Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לך על ימהה וJBL

גם בגלל אחריות ויבואן וגם בגלל שלא נראה לי שתגיע לרמות ווליום כאלה כדי לשמוע עוותים.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לאור המחיר של ההרמן קרדון, לא עדיף ללכת עליו?

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

לגבי הרמקולים, יש לי את הסט של JBL שציינת ( בזמנו היה מבצע בדיוטי, 200$ ) ואני מרוצה ממנו עד הגג.

לרמקולים משודך רסיבר של פיונר VX421 ( שגם היה במבצע בדיוטי ).

בכל מקרה הרמקולים עושים עבודה נהדרת ( הכל ביחס למחיר ). תאכלס לא שמעתי ממש רמקולים אחרים באותה רמת מחיר, אבל לי הם מספיקים.

פורסם

אז ככה,

הרסיבר הנבחר הוא yamaha rxv371 . עולה לי 1500 ש"ח עם 3 שנות אחריות, 4 כניסות HD, 5*135W ונראה לי שיעשה את העבודה.

כמו כן גם הHTPC רוקם עור וגידים בעזרתו האדיבה של חבר הפורום ארז .

 

מה שנותר הוא בחירת הרמקולים ויש לי4 אופציות:

 

1. jbl scs 200.5: עולים 1000 ש"ח. שמעתי אותם בחנות והאמת פחות אהבתי. משום מה צליל קצת עמום כזה.

http://www.netoneto.co.il/PersonalProduct.asp?pid=scs2005&aff=Zap

 

2. pure acustics solid 8: עולים 1200 ש"ח. על הנייר טובים מהJBL והאמת נשמעו טוב יותר בחנות. חבר שמבין דבר אמר לי לא ללכת על הסט הנ"ל מאחר ומדובר בחברה פחות מוצלחת ומאידך ,לי הם נשמעו טוב יותר מהJBL.

http://www.cell-tec.co.il/Product.asp?Pid=Solid8&Cat2Cat1ID=11&Cat2ID=47&aff=Zap&lang=he

 

3.yamaha nsp 280: מחיר: 1000 ש"ח. לא מכיר כ"כ אך מבחינת נתונים הם נחותים מ2 הקודמים.

http://www.netoneto.co.il/Product.asp?Pid=nsp270&Cat2Cat1ID=12&Cat2ID=37&aff=Zap&lang=he

 

4. הכי יקר:Canton Movie 65CX: מחיר 1500 ש"ח. חבר מאוד ממליץ עליהם הן כמותג והן מבחינת מחיר.

http://www.cyberselect.co.uk/product/2242

 

מה דעתכם?

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

מבחינת איכות!

הכי נמוך הפיוק אקוסטיק.

אחרי זה הימהה לדעתי.

JBL.

והכי גבוה הCANTON.

 

יש לי בחדר שינה.

מגבר 421 של פיוניר. מהדיוטיפרי.

סט CANTON. MOVIE 60 אבל אצלי הוא סט קדמי כפול. זה אומר. במקום 4 קוביות + קוביה רחבה יותר לסנטר. + סאב.

יש לי 6 קוביות + 2 קוביות לסנטר + סאב. וזה מותקן בצורה הבא. 2 ימין. 2 שמאל. 2 סנטר. 1 סראונד ימין. ואחד שמאל.

ושומעים מעולה. פשוט חזק וטוב. גם כאשר מדובר על סט בודד ! 1 ימין 1 שמאל ו1 סנטר.

 

ממליץ בחום. מחיר טוב. 1500

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

הcanton, הם באמת רמה מעל האופציות האחרות?

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

טוב, אם אתה לא נוסע לת"א, לחו"ל בטח לא תיסע, אבל אני את המגבר שלי רכשתי ב- 200$, שזה פחות מ- 800 ש"ח, של פיוניר והוא משרת אותי מעולה. זה היה מפנה לך איזה 700 ש"ח לרמקולים... אבל אם אף אחד שאתה מכיר לא טס, אז אין ברירה. הימאהה וההרמן שניהם טובים מאוד כיצרנים, אני לא רואה "נפילה" עם אחד מהם.

גם אני הייתי ממליץ על שני רמקולים קדמיים רצפתיים ולא לווינים, אבל זה עניין אחר.

 

נ.ב.

מקווה ששרדת את המיזוג (אם אני לא טועה ביוזר).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

כפי שכתבתי, יש לי סט של קנטון בבית (אני חושב שסדרה 70).

קנטון זה מותג שלא הכרתי לפני שהתחלתי לחפש מערכת לדירה והייתי בכלל נעול על bose. בכמה מקומות המליצו לי על מותג הזה, הלכתי על זה ואני לא מצטער (למרות שאיני אודיופיל כלל וכלל).

קח סט קנטון בצבע לבן וגם האישה תהיה מבסוטה עד הגג.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

קספר- קלעת בול, האישה במיקרה הזה חולה על לבן.

בן- לתשומת לבך.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
טוב, אם אתה לא נוסע לת"א, לחו"ל בטח לא תיסע, אבל אני את המגבר שלי רכשתי ב- 200$, שזה פחות מ- 800 ש"ח, של פיוניר והוא משרת אותי מעולה. זה היה מפנה לך איזה 700 ש"ח לרמקולים... אבל אם אף אחד שאתה מכיר לא טס, אז אין ברירה. הימאהה וההרמן שניהם טובים מאוד כיצרנים, אני לא רואה "נפילה" עם אחד מהם.

גם אני הייתי ממליץ על שני רמקולים קדמיים רצפתיים ולא לווינים, אבל זה עניין אחר.

 

נ.ב.

מקווה ששרדת את המיזוג (אם אני לא טועה ביוזר).

 

טסתי לחו"ל באוקטובר וראיתי את הפיוניר. המחיר לרסיבר היה 200$ וכך גם לסט רמקולים. אם זאת, כשהעמקתי במחקר ראיתי שהנתונים פחות מתאימים לי ולכן הייתי מוכן להוסיף עוד כסף למשהו מעט איכותי ונחשב יותר (כמובן בגבול הטעם הטוב).

זה לא שהפיוניר לא היה מספק אותי אבל אני מקווה שהסטאפ הנוכחי יהי לי טוב לכמה שנים.

 

אתה לא טועה ביוזר ובסה"כ בנתיים בסדר.:wink:

 

כפי שכתבתי, יש לי סט של קנטון בבית (אני חושב שסדרה 70).

קנטון זה מותג שלא הכרתי לפני שהתחלתי לחפש מערכת לדירה והייתי בכלל נעול על bose. בכמה מקומות המליצו לי על מותג הזה, הלכתי על זה ואני לא מצטער (למרות שאיני אודיופיל כלל וכלל).

קח סט קנטון בצבע לבן וגם האישה תהיה מבסוטה עד הגג.

 

קספר- קלעת בול, האישה במיקרה הזה חולה על לבן.

בן- לתשומת לבך.

 

עידן

 

אכן החלטתי ללכת על הקנטון. זאת למרות שהם מייקרים לי את כל הסיפור ב300 ש"ח יותר ממה שתכננתי להוציא, אבל לאור התגובות שווים את הכסף.

 

לפי האתרים אין אותם בצבע לבן, מה שבהחלט היה סוגר לי פינה, אבל אבדוק זאת ביום א' עם הבחור שמוכר לי אותם.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

לפי כלל האתרים,הדגם הנ"ל מגיע בשחור או בכסף. ישנם דגמים אחרים שמגיעים גם בלבן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

זה מאוד פשוט, 99% מהנשים רואות בכל העניין של מערכת קולנוע ביתית סתם משהו שמכער את הסלון.

לכן, סט סטילטים בצבע בהיר (לבן מושלם, כסוף גם טוב) שיבלע כמה שיותר בעיצוב הסלון זה משהו שרוב הנשים יכולות לחיות איתו בשלום. אולי אח"כ אני אצלם איך זה נראה אצלי כדי להמחיש (תלוי מתי הקטנה תלך לישון).

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
זה מאוד פשוט, 99% מהנשים רואות בכל העניין של מערכת קולנוע ביתית סתם משהו שמכער את הסלון.

 

אני מרגיש בר מזל , אני עם רמקולים מדפיים שחורים גדולים ואשה שנהנית מהמערכת לא פחות ממני...

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...