Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם בשבוע הבא אני כנראה יזמין את הולוסטר,אשמח לקבל רשמים/המלצות מחברים שכבר ראו את הרכב במציאות איזה צבע הכי מתאים לרכב,אני מתלבת בין צהוב לכתום מטאלי.

פורסם

לפי דעתי כתום לא מחמיא לרכב. רק בגלל טעמי צניעות (בכל זאת, גר בבת ים ויש הרבה אנשים עם "עיניים" וגם מפתחות לשרוט רכבים), לא הזמנו צהובה. התלבטנו בין לבנה (לטעמי ליסינגית מידי) לאפורה. בסוף הוחלט על האפור.

אם אתה רוצה צבע שמח, תקנה צהובה. כל שאר הצבעים (אדום, כתום, ירוק, כסוף) לפי דעתי עושים עוול לרכב. שחור יפה, אבל לא רואים את הקימורים של הרכב, וחבל, כי זה מה שמיוחד ברכב הזה. מה נשאר? כחול. מאוד יפה בכחול, מאוד מחמיא לרכב, אבל שוב, בגלל טעמי צניעות (וגם כי אמא אבא לא כ"כ אהבו), לא הזמנו כזאת.

בהצלחה ברכישה. וכמובן, שורה תחתונה, כל אחד והטעם שלו!

וכן, ראיתי את כל הצבעים במציאות.

 

נ.ב

איזה דגם אתה מזמין?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
לפי דעתי כתום לא מחמיא לרכב. רק בגלל טעמי צניעות (בכל זאת, גר בבת ים ויש הרבה אנשים עם "עיניים" וגם מפתחות לשרוט רכבים), לא הזמנו צהובה. התלבטנו בין לבנה (לטעמי ליסינגית מידי) לאפורה. בסוף הוחלט על האפור.

אם אתה רוצה צבע שמח, תקנה צהובה. כל שאר הצבעים (אדום, כתום, ירוק, כסוף) לפי דעתי עושים עוול לרכב. שחור יפה, אבל לא רואים את הקימורים של הרכב, וחבל, כי זה מה שמיוחד ברכב הזה. מה נשאר? כחול. מאוד יפה בכחול, מאוד מחמיא לרכב, אבל שוב, בגלל טעמי צניעות (וגם כי אמא אבא לא כ"כ אהבו), לא הזמנו כזאת.

בהצלחה ברכישה. וכמובן, שורה תחתונה, כל אחד והטעם שלו!

וכן, ראיתי את כל הצבעים במציאות.

 

נ.ב

איזה דגם אתה מזמין?

 

אני הולך על הסופרים לדעתי תמורה טובה לכסף,במרץ מגיע משלוח.

הדבר היחיד שקצת מבאס זה שאי אפשר להתקין במערכת המולטמדיה G.P.S נאמר לי שהדבר לא אפשרי.

פורסם

בחירה מעולה! (גם אני הזמנתי כזו). זה מה שמבאס אותך אחרי כל התמורה האדירה הזו שאתה מקבל? תתעודד, אתה מזמין רכב מעולה :wink:

תתקין "סטנד" (דיבורית) לאייפון\גלקסי שלך, והרי לך GPS.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

חבר שלי קנה כתומה והיא פשוט מדהימה ומיוחדת. את הצהובה ראינו בסוכנות וממש ממש לא אהבנו.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

אצלי בעיר יש אחת בצבע ירוק,לא משהו לדעתי,צבע אדום מאוד מרשים עליה. זה מ2 וולסטר שאני ראיתי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יצא לי לראות את הרכב במצאיות בכמה צבעים. אצלנו בעיר הן התפשטו כמו מגיפה. יש אפורה, כסופה, אדומה, ירוקה, צהובה, כתומה ושחורה.

הכי אהבתי את האדום והכתום.

 

תבדוק לגבי אפור גרניט. לדעתי צבע מהמם גם.

שונא גזענים !.

פורסם

אני הייתי בוחר: כחול למי שרוצה סולידיות או אדום למי שרוצה קצת לנקר עיניים.

צהוב לצערי דוהה מהר מאוד בשמש הישראלית (תסתכל על כל ה-I10 והגטס הצהובות שנמצאות לפחות שנתיים על הכביש), ירוק וכתום גם יפים אבל יותר מדיי צעקניים לטעמי.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

צהוב אדום וכתום זה חרוש ויותר מדי מנקר עיניים

שחור נחמד מאוד אבל הכי אהבתי את האפור כהה...נראה קרבי כזה

×
×
  • תוכן חדש...