Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לאחרונה התחלתי לקבל שיחות ממספר חסוי מחברה שקוראים לה "אריאל בונוס". לרוב שיחות ממספר חסוי אני מסנן אבל בגלל שאני בתהליכי חיפוש עבודה אני נאלץ לענות. היו כבר כמה פעמים שניתקתי בפנים לשיחות אלו, אבל בפעמים האחרות שהייתי קצת יותר נחמד הסברתי להם יפה שאני לא מעוניין בכל מה שהם מוכרים או נתונים בחינם אפילו אם זאת פרארי 548 חדשה שמגיע אליי בטיסה ישירה ממאראנלו ופשוט תפסיקו להתקשר. אולם זה לא עוזר ופעם בשבועיים אני שוב מקבל מהם טלפון.

 

נגד ספאם באינטרנט במייל יש חוקים, ניתן לעשות הסרה או שג'ימייל יודע לסנן את כל השטויות.

 

מה ניתן לעשות כנגד ספאם בטלפון?

 

תודה!

פורסם

יש שלל עצות במנוע החיפוש להרחקה מהירה ויעילה

של מטרידים טלפוניים... :-D

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בפעם הבאה תשאל באדיבות לשם הנציגה.

נסה לדובב אותה, בטענה שאתה מעוניין במוצר שלהם לשם משפחתה.

אחר כך "תתהפך"

ובקש לדבר עם המנהל שלה

תודיע למנהל או לנציגה שאם עוד פעם הם מתקשרים אתה מגיש תלונה במשטרה עליהם באופן אישי ועל החברה שלהם על הטרדה.

לי זה הצליח! לא התקשרו שוב.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני דווקא מחבב את הטלמרקטינג. פעם כשהם היו מתקשרים אלי הייתי צוחק להם בפנים ואומר שטויות שלא כדאי לתאר מעל דפי הפורום. הנציגים המסכנים היו מתעצבנים ואני הייתי זוכה למנה הגונה של צחוק וסיפורים לחבר'ה. קצת חבל לי שהם הפסיקו להתקשר.

פורסם
מחברה שקוראים לה "אריאל בונוס".

מה ניתן לעשות כנגד ספאם בטלפון?

 

1) דע את האוייב.

2)דמיין שאתה בנשיונל ג'יאוגרפיק ואתה צריך ללמוד ברמה שתוכל להסביר בכל שלב ושלב (כולל המבטא הבריטי המוזר, אם תרצה שים חליפת ספארי להרגשה המשלימה) את הרגליי ההזדווגות של היחמור הבורמזי המצוי עם הטיגריס הבבלי- תלמד להכיר את המפעילים, בעלי האתר, בעלי השליטה בחברה, טלפונים ומיילים שלהם, וכולי.

3) ???

4)רווח!

לא, סתם, זה איזה MEME הזוי.

3)מצא את מספר הפקס שלהם. הכן בפונט ענק, צבע אדום זוהר, מסמך האומר, "נא לא לZייN במוח בטלפון לאנשים פרטיים".

שלח המסמך האמור לפקס שלהם, באיכות מקסימלית, כ-5000000 פעם (אתה יכול להגדיר זאת מהמחשב כשליחה אוטומטית, גם למכשירי פקס שונים ומשונים יש את האופצייה הזו).

4)אל תענה לשיחה שתקבל מהם אחרי שהם יזהו את מספר הפקס... או שתנצל את כוכבית 42.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווז,

 

1. פקס זה בד"כ שחור לבן. אדום לא יעבור טוב.

2. התקשרות ללא זיהוי המתקשר זה כוכבית 43, ולא כפי שכתבת. בנוסף יש לשנות את ה-CSID שמוגדר במכשיר הפקס, שלא תצא חומוס.

3. לא יזיק לשלוח את הפקס בנגטיב (לבן על שחור) - הרבה יותר דיו.

 

 

בהצלחה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ברווז זה ספאם

 

הכי פשוט לא מעוניין בשירותיכם שלום וסוגר.שניה אחת בדיוק.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ברווז זה ספאם

 

הכי פשוט לא מעוניין בשירותיכם שלום וסוגר.שניה אחת בדיוק.

 

אני לא סובל מטלמרקטינג, אבל "גיאוקרטוגרפיה" מאות מתעניינת בדעות המקצועיות שלי. ביום טוב אני פשוט טורק, ביום רע אני צועק משהו על דרישה להסיר אותי מרשימת התפוצה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

http://arielbonus.co.il/

 

צור איתם קשר דרך האתר.

 

כמה דברים ששיעשעו אותי מאוד באתר שלהם:

 

1) יש להם סקר על שביעות רצון.

בניגוד לסקר אמיתי, הוא מחולק ל"מצוין", "טוב" ו"סביר".

בואו כולנו ניכנס לשם ונצביע על "סביר"!

(אני כבר עשיתי את זה)

 

2) הם כותבים שיש להם כמעט 800,000 לקוחות.

אה, כן? אז איך זה שמעולם לא שמעתי עליהם אפילו? :roll:

פורסם
לאחרונה התחלתי לקבל שיחות ממספר חסוי מחברה שקוראים לה "אריאל בונוס".

חשבתי שהם פועלים רק במגזר הרוסי.

3. לא יזיק לשלוח את הפקס בנגטיב (לבן על שחור) - הרבה יותר דיו.

רוב הסיכויים שהם מקבלים את הפקסים למחשב - אז אם כבר כמה שפחות דיו על הדף - אתה מגדיל את הסיכויים שלהם לקבל פיקסלים שרופים על המסך :-P

 

אם כבר - לרשום את המייל שלהם כאן: http://www.bummarketingmethod.com/ (כבר עשיתי)

 

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש לי שתי שיטות

 

1. עם אני רואה מספר חסוי אני כבר יודע שזאת פרסומת לכן אני עונה לא בעברית, אחרי שאני אומר משפט כמו

I SPEAK ONLY EGLISH השיחה בצד שני כבר מתנתקת לבד

 

2. אני שואל עם אני צריך להיות מעל גיל 18 בשביל לענות? הם תמיד אומרים כן, ואני אומר בתגובה מצטער ההורים לא בבית

וגם אז השיחה מתנתקת מהצד שלהם וכל זה כשאני הרבה מעל 18

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
הכי פשוט לא מעוניין בשירותיכם שלום וסוגר.שניה אחת בדיוק.

 

אתה לא רציני! שנייה בדיוק, ויומיים בדיוק עד שיחת הספאם הבאה.

:turn-l:
פורסם
ברווז,

 

1. פקס זה בד"כ שחור לבן. אדום לא יעבור טוב.

2. התקשרות ללא זיהוי המתקשר זה כוכבית 43, ולא כפי שכתבת. בנוסף יש לשנות את ה-CSID שמוגדר במכשיר הפקס, שלא תצא חומוס.

3. לא יזיק לשלוח את הפקס בנגטיב (לבן על שחור) - הרבה יותר דיו.

 

 

בהצלחה.

נכון, בד"כ...:twisted: לגבי הכוכבית ושות', טוב לדעת.

ברווז זה ספאם

 

הכי פשוט לא מעוניין בשירותיכם שלום וסוגר.שניה אחת בדיוק.

ברווז זה לא ספאם!!!...

http://arielbonus.co.il/

 

צור איתם קשר דרך האתר.

 

כמה דברים ששיעשעו אותי מאוד באתר שלהם:

 

1) יש להם סקר על שביעות רצון.

בניגוד לסקר אמיתי, הוא מחולק ל"מצוין", "טוב" ו"סביר".

בואו כולנו ניכנס לשם ונצביע על "סביר"!

(אני כבר עשיתי את זה)

 

2) הם כותבים שיש להם כמעט 800,000 לקוחות.

אה, כן? אז איך זה שמעולם לא שמעתי עליהם אפילו? :roll:

כשאמרתי "דע את האוייב", לא בדיוק התכוונתי שתתחיל להתכתב איתם...:lol:

חשבתי שהם פועלים רק במגזר הרוסי.

 

רוב הסיכויים שהם מקבלים את הפקסים למחשב - אז אם כבר כמה שפחות דיו על הדף - אתה מגדיל את הסיכויים שלהם לקבל פיקסלים שרופים על המסך :-P

 

אם כבר - לרשום את המייל שלהם כאן: http://www.bummarketingmethod.com/ (כבר עשיתי)

מה זה בדיוק?

יש לי שתי שיטות

 

1. עם אני רואה מספר חסוי אני כבר יודע שזאת פרסומת לכן אני עונה לא בעברית, אחרי שאני אומר משפט כמו

I SPEAK ONLY EGLISH השיחה בצד שני כבר מתנתקת לבד

 

עזוב, אתה עלול ליפול על דובר אנגלית טבעי.

מה שאתה צריך לענות זה:

您好轉到獸性謝謝混蛋.

(בעברית הפירוש הוא "שלום לכו לקיים משכב בהמה תודה רבה נבלות")

 

2. אני שואל עם אני צריך להיות מעל גיל 18 בשביל לענות? הם תמיד אומרים כן, ואני אומר בתגובה מצטער ההורים לא בבית

וגם אז השיחה מתנתקת מהצד שלהם וכל זה כשאני הרבה מעל 18

 

זה לא חשבתי לעשות...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
13)מצא את מספר הפקס שלהם. הכן בפונט ענק, צבע אדום זוהר, מסמך האומר, "נא לא לZייN במוח בטלפון לאנשים פרטיים".

שלח המסמך האמור לפקס שלהם, באיכות מקסימלית, כ-5000000 פעם (אתה יכול להגדיר זאת מהמחשב כשליחה אוטומטית, גם למכשירי פקס שונים ומשונים יש את האופצייה הזו).

4)אל תענה לשיחה שתקבל מהם אחרי שהם יזהו את מספר הפקס... או שתנצל את כוכבית 42.

 

 

זה ספאם ברווז

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...