Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גם בעניין של לבן אבל למיטב ידיעתי הדגם הנ"ל מגיע רק בשחור או כסף ולכן כנראה שאלך על כסף.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הסט אצלי בכסוף.

אני בניתי מין סאונדבר. שחור מבריק. שכל הסט הקידמי יושב בתוכו. ואין כבלים.

 

בתמונה רואים כבל משמאל. זה חוט שלא חובר עדיין. (מחובר כבר. ולא רואים אותו)

מצד ימין יש צמה של כבלים.

VGA ארוך לחיבור מחשב לTV.

2 כבלים לרמקולים האחוריים.

כבל חשמל לסאב

כבל סיגנל לסאב.

כבל סאונד למחשב.

551.jpg

320.jpg

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

ולמה בדיוק כבל VGA?

הדברים האלו מאוד מורידים את האיכות ברזולוציות ומהירויות ריענון מהירות.

 

הסאונדבאר יפה (לא באמת סאונדבאר אבל עדיין).

 

איך הוא נשמע יחסית לרמקולים מפוזרים?

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

איזה הגיון יש בלרכז את הרמקולים הקפיים במקום אחד?

חוץ מזה, האם רמקול כזה יכול לתת צליל בתדרים בינוניים?

פורסם

התשובה שאין.

בסאונדבאר אמיתי משתמשים בכמה שיטות כדי לתת תחושת סראונד (2 שיטות , בעזרת פאזות או אמביופונית - http://en.wikipedia.org/wiki/Soundbar אם אתה מתעניין) ואלו רמקולים די יקרים ברמות המקצועיות.

 

לגבי תדרים בינוניים - תלוי ברמת הסאטליטים.

כאלו טובים (לא ברמות מחירים המדוברות) יכולים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יאללה תרכוש משהו כבר, ממילא לא תיפול עם אחד מהם, ושים בשבת בערב כשהאישה והילד בסלון איזה דיסר ג'ז קליל, אפילו אוסף שטותי כלשהו, משחק קופסא, ועונג שבת :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

כמובטח, התמונות מהסלון שלי

 

שימו לב שאת הקדמיים+סנטר בקושי רואים וגם הסאב די משתלב בסלון.

20111210_184057.jpg

20111210_184130.jpg

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

מתעלק על השרשור : בתמונה רואים את הsetup של המערכת שלי. בסצינות מסויימות (כמו בהתחלה של Inception כשהמים פורצים מכל מקום) אני מקבל מעין המהום בס חזק מהסאב (לא יודע איך לתאר את זה, פשוט יש מעין רעם המשכי). אני מניח שזה לא מה שאמור להתרחש, השאלה היא אם זה נובע בגלל המיקום של הסאב (מה שרואים משמאל זה החלון של המרפסת) או שמא זה נובע מהמגבלות של המערכת?

 

cMf18

DSC00801.jpg

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
יאללה תרכוש משהו כבר, ממילא לא תיפול עם אחד מהם, ושים בשבת בערב כשהאישה והילד בסלון איזה דיסר ג'ז קליל, אפילו אוסף שטותי כלשהו, משחק קופסא, ועונג שבת :-)

 

אכן העסקה נסגרה והסט אפ הוא כזה:

רסיבר: yamaha 371 בצבע שחור.

רמקולים: canton movie 85 בצבע לבן

HTPC: מארז שחור ,קטן ונחמד.

 

אני אמור לקבל את כל הרכיבים במהלך השבוע וביום שישי לבצע התקנה.

 

כמובטח, התמונות מהסלון שלי

 

שימו לב שאת הקדמיים+סנטר בקושי רואים וגם הסאב די משתלב בסלון.

 

שמע קספר,

הסידור שלך בסלון נראה מעולה ואני מניח שגם אצלי זה יראה בסדר מאחר וכל הריהוט בסלון אצלי לבן, כך שהרמקולים פשוט יבלעו .

אפרסם תמונות אחרי ההתקנה.

 

אגב, לאור התמונות והסבר שניתן לי, הבעיה אצלי שהרמקולים האחוריים יושבים גבוה מידי. אני מקווה שגם אני אקבל מתלים כאלו ואוכל לכוון אותם .

תודה לכולם על העזרה.

 

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

תתחדש. מחכים לתמונות וחוות דעת.

 

ולגבי.

מה שרואים בסאונד בר.

זה את את ימין (2 רמקולים) את הסנטר (2 רמקולים) ואת שמאל. (2 רמקולים.)

אצלי זה 6 במקום 3.

האחוריים הם בודדים מותקנים אחד ימין ואחד שמאל.

ולגבי התוצאה. נותן תוצאה מספקת אותי לגמרי. (הבמה לא הכי רחבה. אבל היא בהחלט לא מטר. כמו הרוחב של הסאונד בר.)

ובגלל שזה סט כפול. יש ווליום בכיף.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
מתעלק על השרשור : בתמונה רואים את הsetup של המערכת שלי. בסצינות מסויימות (כמו בהתחלה של Inception כשהמים פורצים מכל מקום) אני מקבל מעין המהום בס חזק מהסאב (לא יודע איך לתאר את זה, פשוט יש מעין רעם המשכי). אני מניח שזה לא מה שאמור להתרחש, השאלה היא אם זה נובע בגלל המיקום של הסאב (מה שרואים משמאל זה החלון של המרפסת) או שמא זה נובע מהמגבלות של המערכת?

 

cMf18

 

בהנחה שהמהום לא מגיע מקופסת הסאב עצמה, כנראה שיש לך גל עומד בחדר, בתדר הבאס.

נסה לשחק עם מיקום הסאב וופר בחדר.

 

http://www.hometheater.co.il/vt21649.%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%95%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%9D

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
תתחדש. מחכים לתמונות וחוות דעת.

 

היי לכולם,

אומנם בשיהוי מועט.

לפני כשלושה שבועות השלמתי את הרכישה.

 

הרכיבים:

- רסיבר yamaha rx-v 371

- רמקולים: canton movie 85 cx

- מחשב HTPC ע"פ מפרט שהורכב ביחד עם ארז (THE WOLF) לפי צרכיי.

*סה"כ עלות: 4280 ש"ח.

 

ראשית,

חשוב לי להגיד תודה לארז (THE WOLF) שהיה סבלני מחד, לבקשותיי, צפיותיי והתקציב שלי ומאידך, היה מקצועי והחלטי וידע לכוון אותי. התוצאה מבחינתי מושלמת הן מבחינה פרקטית, הן מבחינה עיצובית והן מבחינת ביצועים. כמו כן, כרגיל, המחיר היה מעולה והשירות נדיר.

חשוב לי להגיד תודה גם לבן, השותף של ארז שדאג לעזור ולהמליץ בנושא של הרסיבר והרמקולים בהתאם לתקציב שהצגתי.

 

שנית,

המערכת עובדת נפלא. ברור לי שישנם רכיבים חזקים ואיכותיים יותר אבל גם ברור לי שבתקציב שלי הוצאתי את המקסימום שניתן. אומנם מתחתי מעט את התקציב אבל התוצאה שווה זאת.

 

הכל חובר. החוטים הוחלפו לחוטים עבים יותר והסאונד מעולה. ידוע לי שמיקום הרמקולים האחוריים שלי בעייתי אך זה לא ניתן כרגע לפיתרון ובכל מקרה מרגישים אותם.

 

לסיכום: אני מרוצה. אני חושב שעשיתי סקר שוק דיי מקיף ולבסוף הצלחתי לרכוש את המוצרים הטובים ביותר שנכנסו בתקציב.

 

נ.ב- ממליץ על רמקולים לבנים אם ניתן. פרט לכך שזה יפה, האישה מרוצה.

 

מודה לכולכם על העזרה,

בן.

1 022.jpg

1 023.jpg

1 019.jpg

1 021.jpg

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

המיקום של הרמקולים לא הכי אידיאלי - קדמיים מתחת למסך ואחוריים מעליו.

את הקדמיים הייתי ממקם בגובה המסך, את הסנטר מתחתיו, האחוריים בגובה זהה לקדמיים.

 

דרך אגב, גם אצלי רמקולים לבנים של CANTON אולם מדגם 80CX, לא רעים בכלל.

 

8)

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום


×
×
  • תוכן חדש...