Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני הורדתי את כל הסמלים והכיתובים מהאוטו שלי.

 

הסמל היחיד שיש לי על הפורד הוא האריה של פג'ו (על ההגה), אני לא יודע מה לעשות איתו.

 

ירון, איך לומר את זה... האוטו שלך הוא לא בדיוק משאת נפשם של ציידי הסמלים :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
גם לנו זה קרה

מישהו בכוונה הוריד להורים שלי את הסמל מקדימה ועשה סימנים עמוקים על המכסה מנוע,בגלל שאבא שלי אמר לו ולחברה שלו לא לכלך ליד האוטו(אני גר בבניין) ואז אחרי זה אח שלי תפס אותו ואיך אומרים את זה הילד קיבל כאלה מכות אחרי זה שהוא בא והצטער

 

 

:mm_yeah:

 

 

הדרך היחידה לטפל בנבלות כאלה.

באמת שמגיע להם מכות רצח.

פורסם
אני הורדתי את כל הסמלים והכיתובים מהאוטו שלי.

 

הסמל היחיד שיש לי על הפורד הוא האריה של פג'ו (על ההגה), אני לא יודע מה לעשות איתו.

 

ירון, איך לומר את זה... האוטו שלך הוא לא בדיוק משאת נפשם של ציידי הסמלים :wink:

 

רוני

 

גם ניסאן אלמרה לא.

 

גנבי הסמלים לא עושים את זה כדי להדביק על האוטו שלהם, זה קורה רק במקרים במיוחד (CS למשל), נראה לי שלגנבים האלה יש אוסף בבית או משהו.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
נראה לי שלגנבים האלה יש אוסף בבית או משהו.

כן, יש להם אוספים בבית. מדובר בדרך כלל בילדים זבלים אפסים, שזו האופנה בח'ברה שלהם, והם משחיתים מכוניות בשביל האוספים שלהם ולהרשים את החברים האפסים שלהם.

יום אחד ראיתי את אחד העובדים בחברה אצלי מראה לבן שלו בחניון מוסטנג 66 קונברטיבל מדהימה שחונה שם. הילד בן 10 בערך, ממשפחה טובה, לא ערס, לא עבריין, ומאוד אוהב מכוניות.

מה הדבר הראשון שהוא עשה? ניגש לסמל המוסטנג היפהפה במרכז הגריל ובדק כמה חזק הוא מחובר! השמוק הקטן כנראה תכנן לרדת אחר כך לחניון ולשבור אותו!

אז פשוט באתי ואמרתי לו שאני מכיר את בעל האוטו והוא עבריין כבד, והוא שם מצלמות ששומרות על האוטו. כמובן שהכל מצוץ מהאצבע, אבל הסמל נשאר במקום.

פורסם

החולרות האלה עושים אוספים בבית.. חבורת שמוקים.

אחד ה"חברים" שלי הוריד איזה 20 סמלים.. כמה מכות הוא קיבל ממני אחרי שראיתי את זה אין לכם מושג.

Dream right, Dream Honda

×
×
  • תוכן חדש...