Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] - HONDA Insight 2012


Alex_b
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה נסגר עם הונדה. עיצוב מכוער ואין כמעט שינוי מהקודמת, והשמשה האחורית :|

הפתח של המזגן האמצעי ימני ממש לא במקום טוב.

פורסם

הרכב הזה מכוער בכ"כ הרבה רמות :shock:

תראו מה זה, סאנגיונג יוצאת עם עיצובים שפויים כשהונדה הולכת ומתכערת! צירוף מקרים? אני לא חושב כך... :lol:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
מה נסגר עם הונדה. עיצוב מכוער ואין כמעט שינוי מהקודמת, והשמשה האחורית :|

הפתח של המזגן האמצעי ימני ממש לא במקום טוב.

 

לא מתווכח על העיצוב, ענין של טעם, אבל המזגן באוטו הזה מעולה ומיקום הפתחים שלו "חכם" מאוד. בניגוד לפתחי המזגן של חלק גדול מהמכוניות החדשות שמצויים בגובה מותני הנוסעים ויכולת הכיוון שלהם לפנים בעייתית מאוד. ואם אנחנו עדיין במזגן, בקרת האקלים של האינסייט הזו היא מופת של פשטות וידידותיות למשתמש.

פורסם

מילא הקונסולה

 

אבל העיצוב החיצוני פשוט דוחה נראה כמו גמל

 

אם כי, סוכן מכירות של חברת הליסינג **** סיפר לי שהוא עושה באינסייט 1 ל 25

פורסם

חברים, להונדה יש כברת דרך על מנת להגיע לרמה של ססאנגיונג 8)

בכל מקרה, היא בהחלט עושה את הדרך להגיע לתואר של ססאנגיאנג רודיוס ב"רכב המכוער ביותר".

 

גם הסיוויק, גם האינסייט (או חיקוי של הפריוס), מכוערות בצורה לא מובנת.

אני לא מבין מה רע בליין של הסיוויק 2009-2010 שהיו צריכים לעשות לה שינוי כל כך רציני, ולגבי האינסייט, לא מבין למה הוציאו אותה לשוק כשהיא נראית ככה.

 

בנוגע לאקורד? האקורד האמריקאית מכוערת ברמה רצינית, מזל שכאן אנחנו מקבלים את הגירסא השונה שלה, אם אני לא טועה האירופאית, שנראית מצויין.

 

לפחות לי ולסמיר יש את היופי של האקורד 95 להישען עליו לעד :-P

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
חברים, להונדה יש כברת דרך על מנת להגיע לרמה של ססאנגיונג 8)

בכל מקרה, היא בהחלט עושה את הדרך להגיע לתואר של ססאנגיאנג רודיוס ב"רכב המכוער ביותר".

 

גם הסיוויק, גם האינסייט (או חיקוי של הפריוס), מכוערות בצורה לא מובנת.

אני לא מבין מה רע בליין של הסיוויק 2009-2010 שהיו צריכים לעשות לה שינוי כל כך רציני, ולגבי האינסייט, לא מבין למה הוציאו אותה לשוק כשהיא נראית ככה.

 

בנוגע לאקורד? האקורד האמריקאית מכוערת ברמה רצינית, מזל שכאן אנחנו מקבלים את הגירסא השונה שלה, אם אני לא טועה האירופאית, שנראית מצויין.

 

לפחות לי ולסמיר יש את היופי של האקורד 95 להישען עליו לעד :-P

תראה יש דברים שאי אפשר להתווכח עליהם כמו המראה של INSIGHT סאן יונג והסיויק החדשה, ללא ספק כיעור אוניברסלי.

אבל לפי דעתי עוד לא הייתה אקורד לא יפה :)

 

×
×
  • תוכן חדש...