Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי טרמוסטט תחליפי, מוטבע עליו 82C אני מניח שזו טמפרטורת פתיחה.

בDATABOOK מופיע תחום תרמוסטט 89-101.

שאלתי היא, האם זה חשוב להשתמש בתרמוסטט עם הטווח שהומלץ ע"י היצרן?

והאם זה מומלץ לחפש מקורי? (נראה לי שיהיה קצת קשה למצוא אחד כזה)

 

תודה רבה!

פורסם

לטמפ' הפתיחה קורולציה עם טמפ' העבודה המייטבית של המנוע.

ככל שאני יודע 10% זה בטווח הסטיה של מוצרי רכב אנאלוגיים ולכן לא צריכה להיות בעיה מהותית.

ברם, צריכת הדלק יכולה לגדול וכשמדובר לטווח הארוך (מאד) אולי אפילו לפגוע בחומר ממנו יצוק המנוע.

 

לגבי תחליפי או מקורי - אינני יכול לחוות דעה.

פורסם

ביררת במוסך המורשה מה מחירו של טרמסטט מקורי לפני שאתה מחפש חליפי?

 

לפעמים אין הפרש גדול בין מקורי לחליפי, יכול להיות הפרש בין שקלים בודדים לעשרות שקלים כך שעדיף מקורי.

פורסם

כנס לאיביי, יש ים חלקים, גם מקוריים, במחירים מצחיקים לעומת הארץ :roll:

את רוב החלקים, מכאניים וקוסמטיים אני קונה שם.

בהצלחה

כבר חתמתי...

פורסם
רכשתי טרמוסטט תחליפי, מוטבע עליו 82C אני מניח שזו טמפרטורת פתיחה.

בDATABOOK מופיע תחום תרמוסטט 89-101.

שאלתי היא, האם זה חשוב להשתמש בתרמוסטט עם הטווח שהומלץ ע"י היצרן?

והאם זה מומלץ לחפש מקורי? (נראה לי שיהיה קצת קשה למצוא אחד כזה)

 

תודה רבה!

תרמוסטט מומלץ לרכוש מקורי ובעל נתוני פתיחה זהים.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...