Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכב הראשון שלי - POLO YOUNG 1.4 2011 [תמונות]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי זה שאמר שזה יקר, אולי זה יקר יחסית לאוטו שאתה רגיל אליו אבל רק שתדע שהדגם הרגיל הכי פשוט של פולו חדשה עולה יותר מהדגם הזה, שזה מצחיק לי ועצוב לאלה שקנו אותה לא מזמן בגירסא הרגילה.. חחחח

ולגבי הקול של המנוע אין מה להתווכח בכלל אני לא ציפיתי שאוטו כזה קטן כבד עם מנוע חלש יפיק כזה כח וצליל נקי,ופעם אחרונה שלקחתי משהו זה היה מורפיום לפני שנתיים לא נראה לי שאני בהשפעה עדיין חחחחחח

בקיצור אחי רכב מעולה (:

אם באלך לחפש את שאר הבעלים של כזאתי שחורה ולעשות סיבוב אני בעד (:

מחפש אנשים עם הפולו החדשה למפגשים (:

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלא תטעה, לדעתי הרכב מדהים, נראה טוב וקיבלת איתו אחלה צ'ופרים, אך כמו שאמרו מעלי, אין סיבה שסיאט וסקודה ימכרו את הסופר מיני ב70K והפולו תמכר ב20K יותר!.

פורסם

מצטער , האוטו נראה מצויין , ובטוח שגם נוסע טוב , אבל 90 אלף לא הייתי שם על אוטו כזה.

במיוחד כשמוכרים מכוניות ב70 אלף וגם זה לא המחיר שלהן , אם צ'מפיון מרשים לעצמם להוריד את האיביזה והפאביה ל70 אלף זה רק ממחיש כמה מרוויחים עלינו , ואפשר להוריד את המחיר גם בפולו.

חוץ מזה תתחדש ותהנה.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

הסיאט זה מבצע זמני,אז מה נשאר לנו? קליאו? הפולו חזקה יותר,איכותית יותר,שוק הרבה יותר טוב,ואז נשארנו עם הפאביה ב 75,רכב טוב הפאביה,אך הפולו ניראית הרבה יותר צעירה,לכן למשפחה ברור פאביה יותר מתאימה מבחינת הדלתות אך לחברה צעירים אחלה אופציה ה פולו 3 דלתות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

תתחדש! אני הזמנתי את אותו דגם בדיוק עם תוספת ג'אנטים של GTI וצבע אפור עכבר מטאלי, אמורה להגיע ממש בעוד כמה ימים!

 

יצא לי 94,000 על הכביש (מה לעשות הג'אנטים היו קצת יקרים :)) אבל אני לא מתחרט.

 

שקלתי גם לקחת סופר מיני ב-70,000 אבל לדעתי אין תחרות מבחינת האבזור והאיכות של הדגם הזה.

 

שלחתי לך הודעה פרטית לגבי הרכב יש לי כמה שאלות אשמח אם תענה.

פורסם

LT-Style כותב :

 

מדובר בפולקסווגן פולו 1.4 שהגיעה בשבוע שעבר מגרמניה

 

צר לי להיות משבית שמחות , אבל הפולו שלך אינה אשכנזית אלא ממוצא ספרדי . איך היא הגיע מגרמניה אם היא מיוצרת בספרד ?

 

דרך אגב , זה בדיוק המפעל שמרכיב איביזות לסיאט...)

 

ראה כאן את פרטי הדגם שלך : (רשמי ממדינת ישראל - משרד התחבורה - רשות הרישוי)

 

http://info.mot.gov.il/CAR-TYPE/moreDetails.php?type=rehevprati2&kodDegem=00008&SemelTozar=0727

 

ודרך אגב , אם אכן יש בפולו 3 דלתות שכל כך מתלהבים ממנה רק 2 כריות אוויר - מדובר בבושה גדולה ! (העיקר שיש ג'נטים

 

מגנזיום...)

פורסם
LT-Style כותב :

 

 

 

צר לי להיות משבית שמחות , אבל הפולו שלך אינה אשכנזית אלא ממוצא ספרדי . איך היא הגיע מגרמניה אם היא מיוצרת בספרד ?

 

דרך אגב , זה בדיוק המפעל שמרכיב איביזות לסיאט...)

 

ראה כאן את פרטי הדגם שלך : (רשמי ממדינת ישראל - משרד התחבורה - רשות הרישוי)

 

http://info.mot.gov.il/CAR-TYPE/moreDetails.php?type=rehevprati2&kodDegem=00008&SemelTozar=0727

 

ודרך אגב , אם אכן יש בפולו 3 דלתות שכל כך מתלהבים ממנה רק 2 כריות אוויר - מדובר בבושה גדולה ! (העיקר שיש ג'נטים

 

מגנזיום...)

 

 

אחח הקנאה, שחרר תבחור קנה רכב מדהים במחיר סופר זול.



זו העסקה הטובה ביותר שקיימת היום בשוק הרכב נקודה!!

איזה רכב יפה!!

פורסם

סע בזהירות.

תתחדש.

תהנה.

מה עם הרצה? כמה ואיך לפי הספר יצרן?

יש מספיק מקום לקניות מהסופר בתא מטען?

אתה מוזמן לשתף בעוד חוויות.

פורסם

קודם כל תתחדש ותהנה.

לפי דעתי הג'אנטים לא עושים חסד עם הרכב, אבל עדיף על טאסות.

 

דבר שני אני לא מבין מה הקשר בין האוטו הזה למנוע 1.4? דגם עם כל טוב ומנוע שממש רחוק מלהיות מתאים לו.

מינימום 1.2TSI

פורסם
סע בזהירות.

תתחדש.

תהנה.

מה עם הרצה? כמה ואיך לפי הספר יצרן?

יש מספיק מקום לקניות מהסופר בתא מטען?

אתה מוזמן לשתף בעוד חוויות.

 

התא מטען הפתיע לטובה , הפתיע מאוד אפילו !

ההרצה לפי מה שהבנתי ב 1000 ק"מ הראשונים לא לעבור את ה 4000 סל"ד ולא להגיע למהירות גבוהה מדי.. יצא לי בערך 3 פעמים להגיע ל 110-120 אבל לא יותר מזה

 

בקשר לג'אנטים.. יש איזה מקום שקונה ג'אנטים ? ממש מעוניין להחליף לג'אנטים של GTI

Hyundai I30 2014

פורסם

אחח הקנאה, שחרר תבחור קנה רכב מדהים במחיר סופר זול.



 

זו העסקה הטובה ביותר שקיימת היום בשוק הרכב נקודה!!

 

איזה רכב יפה!!

 

 

איפה בדיוק הקנאה פה? הוא תיקן את הבחור שחשב שהוא קנה רכב גרמני שהרכב מספרד

 

העסקה הטובה ביותר שקיימת היום בשוק הרכב? אני מבין שהדרך שבא אתה עושה עסקים היא דרך העיניים, זו דרך מצויינת להיות יצחק תשובה / נוחי דנקנר הבא - המון בהצלחה חבר

זה שהרכב יפה - מסכים, זה שהאבזור שהוא קיבל הוא מפנה יותר ביחס לקטגוריה - אכן, לגבי ה-2 כריות אויר - :shock::shock::shock:

המחיר לא סופר זול

 

לפותח השרשור - הרכב נראה טוב, תשמור עליו וסע בדרכים טובות

שפר את הג'אנטים כי הם באמת נקודת תורפה ברכב

Confidence In Motion

פורסם

שפר את הג'אנטים כי הם באמת נקודת תורפה ברכב

 

לדעתי זה עוול לנעול מגנזיום על רכב שיש לו בלמי תוף מאחור

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם
LT-Style כותב :

 

 

 

צר לי להיות משבית שמחות , אבל הפולו שלך אינה אשכנזית אלא ממוצא ספרדי . איך היא הגיע מגרמניה אם היא מיוצרת בספרד ?

 

דרך אגב , זה בדיוק המפעל שמרכיב איביזות לסיאט...)

 

ראה כאן את פרטי הדגם שלך : (רשמי ממדינת ישראל - משרד התחבורה - רשות הרישוי)

 

http://info.mot.gov.il/CAR-TYPE/moreDetails.php?type=rehevprati2&kodDegem=00008&SemelTozar=0727

 

ודרך אגב , אם אכן יש בפולו 3 דלתות שכל כך מתלהבים ממנה רק 2 כריות אוויר - מדובר בבושה גדולה ! (העיקר שיש ג'נטים

 

מגנזיום...)

 

שאלה, האם היא מורכבת בספרד או שהיא מיוצרת בספרד? יש קצת הבדל בין השניים, גם האייפון מורכב בסין אבל החלקים מיוצרים במדינה אחרת.

 

הנתונים של משרד הרישוי לא מדוייקים.

 

לגבי 2 כריות אוויר, זו טעות. יש 4 והנה מה שרשום באתר של פולקסווגן:

 

זוג כריות אוויר לנהג ולנסוע שלצידו

זוג כריות אוויר צדיות בעלות הגנה לראש הנהג ולנסוע שלצידו

 

הנתונים כאן:

http://www.vw.co.il/files/89af7c5774febbbdbc96bff959a35c07/polo.pdf

 

עוד שאלה לגבי הבולמים האחוריים, גם אני הזמנתי את הרכב וזה קצת מפריע לי, מה העלות של החלפת בולמי תוף בבולמי דיסק? האם מדובר בהוצאה יקרה להחריד?

פורסם

איזה תגובות מעצבנות יש כאן לחלק מהאנשים.

הבנאדם קנה רכב חדש. אחד הרכבים הטובים בקטגוריה אם לא הטוב מביניהם.

הפולו בגירסה הזאת משתלמת יחסית למחירים הרגילים של פולקסווגן. עד לפני שנה לא היו מציעים רכבי סופר מיני במחירים נמוכים מ100 אלף ש"ח, אז זה שיש אופציות כאלה ועוד שקוראים לה פולו בפרט זה כבר התקדמות.

אז נכון שהמחיר שלה לא צריך להיות גבוה מ80 אלף ש"ח, גם עם האיבזור הזה, אבל סה"כ הבנאדם קנה רכב מצויין, מתקדם ומודרני(ביחס לפאביה, קליאו או איביזה) במחיר סביר.

שיהיה לך נסיעה טובה, שמור עליה היא יפהפיה, ותעלה תמונות לאחר שידרוג הג'אנטים.


×
×
  • תוכן חדש...