Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בערב אני יורד לאוטו נוסע לחבר יושבים קצת חוזר הביתה מארגן משהו בבאגז' סוגר אותו

ומה אני מגלה הסמל של הספורט מתחת לרנו נגנב יותר נכון הורד נשארו רק כמה חתיכות דבק

דו צדדי וסריטה קטנה ומעצבנת ליד איפה שהיה הסמל

יש לי "חשוד עיקרי " אבל מה שהכי מפחיד אותי זה שאני לא ידע אף פעם אם זה באמת הוא ואם לא אז מי

אם אני יגלה מי זה אני יכול להבטיח לכם שלמכונית שלכם אותו אדם (אני בספק שהוא אכן אדם)

לא יעשה את זה וזה מהסיבה שהוא יצטער כל כך על הרגע שהוא חיבל באוטו שלי ובדרך כלל אני

לא בן אדם אלים (אני אשכנזי חמוד) אני די רגוע אבל עד האוטו

 

מצטער אם זה לא מתאים לרכב כללי (התלבטתי אם לכתוב את זה פה או באוף טופיק) פשוט עליתי

הביתה ניסיתי להירגע עברתי קצת על הפורום אבל עדיין אני כותב את זה כשכולי רועד מעצבים

חבל שיש במדינה הזאת כאלה (אני הבנתי שאי שאפשר לכנות אותם אנשים\אדם) שיש להם עין צרה

ולא יכולים לראות מישהו מאושר הרי אני כמעט בטוח שאין לו מה לעשות עם אותו סמל שהוא רצה להזיק לי

 

לילה טוב (עד כמה שהוא יהיה טוב)

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

גם לי הורידו את הסמלים של ה GTI כשהייתי אצל חברים בפ"ת . מאז הם מוקצים בעיני וצמיגי ה GTI לא ידרכו בפ"ת. אני אליהם מגיע רק עם לנטיס.

 

עם כל הכעס אין מה לעשות באמת. סמל עלה 40 ש"ח. הכאב היחיד היה לראות את האוטו בלי הסמל למשך שבועיים עד שהוזמן חדש מחו"ל.

 

גם אם אתה בטוח שזה מודבק עכשיו על רכב אחר תחשוב הם יש סיכוי אפילו קטן שזה קנוי ולא גנוב?

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם

welcome to the club...

 

 

שבועיים אחרי שהורדתי את הניילונים מהמכונית שלי, תלשו לי את הסמלים תוך כדי השארת סימני חריטה זועתיים (של מברג).

 

:mad2::mad2:

Finger's gonna kill me.

פורסם

שלי עמיד, מעל הגלגל הקדמי, בצד הנהג.

 

אני אומר לכם, צריך לשבור לאנשים את הידיים! כמו באיראן!

רק ככה ילמדו לא לגנוב, ולהתייחס בכבוד לרכוש של אחרים!

רון

פורסם

לי לא גנבו אף פעם שום סמל!

 

קניתי את האוטו שלי משומש... :roll:

 

כבר בלי סמלים :mad::mad::mad:

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

ואפילו יותר מעצבן זה כשרק מנסים לתלוש את הסמל אבל לא מצליחים

ומשאירים אותו עקום\שבור ועם שריטות על האוטו :x

א ל פ א - רק אם אתה מתאים לה

_________________

חולם על 147GTA

פורסם

גם אני התברכתי (אם אפשר לכנות את זה כך) בתלישה אכזרית של אחוריה של ג'יתית (אמפרזה GT 99 ) אבל יותר כואב זה הסימנים והחורים שנשארו ,אך אל דאגה מיד רכשתי עבורה ספויילר יפיוף של PRODRIVE שכן היא הרגישה נכלמת כאובה ופצועה :D

אתכם בגדישה!

פורסם

גם לי יש ניסן אלמרה ואני לא יודע איפה אבל פשוט ניסו להוריד לי את הסמל הם לא הצליחו אז הם רק שברו אותו בני זו**ת

פורסם

חבל שכמעט כל מי שיש לו אוטו שהוא לא מזדה לנטיס וקבוצתה צריך להתקל בתופעה

בעיקרון לא אכפת גם לסוע בלי סמל אני לא מאמין שזה יפגע בביצועים :wink:

 

ובקשר לחשודים זה לא שראיתי אוטו עם סמל חדש זה סיפור קצת יותר מסובך אני מאוד מקווה

שהוא יגנוב לי עוד סמל (רק אם זה אותו אחד) ואז אני יקשר ויהיה בטוח שזה הוא ואז הוא גם

ישלם על 2 סמלים גם על התיקון של השריטות אולי נוציא ממנו גם עוגמת נפש ואחרי שטפלנו באוטו

הוא יתפנה לנסות לשחזר את המצב המקורי של הפנים שלו (ואני חוזר ואומר שאני נגד אלימות בד"כ)

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
גם לי הורידו את הסמלים של ה GTI כשהייתי אצל חברים בפ"ת . מאז הם מוקצים בעיני וצמיגי ה GTI לא ידרכו בפ"ת. אני אליהם מגיע רק עם לנטיס.

 

עם כל הכעס אין מה לעשות באמת. סמל עלה 40 ש"ח. הכאב היחיד היה לראות את האוטו בלי הסמל למשך שבועיים עד שהוזמן חדש מחו"ל.

 

גם אם אתה בטוח שזה מודבק עכשיו על רכב אחר תחשוב הם יש סיכוי אפילו קטן שזה קנוי ולא גנוב?

 

 

רגע אז אתה רומז שאף אחד מהפורום לא יבוא עם האוטו אלי?

עכשיו כולם יבואו עם לנטיס ...

:roll:

פורסם

אני הורדתי את כל הסמלים והכיתובים מהאוטו שלי.

 

הסמל היחיד שיש לי על הפורד הוא האריה של פג'ו (על ההגה), אני לא יודע מה לעשות איתו.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

גם בעולם מבצעים את הוונדליזם הזה

אבל לא כמו פה..

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
חבל שכמעט כל מי שיש לו אוטו שהוא לא מזדה לנטיס וקבוצתה צריך להתקל בתופעה

בעיקרון לא אכפת גם לסוע בלי סמל אני לא מאמין שזה יפגע בביצועים :wink:

 

ובקשר לחשודים זה לא שראיתי אוטו עם סמל חדש זה סיפור קצת יותר מסובך אני מאוד מקווה

שהוא יגנוב לי עוד סמל (רק אם זה אותו אחד) ואז אני יקשר ויהיה בטוח שזה הוא ואז הוא גם

ישלם על 2 סמלים גם על התיקון של השריטות אולי נוציא ממנו גם עוגמת נפש ואחרי שטפלנו באוטו

הוא יתפנה לנסות לשחזר את המצב המקורי של הפנים שלו (ואני חוזר ואומר שאני נגד אלימות בד"כ)

 

 

תעשה מה שאני עשיתי, הורדתי את כל (כמעט) הסמלים שנשארו, עדיף לי שלא יהיו סמלים מאשר יהיו חריטות על האוטו בנסיון לתלוש אותם.

 

ועוד יתרון קטן- מי שלא מבין כלכך (שוטרים במיוחד) חושב שיש לי קליאו רגילה :twisted:

אני מעדיף להיות אנונימי :wink:

Finger's gonna kill me.

פורסם

גם לנו זה קרה

מישהו בכוונה הוריד להורים שלי את הסמל מקדימה ועשה סימנים עמוקים על המכסה מנוע,בגלל שאבא שלי אמר לו ולחברה שלו לא לכלך ליד האוטו(אני גר בבניין) ואז אחרי זה אח שלי תפס אותו ואיך אומרים את זה הילד קיבל כאלה מכות אחרי זה שהוא בא והצטער

Vw Polo GTI

×
×
  • תוכן חדש...