Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברצוני לקנות HU חדש,

וחשבתי על שני דגמים ואיזה משני הלו אני לא יודע .

הדגמים הם:

Alpine CDE103BT

או

clarion ca500

וכמו כן היה מחובר אלייהם שני מגברים אחד שני ערוצים ואחד מונו.

והייתי רוצה לדעת במה טוב יותר האחד מהשני.

תודה,

איליה

פורסם

יש לו כמה יתרונות

אחד- 3 ערוצים אם בעתיד תירצה לחבר את המגברים תוכל

שניים- יש לו בלוטוס שזה יתרון אדיר עם יש לך פלאפון והמוזיקה נמצאת בו

שלוש- יש לך שליטה מלאה על הסאב ועל הרמקולים למען כיוון בהתאם לטעם המוזיקלי שלך איך אתה אוהב לשמוע את המוזיקה שלך

hu:pioneer 5250sd,amp:gto 1004,rear:jbl p953,comp-FOCAL 165V1,SUB-Radioactive GZRB 10XBT

פורסם

בוקר טוב,

 

שלושת ההבדלים העיקריים לטובת הקלריון הם:

1. מחיר.

2. PRE OUT גבוה יותר בקלריון 4V מול 2V באלפיין (עוזר במניעת רעש אלטרנטור בין היתר)

3. שלט רחוק.

 

בשאר הדברים הם די דומים.

 

אלי.

HU: Pioneer 880PRS Amp: Digital Designes C2b

Comp: Rainbow Vanadium Phase Plug Cross @ Focal Utopia Crossover

Mono: Zapco REF500.1 Sub: Digital Designes 510b

×
×
  • תוכן חדש...