Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכב הראשון שלי - POLO YOUNG 1.4 2011 [תמונות]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון לרכב יש 4 כריות אויר מהספר רכב , נבדק כבר!



דבר שני אתה מוזמן לקחת את הרכב לנסיעת מבחן , ואז לקחת את האיביזה פאביה ושאר הכביכול מיוצרות "בספרד" שזה כל כך מילת גנאי בעיניכם , (כי ספרד זה הודו שכחתי...) תבצע נסיעת מבחן קטנטנה ותראה את ההבדלים.

וכן יש רעש טוב למנוע!! נקודה , לי יש את הפולו ה-4 דלתות ולפני שקניתי את הרכב בדקתי את כל הרכבים האחרים עברתי אחד אחד נסיעות מבחן על כולם הפולו פשוט עשויה הכי טוב.

ושוב, איזה רכב יפה !!!:twisted:

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אותו ממש מרשים ויפה מיבחוץ, אבל העיצוב פנים ממש גועל נפש, כנ"ל על כל דגמי VW, הם חייבים לפטר את מעצב הפנים שלהם, גם הפנים של הג'טה הוא ממש מכוער.

פורסם
אותו ממש מרשים ויפה מיבחוץ, אבל העיצוב פנים ממש גועל נפש, כנ"ל על כל דגמי VW, הם חייבים לפטר את מעצב הפנים שלהם, גם הפנים של הג'טה הוא ממש מכוער.

 

נראה לי שהפעם האחרונה שעשית בדיקת ראייה הייתה ממש מזמן.. אתה באמת חושב שהעיצוב פנים "ממש גועל נפש" ??? חחח טוב.. כל אחד והטעם שלו (למרות שכאן לדעתי המשפט הזה לא ממש תקף)

 

בקשר לכריות אוויר - יש 4

 

בקשר לגרמניה או ספרד.. החלקים מגיעים מגרמניה הכל גרמני פשוט בספרד מרכיבים אותו , ביג דיל.. הרכב גרמני

 

 

עדיין עם השאלה על הג'נטים ממקודם , מי שיעזור אני אודה לו מאוד!

 

 

ותודה רבה לכל מי שיודע לפרגן, בהחלט לדעתי 88 אלף ש"ח זאת הוצאה חד פעמית ששווה מאוד

Hyundai I30 2014

פורסם

אולי הייתי קצת בוטה, אבל התכוונתי שרואים שהעיצוב הוא גרמני, הכל מסודר במקום, בלי דברים מיוחדים ולא מפתיע במיוחד.

בכל מקרה תתחדש, הרי הרושם מגיע מבחוץ ולא מביפנים, והוא ממש מרשים מבחוץ. אהבתי את המסך מגע שהגיע איתו, חבל שגם בג'טה לא מביאים אחד כזה...

העיקר שאתה מרוצה, זה הכי חשוב.

פורסם

תתחדש ותהנה מהרכב!

מחיר יקר, מחיר זול, אתה מרוצה? זה מה שחשוב:-)

 

בנוגע לארץ הייצור רק לשם הדיוק ממש לא הכל מיוצר בגרמניה, כל חלק יכול להיות מיוצר בארץ אחרת ונשלח לספרד לשם הרכבה. (לא שזה משנה, בסופו של דבר הכל בפיקוח VW וחלק שמיוצר בטיוואן לא שונה מחלק שמיוצר בצרפת)

פורסם

אוטו מדהים ממש אהבתי , אש על הידני בחירה טובה ! 8)

 

ועכשיו יש לי שאלה שאני פשוט חייב שתענו לי עליה למי שיודע, איך זה שבפולו 16V שנת 2000 שלי (6N2) כמו 2001 יש מאחורה ברקסים שהם דיסק ולא טוף ? כך גם בפולו 75 כוחות סוס אוטומטיות רגילות של חברי משנת 2001 . אז איך קורה שבחדשה יש טוף מאחורה, ואיזה יתרונות יש בו ? .

פורסם

אם אני זוכר נכון גרסת הפולו 16V נחשבה בזמנה לדגם פרימיום בהיצע של דגמי הפולו באותה התקופה, בדיוק כמו TSI ו- GTI היום, לכן צויידה בין היתר בדיסקי בלם אחוריים.

 

בקשר לאיכות הפנים של הפולו הנוכחית, אני עוד לא נתקלתי במיני במחיר הזה עם איכות גימור, חומרים והנדסת אנוש טובים כל כך.

החל מחומרים נעימים למגע ועד פתחי מיזוג בדיוק בגובה הנכון.

בקיצור וכמו שאמרתי מקודם, גרמנים שיחקו אותה.

אבל זאת דעתי.

יש לומר המשוחדת, על ידי הקטן, שישן תחת הכיסוי שלו בחנייה אחרי שעבר אתמול שטיפה +ווקס :wink:

זמין 8)

פורסם
אז איך קורה שבחדשה יש טוף מאחורה, ואיזה יתרונות יש בו ? .

 

דיסק עדיף על תוף כמעט לכל האפליקציות, אך בלם דיסק יקר יותר ולכן חלק מהמכוניות עדיין נמכרות עם בלם תוף מאחור.

 

כמו כל בעל עסק מיקסום רווחים (הקטנת הוצאות) הינו יעד בעדיפות עליונה.

 

ליצרן רכב המייצר כמויות נכבדות כדאי לחסוך 30-50 יורו לכל יחידת יצור בשימוש במערכת זולה יותר.

 

מעבר ליתרון המחיר ליצרן בהתקנת בלמי תוף הרי לנהג אין כל יתרון. (להיפך).

 

בד"כ ברוב הרכבים, בגלל חלוקת המשקל ובעיקר בבלימה, הגלגלים הקדמיים לוחצים חזק יותר על הכביש ולכן ניתן להפעיל יותר כח בלימה דרך הגלגלים הקדמיים, ולכן יש העדפה בולטת לדיסקים מקדימה עקב תכונות פיזור החום העדיפות שלהם.

 

ממילא דרישות הבלימה מהגלגלים האחוריים הן נמוכות יחסית והתוף מתמודד איתן מספיק טוב ברכבים רגילים.

 

אם נשווה שני כלי רכב זהים עם הבדל בבלמים אחוריים דיסק/תוף הרי ברכב עם הדיסקים הוא יבלום באופן עדיף בשימוש ממושך ותורגש פחות דעיכת בלמים ואיבוד יעילות בבלימות חזקות וממושכות.

 

לסיכום ,בבלמי דיסק מאחור יתרון בטיחותי (ואסטתי ) לצרכן .

פורסם
אם אני זוכר נכון גרסת הפולו 16V נחשבה בזמנה לדגם פרימיום בהיצע של דגמי הפולו באותה התקופה, בדיוק כמו TSI ו- GTI היום, לכן צויידה בין היתר בדיסקי בלם אחוריים.

 

בקשר לאיכות הפנים של הפולו הנוכחית, אני עוד לא נתקלתי במיני במחיר הזה עם איכות גימור, חומרים והנדסת אנוש טובים כל כך.

החל מחומרים נעימים למגע ועד פתחי מיזוג בדיוק בגובה הנכון.

בקיצור וכמו שאמרתי מקודם, גרמנים שיחקו אותה.

אבל זאת דעתי.

יש לומר המשוחדת, על ידי הקטן, שישן תחת הכיסוי שלו בחנייה אחרי שעבר אתמול שטיפה +ווקס :wink:

 

לי היה את הדגם הכי פשוט : פולו 2001 75 כ"ס BASIC וגם הוא היה מצוייד בבולמי דיסק אחוריים.

HU: Alpine iDA-X305 Processor: IMPRINT AUDIO PXA-H100 Comp: Hertz MLK165 Amp: Audison LRx 4.5 Amp: Hertz EP4X Sub: Hertz ES250

פורסם
לי היה את הדגם הכי פשוט : פולו 2001 75 כ"ס BASIC וגם הוא היה מצוייד בבולמי דיסק אחוריים.

 

הבנתי אותך.

כנראה הגרמנים ניסו לחסוך בעלויות הפעם.

זמין 8)


×
×
  • תוכן חדש...