Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אביב האם אפשרי [אפילו בעתיד הקרוב] לרכוש כרטיסיה או מנוי ?

 

אני אשמח לתרגל את כישורי הנהיגה שלי מעבר לקארטים.

תודה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
אביב האם אפשרי [אפילו בעתיד הקרוב] לרכוש כרטיסיה או מנוי ?

אני אשמח לתרגל את כישורי הנהיגה שלי מעבר לקארטים.

תודה.

 

כן, דבר איתי ישירות לא ע"ג הפורום.

"Life is not the fact that your heart is beating but the number of times you miss a heartbeat"

פורסם

זאת הייתה דעתי וכמובן שאני מכבד את מה שאתם החלטתם (לא שיש לי בררה:wink:)

מאחל לכם המון בהצלחה ואולי יום אחד אגיע להתנסות (מה שבטוח שזה לא יהיה בקרוב עקב חוסר זמן).

 

רק אסיים עם דבר קטן נוסף, לעשות מהלך כזה ולהגיד שזה לא למטרות רווח סותר את הטבע האנושי אבל הלוואי ואני טועה:-)

פורסם

נראה מאוד מעניין, אבל תסכימו איתי שדבר אחד זה לא יכול לדמות שזה את התאוצה במכונית על :wink:

Hu: Stock HU+Grom mst4 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

פורסם

לאחר ביקור קצר היום בערב:

 

א. זה נראה אפילו יותר מגניב ממרחק נגיעה.

ב. זה מאוד תובעני ברגעים הראשונים - צריך ריכוז מאוד גבוה ולי אישית היה קשה שלא לקבל בחילה אחרי הסיבוב הראשון. לקח לי קצת זמן להתרגל - אבל זה שווה כל רגע.

ג. שינויי הגובה ברינג? ה-corkscrew בלגונה סקה? בשתי מילים: פאקינג שיט!

 

אשתדל להרחיב יותר במועד אחר...

 

לילה טוב

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

SAGI,

 

אתה לא בכיוון עם המחירים שאתה מציין מכיוון שאתה מדבר על מחירים לפני 15 שנה...

 

 

 

 

הסימולטור לא הובא ארצה למטרת רווח נקודה.

oh,please......

 

אין שום בעיה עם זה שהמתקן מובא למטרת רווח, יתרה מכך, אם השקעת 100K דולר במתקן שלא מספק לך רווח בעסק אז אין לך מושג בעסקים.

מאחר ואני משער שכן יש לך מושג בעסקים אני נוטה להאמין שהמכשיר כן למטרות רווח אז לפחות אל תפגע לנו באינטיליגנציה.

 

אחלה מכשיר ואני חושב שהמחיר סביר יחסית, אולי היה יכול להיות קצת יותר זול, אבל כל אחד והשיקולים הכלכליים שלו.

 

המון הצלחה!

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

נחדד את זה קצת, הבאת המכונה לארץ נובעת מאהבה לתחום ולא מאהבה לכסף.

יקח זמן רב עד שההוצעה הזאת תהפוך לרווחית ולכן "זה לא למטרות רווח".

אך כמובן, השקעה בסדר גודל כזה צריך גם להחזיר בצורה זו או אחרת ופה באה התוכנית העיסקית לפעולה.

פורסם

כמובן שלוקח זמן להחזיר את ההשקעה בדיוק באותו אופן שזה מובן שזה עסקי.

 

הרי גם לקנות מחשב לחיתוך יהלומים עולה בסביבות 80K דולר וגם שם אתה מחזיר אותו אחרי לא מעט זמן....

 

:lol:

 

בכל אופן, בהצלחה, נראה אחלה צעצוע.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

כמעט שנתיים לאחר ההשקה הלא רשמית, מקפיץ את השרשור כדי לשאול אם הסימולטור עדיין פעיל.

 

אני מחפש מקום טוב לקרטינג עם כמה חברים מהעבודה וזו יכולה להיות תוספת טובה למסלול הרגיל.

 

אשמח גם לשמוע מאנשים שביקרו שם לאחרונה מה המצב ואיך הם התרשמו מהמקום.

 

תודה.

פורסם

לצערי, הסימולטור עדיין שם אך נסגר לפעילות עקב חוסר דרישה.

המכשיר עצמו אף עומד למכירה.

סורי.

"Life is not the fact that your heart is beating but the number of times you miss a heartbeat"


×
×
  • תוכן חדש...