Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שאלות נוספות יתקבלו בברכה.

 

היי אביב,

 

היפותטית, האם הסימולטור מתאים גם ללימוד נהיגה בסיסי? יכול לדמות תנאי חושך/מזג אוויר/עומס בכביש וכד'?

אני יודע שנעשו כמה נסיונות להדריך בשיטה הזאת בשנות ה-80 והעניין טורפד ע"י גורמים שונים. היתכן שכעת ינסו שנית?

 

תודה.

פורסם

עקרונית זה אפשרי.

את השלב הראשון של שימוש ברכב, קלאצ וכו' אפשר לעשות כבר עכשיו מכיוון ורגישות הדוושות ותגובות המתקן מאוד דומות.

לגבי השתלבות בתנועה ונהיגה בתוואי עירוני זה קצת יותר בעייתי מכיוון ולא קיימת אפליקציה )סימולטור( כזה כרגע.

אם יהיה מישהו שיכתוב סימולטור כזה, בהחלט נשמח לשתף פעולה ולפנות יחד לגורמים המתאימים.

"Life is not the fact that your heart is beating but the number of times you miss a heartbeat"

פורסם
100,000 ירוקים, לא כולל המסכים. :wink:

 

נראה לי יקר מדי.

הרבה מעבר לעלות אמיתית.

40-50K אמורים להספיק.

פינוק של ממש.

 

נתראה בקרית אונו,

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

על ידי הבוכנות של המכשיר....

 

בבלימה הבוכנות יגרמו לסימולטור לרכון קדימה וליצור לחץ על הגוף, בהאצה זו תיהיה תנועה אחורה, בפניה תיהיה סיבוב של כל הסימולטור וכו', בדיוק כמו בסרטון שצירפו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • אחראי פורום
פורסם

נראה מצויין! אשמח לנסות כשאהיה בסביבה.

לדעתי המחיר סביר ביחס להשקעה ולתמורה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
נראה לי יקר מדי.

הרבה מעבר לעלות אמיתית.

40-50K אמורים להספיק.

פינוק של ממש.

נתראה בקרית אונו,

עידן

 

קימות מכונות יותר פשוטות עם יכולת תנועה מוגבלת יותר ו/או מגבלות אחרות בעלות של חצי מזאת.

קח גם בחשבון מיסים, תקינה, מע"מ, הובלה ותגיע ל-100K ירוקים.

 

מחכים לראות אותך פה.

"Life is not the fact that your heart is beating but the number of times you miss a heartbeat"

פורסם

וואו נראה מטורף!

 

לדעתי המחיר מוגזם.

בעבר קניון הזהב הביאו מיאטה, חיברו ל3 מקרנים ולמחשב- המחיר עלה 10 ש"ח.

בעבר קניון הזהב הביאו "סימולטור רכבת הרים" - מתקן ענק שלא נראה לי שעלה פחות מהסימולטור הזה - גם כן המחיר 10 ש"ח.

 

לדעתי הם מפספסים בענק! במחיר הנכון (10-15 ש"ח) ועם היח"צ הנכון (הם בתוך קניון כבר אמרנו?) אנשים יעמדו בתור, כל ילד ירצה לחוות נהיגה ובמחיר טוב לא נראה לי שיהיה הורה שיהיה מסוגל להגיד לא.

אם הייתי הבעלים של הקרטינג הייתי שוקל לשנע את המתקן לתוך הקניון במהלך יום והקצאה של אדם שיהיה שם באופן קבוע, במצב כזה, לדעתי, אתם תצטרכו להזמין עוד סימולטור בשביל לעמוד בביקוש.

 

אבל כרגיל, בארץ כולם רוצים להרוויח 300% על כל דבר שהם עושים (לפחות מהיכרות קרובה מאד שלי עם מספר אנשים עצמאיים).

פורסם

sagi.m, צר לי, אבל אתה לא בכיוון :roll:

 

הסימולטור הזה לא מיועד לילדים קטנים ואין לי שמץ של מושג על איזה סימולטור "רכבת הרים" אתה מדבר, אבל אני בטוח שזה לא קרוב להיות אותו הדבר. מדובר בסימולטור ריאליסטי ומתקדם, לא צעצוע שעולה "10-שקל-סיבוב" ובטח לא מיאטה עם שלושה מסכי מחשב, איפה ההשוואה? :shock:

 

כמו שכתבתי בהודעה הראשונה, הדבר הזה שוקל כמעט טון ויש בעייה לוגיסטית קטנטנה של שינוע. אתה יודע, זה קצת קשה לעבוד עם מלגזה כל יום, אין לזה גלגלים ובטח שלא ניתן לדחוף אותו למעלית.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר, תנסה לחשוב לרגע 100% עסקי.

הסימולטור הובא לארץ למטרות רווח, ולא לשום מטרה אחרת.

מה עדיף ש2-3 חולי הגה יעשו סיבוב ב50 ש"ח או שכל ילד שעובר לידו יצעק "אמא אני רוצה סיבוב!" (ב50 ש"ח אף אמא לא תסכים) והסימולטור יעבוד נונסטופ?

בכל מקרה, ההשוואה לסימוטלטור הרכבץ ולמיאטה עם 3 המקרנים (לא מסכי מחשב, מה גם שהיה עוד הוצאות על דברים מסביב אבל נעזוב את זה רגע) הייתה במטרה להשוות את גובה ההשקעה הראשוני ולא את רמת הסימולטור.

 

מה שבטוח שבמחיר הזה אני לא מתכוון לנסוע במיוחד לקריית אונו בשביל לשחק במחשב.

למה אני צריך סימולטור כשאני יכול לעשות את הדבר האמיתי (כמובן בלי חווית הקיר)?

פורסם

אתה תאמין לי אם אגיד שהסימולטור לא יובא לארץ למטרת רווח?

אם ה"יבואן" היה רוצה להרוויח הוא היה יכול להביא סימולטור נחות יותר, מעוצב ואטרקטיבי ולהתקין שלל משחקים שכולם אוהבים. ההשקעה הייתה קטנה יותר והרווח מהיר יותר. זו חשיבה עסקית.

 

הסימולטור הזה לא מקביל לשום סימולטור נהיגה שאנחנו מכירים ואני משער שלכן הוא מתומחר בהתאם. כמו שאמרתי הוא מעביר את חווית הנהיגה באופן שאני מעולם לא חוויתי ולא דמיינתיי שמכשיר-מפוקד-מחשב מסוגל להעביר. המשחקים שמותקנים עליו כיום הם המשחקים האיכותיים והמציאותיים ביותר שיש ומנצלים את יכולות המכשיר עד המקסימום.

 

לדעתי קהל היעד הוא פחות לילדים בני 8 שהלכו עם אמא לקניון ויותר לאנשים בוגרים או חובבי נהיגה. אם תחליט לנסות אותו או לא זו החלטה שלך, אבל אם אתה חולה הגה אמיתי הייתי ממליץ לך לנסות את זה פעם אחת, לפחות :wink:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הסימולטור לא הובא ארצה למטרת רווח נקודה.

הסימולטור נמצא במסלול כדי לקחת את המקום צעד קדימה

מבחינת הדרכת נהיגה.

אם אתה חושב שהמחיר יקר, תנסה לחשוב כמה יעלה לך להגיע לאותה רמת נהיגה

שאתה יכול להגיע עם הסימולטור עם הרכב הפרטי שלך ( בלאי של צמיגים, מנוע, ברקסים וכו׳).

בכל מקרה זה ממש לא סימולטור לקניון, מדובר בסימולטור מקצועי ביותר ולא סימולטור של 10 שקל לסיבוב.

פורסם

Sagi.m, איתמר (חברי) ואיציק (שותפי לפשע), אני יכול לשבת ולהסביר פה את כל התוכנית העיסקית ואת כל המטרות להווה ולעתיד, את התוכניות להווה ולעתיד ואת כל עץ האופציות.

אבל הפורום הוא לא המקום ובלי להעליב, זה גם לא עסק שלכם.

 

ברגע זה ישנן כמה עובדות:

זה "הדבר" הכי מתקדם שיש.

הוא ממוקם במתחם בקרית-אונו.

הוא עולה 50שח ל-10 דקות + 20שח לכל 5 נוספות באותו מקצה.

 

ומפה הלאה יש כמה אופציות:

רוצה לבוא אז תבוא, לא רוצה אז לא צריך...

רוצה להצטרף לתוכנית העיסקית עם יוזמות משלך אז תגיע לקפה (הקפה על איציק).

"Life is not the fact that your heart is beating but the number of times you miss a heartbeat"


×
×
  • תוכן חדש...