראל.

הפרויקט הייחודי והראשון מסוגו בישראל יתקיים בהפקת חברת BBM ובתמיכת הרשות לנהיגה ספורטיבית של משרד הספורט ,משרד התיירות ,המשרד לפיתוח הנגב והגליל ועיריית אילת.

לקראת קיום המרוץ יוקם באילת המסלול הראשון בישראל למרוצי פורמולה. המסלול שיוקם בהתאם להנחיות התקן הבינ"ל ותקנות ה- FIA צפוי להיפתח לנסיעות מבחן ראשונות במהלך חודש נובמבר על-מנת לאפשר למשתתפי המרוץ תקופת הסתגלות למסלול.

במסגרת ההכנות למרוץ יגבש הצוות המארגן ימי מיון מיוחדים לבחירת נבחרת נהגי הפורמולה הראשונה של ישראל. המיונים יכללו בין היתר נהיגת ג'ימיקאנה, סימולאטור נהיגה, סימולאטור טייס, מבדקי כושר גופני ובדיקות רפואיות.

במהלך ימי המיון תגובש נבחרת של כ- 50 נהגים שתעבור אימונים וסדנאות נהיגה ששיאם יהיה שבוע אימונים באקדמיה הבינ"ל לנהיגה ספורטיבית בצרפת.

בסיום הקורס יקבלו הבוגרים רישיון בינלאומי לנהיגת מרוצים מטעם הFIA ורישיון נהיגה ספורטיבית ממשרד הספורט הישראלי. בוגרי הקורס יהוו את התשתית לנבחרת נהגי הפורמולה הראשונה של ישראל.

עלות ההרשמה ליום המיונים היא 333 ₪ בלבד.

את פרויקט המיונים וההכשרה ואת ההכנות למרוץ תלווה הפקה טלוויזיונית שצפויה לעלות לשידור כסדרת ריאליטי/ סדרה דוקומנטרית באחד מערוצי הטלוויזיה המובילים.

 

אז אמרו או לא אמרו התכוונו או לא התכוונו

 

ובארץ שיש בה ספורט מוטורי כמו כאן אז גם מחזירים כסף.

 

תתעורר אנחנו על המפה :-D

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
האמת שאם הייתם יודעים את דרישות הסף הייתי מתנצלים בפני המארגנים

 

בטח מתנצלים! ברור!!

 

גם מתנצלים וגם שולחים פרחים ובונבוניירות של כאלה שוקולדים עם מילוי ליקר דובדבנים וגם כרטיסי התנצלות רשמיים שכשאתה פותח אותם אז איזה סיני עם מבטא עירקי אומר "באמת לא התכוונתי, בבקשה תסלח לי" (נא לקרוא במבטא של יצפן עושה חיקוי של עירקי).

:drinking::brickwall::screwy:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מה פיספסת את המסוק ? הסתובבו ליד הבית שלך שעות.

כנראה שיסתדרו בלעדיך.

 

 

 

 

מומחי בטיחות בעלי שם עולמי גרים באילת והם קרובי משפחה שלך?!?! המומחיות הזו היא תורשתית ?

 

תמסור לקרובי המשפחה שלך שאין להם מה לדאוג . במקרה הגרוע יקודם ספורט הצלילה.

 

פלצנות כזאת כבר הרבה זמן לא ראיתי אז לפחות למען הגילוי הנאות אולי תגיד מי כבודו המקורב לצלחת ותפקידך בפורמולה ישראל?

 

אתה יכול להתנשא עד מחר, האירוע לא נוהל בצורה בטיחותית:

קטנועים שחוצים את המסלול במהלך מירוץ, אנשים שחוצים את המסלול בריצה ועוד שלל הברקות בטיחותיות.

 

אני מאוד שמח שהאירוע הצליח ועבר בשלום אבל עוד לפני שאתה ממהר להתנשא זכור שיש עוד יום לעבור..

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
פלצנות כזאת כבר הרבה זמן לא ראיתי אז לפחות למען הגילוי הנאות אולי תגיד מי כבודו המקורב לצלחת ותפקידך בפורמולה ישראל?

 

אתה יכול להתנשא עד מחר, האירוע לא נוהל בצורה בטיחותית:

קטנועים שחוצים את המסלול במהלך מירוץ, אנשים שחוצים את המסלול בריצה ועוד שלל הברקות בטיחותיות.

 

אני מאוד שמח שהאירוע הצליח ועבר בשלום אבל עוד לפני שאתה ממהר להתנשא זכור שיש עוד יום לעבור..

 

מותר שתיהיה לי דעה חיובית בלי שאהיה מקורב לצלחת ובלי להיות בעל תפקיד.

לעומת זאת אתה הוא זה שהתחלת להתפלצן בנושא בטיחות וכל זאת על סמך עדות של קרובי משפחה מהנמל , והתחלת להתנשא על אנשים הממונים על בטיחות בשטח , ובלי להיות מקורב לצלחת או לפורמולה ישראל אני בטוח שיש כאלה ואני בטוח שהם מקבלים את ההחלטות שלהם על בסיס עובדתי ולא עדות של קרובי משפחה מהנמל.

 

לעומת זאת אתה והחבר שלך עו"ד אוראן קופצים על כל פרסום או ידיעה ומחפשים את השלילי.

 

תיהיו קצת חיוביים החיים שלהם יהיו הרבה יותר יפים .

פורסם

לא מכיר אותו, לא מכיר אותך ונראה לי שנשאיר את זה ככה.

 

אתה לא טועה, לא צריך להיות מבריק כמוך בשביל לראות שאני נמנה על אלו שלא מוחאים כפיים להפקה הזאת. הדבר היחידי שאולי יצא טוב מהסיפור הזה זה שנראו פה מכוניות מירוץ וכבוד השרה אפילו מחאה לעצמה כפיים, אז כולי תקווה שזה יעזור בעתיד.

 

הארוע היה לעניין, הבעיה שכל מה שהיה קודם ובפרטהמסלול , שזה בעצם הכל, היה בדיחה.

אברה קדברה

פורסם

אני לא מצליח להבין את כל המקטרגים...



כשאין בוכים למה אין.

כשיש בוכים על מה שיש...

אני לא מצליח להבין מה האינטרס של כל אלו שמנסים להפיל את היוזמה והאירוע?

על מה צרות העין?

היה אירוע והאירוע היה מצויין, המון פאן...

שאפו למארגנים וכולי תקווה שגם כלכלית היוזמה צלחה והרווחתם את לחמכם.

פורסם

אני לא מצליח להבין את כל המקטרגים...



כשאין בוכים למה אין.

כשיש בוכים על מה שיש...

אני לא מצליח להבין מה האינטרס של כל אלו שמנסים להפיל את היוזמה והאירוע?

על מה צרות העין?

היה אירוע והאירוע היה מצויין, המון פאן...

שאפו למארגנים וכולי תקווה שגם כלכלית היוזמה צלחה והרווחתם את לחמכם.

 

 

אני מסכים אם SKITSA

+1

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

×
×
  • תוכן חדש...