Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

לאחר חיפושים מנוע שלו הואילו עבור ההצ'בק של חבר לי (מה גם שאני לא מת על מנועים מיבוא)

 

אנחנו מחפשים בעל מקצוע טוב עם שם וקבלות,

עבור עבודת שיפוץ מנוע כללי, ואפשרות ליותר (אחרי הכול מנוע פתוח שווה לנצל)

חשוב שיהיה אדם רציני ויודע את עבודתו, שעבר כמה מנועים כאלו ושלא יעשה עלינו ניסויים.

רצוי באזור הצפון אגב שלא ידפוק מחיר של F16 אנחנו מודעים למחירים ומוכנים לשלם אבל אנחנו לא פראיירים...

 

למי שמכיר מישהוא כמו איציק אלפא רק שיהיה הונדה :)

 

תודה לעוזרים

פורסם

אני לא מבין מה הטעם לשפץ מנוע כזה?

 

עדיף כבר לשים מנוע ויטק עם 125 כוח סוס וחבל לשקיע במנוע B16A2 כי זה סך הכול 134 כוח סוס ופה אין כזה רמת הבדל.

 

אם היה לך B16B אז הייתי ממליץ לך לשמור אותו בכל הכוח ולנסות לתקן ולשפץ.

 

אם אתה צריך בעל מקצוע טוב שמתמחה בהונדות תדבר איתי בפרטי.

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

מה לא הבנתה ?

 

זאת הצ'בק VTI B16A2 מקורית שהקראנק שלה דופק

חפשנו מנוע ונימצא רק B16A שהוא חלש יותר מהמקורי

חשבנו והחלתנו שכדי לעשות אוברול למנוע ששרת נעמנה עד היום

 

אגב B16A2 זה 162 כ"ס VTI בין המנוע הזה לבין הרגיל יש הבדל גדול מאוד...

 

עם אתה לא יודע או לא מבין אל תדבר שטויות

תדה ושבת שלום

פורסם
מה לא הבנתה ?

 

זאת הצ'בק VTI B16A2 מקורית שהקראנק שלה דופק

חפשנו מנוע ונימצא רק B16A שהוא חלש יותר מהמקורי

חשבנו והחלתנו שכדי לעשות אוברול למנוע ששרת נעמנה עד היום

 

אגב B16A2 זה 162 כ"ס VTI בין המנוע הזה לבין הרגיל יש הבדל גדול מאוד...

 

עם אתה לא יודע או לא מבין אל תדבר שטויות

תדה ושבת שלום

 

יכול להיות התבלבלתי לזה לבין הB16A.

אבל להגיד לא יודע ולא מבין זה דיי בעיה לאחד שיש לו B16B ולא מבין עד כדי כך בהונדות והוא עובד בזה. אז סליחה ואני לא יתערב לך.;)

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

celica gt-i 16v

אני וגם חבר שלי בעל ההונדה מכרמיאל. יש לך מישהו טוב באיזור ?

 

הונדה 95 אל תקח ללב לא ניסיתי לפגועה מצטער :)

בקשר למנוע עם אתה עובד בזה ויש לך קשרים אתה יותר ממוזמן להתערב,

אני אשמח עם תמליץ על בעל מקצוע, או אפילו על עצמך עם אתה באמת טוב ויש לך קבלות על זה,

אתה מוזמן להציעה מה שאתה לחושב לנכון,

 

חבר שלי בירר ואמרו לו שיש משלוח גדול של המנועים האלו בדרך, עד כמה זה נכון אני לא יודע הבנתי שזה מנוע דיי נדיר בארץ.

הוא קצת מבולבל ולא יודע מה לעשות, מצד אחד הוא חושב ללכת על מנוע מיבוא.

מצד שני אני חופר לו שלא יבגוד במנוע שלו, ושכדי לו לשפץ ברמה גבוהה ככה הוא גם יוכל לסחוט עוד כמה סוסים וגם ידעה בברור מה יש לו בידיים. (לדעתי האישית מנועים מיבוא זה חתול בשק)

 

חברה דעתכם תתקבל בברכה

הצעות מה כדי יותר, למי לתת את העבודה וכו...

אני משתדל לעזור לו ככול שאני יכול, אבל אני בא מעולם של אלפות ואין לי יותר מדי ידע וניסיות בהונדה

אז שוב אני מבקש את עזרתכם בנושא

 

תודה לכולם ושבוע טוב

פורסם

הבעלים של גל על הוא משלומי וחבר קרוב,הוא אמר תביא את הקראנק והוא יבדוק אולי אפשר לשפץ אותו,הם כבר יעשו ליין ויסגרו הכל.הם עשו לי מנוע תחתון לבלייזר יצא פצצה!

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

פורסם

עידו,מסור לג'ורג' דש מג'ינו,בנדוד של בן הגרוזיני עם הלנסר לשעבר...

 

ותתקנו כבר את החיה הזאת שרוצה לרוץ בשדות :):-)

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

בן דוד גרוזיני של בעלים של לנסר לשעבר?

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

×
×
  • תוכן חדש...