Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

3 מברגות מדבקה קרסו תחתי ידי, לאחר כמה חודשי עבודה ביתית(לא כל כך מאומצת)

החלטתי להשקיע עוד כמה מאוד שקלים ולקנות מברגה איכותית שתחזיק יותר זמן ובלי בעיות לפחות 10 שנים:roll:

המברגה (בוש/ירוק/12V) מעלה ריח שרוף ויורקת גיצים.

 

מה עכשיו? כמה עולה תיקון כזה ואם בכלל זה ישתלם.

יש למישהו ניסיון עם מעבדות תיקון כאלו באזור חדרה?

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

רק בשביל הפרוטוקול, הסדרה הירוקה של בוש לא נחשבת לאיכותית

ואפילו בוש רושמים בעצמם שהמכונות מהסדרה הזאת אינן מיועדות לעבודה מקצועית.

 

בפעם הבאה, שלם יותר מכפול על סדרה כחולה של בוש או על מקיטה מסדרה גבוהה,

ו/או לחלופין רענן את נהלי העבודה (בכל זאת, לשרוף 3 מברגות??)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

3 במהלך חיי :roll: (אולי הבנת משהו אחר מהניסוח הלא טוב שלי)

בכל מקרה המברגה לשימוש בייתי בלבד! לכן הסדרה הירוקה מספיקה.

אני לא חושב שיש טעם בלקנות מברגה בסכום של 1K-+ בשביל עבודות בית, זה מעל ומעבר.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

לפני חצי שנה בערך קניתי לבית מברגה של בוש מהסידרה הכחולה. קשה לי לתאר עד כמה אני מרוצה!

מברגה נוחה לאחיזה ממושכת,חזקה,עם סוללת ליתיום.באמת,מעל ומעבר. ואפילו לא הגעתי לאזור ה 1000 שקל.

נשאר לי רק לקנות לה מזוודה קשיחה וביט מאריך.

הדגם הוא: GSR 10.8 V-LI2

פורסם

גם לדעתי אין טעם לשלם 1K פלוס, יש גם כחולות שעולות סביב 600-700,אולי אף פחות- למשל דגם 1995J., בלינק במחיר משתלם במיוחד, אבל כנראה איזה "תרגיל" כי "חסר במלאי, אולי תרצה משהו יקר יותר?!".

לגבי תיקון, אך ורק אצל היבואן לדיקו, וממה שנשמע לי סך הכל נשרפו לך הפחמים, עלות מוערכת לתיקון במידה ואינה באחריות (יצרן = 1 שנה) היא סביב 150 ש"ח מזיכרוני ובמידה ואין עוד בעיות שאני לא יכול לחשוב עליהן כי לא ראיתי המברגה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ייתכן והגיצים נובעים מכך שהפחמים נגמרו ומה שנוגע כרגע בעוגן זה הברזל\קפיץ של הפחמים.

 

ניסית לבדוק מה קורה בפנים ?

 

במברגות המקצועיות של בוש (לפחות בחלקן...) אפשר להחליף פחמים מבחוץ (מבלי לפתוח את המכשיר), האם יש אפשרות כזו אצלך ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
3 מברגות מדבקה קרסו תחתי ידי, לאחר כמה חודשי עבודה ביתית(לא כל כך מאומצת)

החלטתי להשקיע עוד כמה מאוד שקלים ולקנות מברגה איכותית שתחזיק יותר זמן ובלי בעיות לפחות 10 שנים:roll:

המברגה (בוש/ירוק/12V) מעלה ריח שרוף ויורקת גיצים.

 

ייתכן והגיצים נובעים מכך שהפחמים נגמרו ומה שנוגע כרגע בעוגן זה הברזל\קפיץ של הפחמים.

 

ניסית לבדוק מה קורה בפנים ?

 

 

 

פחמים במברגה ביתית שנהנת מחיים קלים לא אמורים להגמר במהירות.

 

אין תופעה כזו אפילו במברגה הסינית שרכשתי לפני 5 שנים ב- 99 ש"ח.

פורסם

ממליץ על Makita הסדרה הירוקה, milwaukee לא יודע אם יש בארץ.

מנסיון עבודה עם שתי הכלים האלו,עבודה מאומצת כל היום במשך שנה וחצי, פשוט מעולה.

עם הmilwaukee קדחתי בטון (פטישון) על סוללה נתענת, פשוט תענוג.

עם Makita השתמשתי בתור מברגה רגילה בלי פטיש גם תענוג

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

בינתיים פתחתי אותה לראות(לא שאני מבין כל כך גדול)

והנה תמונה של הפחמים..(אם זה הם ואני לא מתבלבל:oops: )

נראים בסדר לא?

 

שכחתי לציין גם שעלה ממנה ריח שרוף ועשן בזמן שהבחנתי בתקלה.

IMG_2190.jpg

IMG_2187.jpg

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

יש לי דוד שעובד כחשמאלי, ביקשתי ממנו שיארגן לי מברגה טובה עד 1K, הוא חזר אלי עם מברגה חמודה ויחסית קטנה של BOSH.

מארז נחמד במיוחד, 2 בטריות קטנות, ועוד 3 סרטים, אחד של ברגים כאלה ואחרים בגדלים שונים, האחרים מקדחים לעץ ולברזל.

מאז שיש לי אותה אני מבסוט, אני משתמש יחסית הרבה במברגות ובאמת שאני מבסוט ממנה, יש לה נורת לד קטנה שמאוד עוזרת, והראשים השונים פשוט תענוג (במיוחד כשפירקתי את הגג בקליאו ולכל בורג שם היה לי תשובה).

 

אין לי מושג מה הדגם, אבל באמת שממליץ בחום.

פורסם

אני לא טכנאי. לא יכול להחוות חוות דעת. מצטער. הידע שלי בנושא הוא תיאורטי בלבד, מתיאור תקלות ע"י לקוחות ומבחן המעשה, כשהן חזרו מתיקון ע"י היצרן. יותר מזה אני לא מסוגל לכוון אותך.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בעיניי הלא מקצועיות (אבל ביצעתי מספר החלפות פחמים) הפחמים אינם גמורים. אני מהמר על קצר בסלילי הרוטור. אביב אבחן זאת בהצלחה במנוע שואב אבק שהיה לי ושאלתי עליו פה בפורום. מאוחר יותר קרתה לי תקלה דומה בפטישון בוש ירוק. הסימפטומים בכל מקרה דומים - ניצוצות כמו זיקוקין, עשן וריח, עבודה "מגומגמת" והעדר מומנט. את הקצר מאבחנים במדידת התנגדות.

:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...