Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגדלת מידת הג'אנט מורידה ביצועים ?


Sefi
שימו לב! השרשור הזה בן 7525 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם אני מגדיל את מידת הג'אנט באוטו ב 1 אינץ' ומקטין את החתך, כך שקוטר הגלגל החדש נישאר זהה לקוטר הקודם, האם יש לי ירידה בביצועים ? (0-100 וכו')

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

**אבל כן תהיה לך ירידה אם תגדיל רוחב צמיג**

 

קפיש ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני מגדיל את מידת הג'אנט באוטו ב 1 אינץ' ומקטין את החתך, כך שקוטר הגלגל החדש נישאר זהה לקוטר הקודם, האם יש לי ירידה בביצועים ? (0-100 וכו')

 

יש פרמטר נוסף שלא לקחת בחשבון והוא רוחב סוליית הצמיג. צמיג רחב יותר ביחס למקורי גורר כמובן שטח חיכוך גדול יותר עם הכביש ולכן התנגדות גבוהה יותר וירידה בביצועים.

 

כמו כן, עליה במשקל הגלגל (חישוק+צמיג) פוגעת בביצועים גם כן.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן פראקטי לא כל זמן שהקוטר קבוע ורוחב הגלגל ללא שינוי.

בתאוריה הוספת 1אינטש לגנט זה הוספת משקל 10?%

זה בדיוק ההפך ממעבר לגנט מגנזיום (אתה מחליף גומי ואויר בפלדה...)

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל הידוע לי זה לא תמיד נכון, לדוגמא - הA3 TDI 2L שלי מפרפרת (ומיד מפעילה ASR...) בהילוכים 1-2 (ולפעמים גם בשלישי) אם אני מצמיד את הדוושה לרצפה.

 

ממה שהבנתי הגדלת הרוחב מ205 ל225 תיתן אפשרות למנוע להעביר יותר כוח לכביש מה שאומר - פתיחות טובות יותר ואחיזת כביש טובה יותר בפניות.

אם זה לא ביצועים אז מה כן? :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7525 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...