Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום כולם.

 

כאמור בכותרת, אשמח לשמוע המלצות לאתר קמפינג (כלומר אתר שיש בו אפשרות לישון באוהלים, להבעיר מנגל ומקום עם מקלחות ושירותים) באיזור רמת הגולן או כל מה שצפונית לכנרת. הרעיון הוא להימנע מהמוני עם ישראל ולכן חופי הכינרת, חורשת טל ומעיין ברוך הפופולריים נפסלו.

 

בנוסף אשמח לשמוע המלצות על מסלולי הליכה יפים ולא מעגליים באיזור הנ"ל, אנחנו עם שני רכבים. לא חובה עם מים.

 

שתזכו לבנים זכרים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ברשותך, איתמר, אנצל את השרשור כדי לשאול על מקום בו ניתן להשכיר אופניים (לטיולים בחיק הטבע), באיזור הצפון.

 

יש אתר שמרכז בתי עסק בסגנון הנ"ל?

 

תודה מראש,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

ממליץ בחום על אתר הקמפינג של כפר בלום, מאוד מסודר, יש נקודת חשמל ליד כל חלקה, החלקות מגודרות מה שנותן פרטיות.

היינו ומאוד נהננו!

פורסם

הסתכלתי בתמונות של כפר בלום.

לצערי, מזכיר לי יותר מדיי מחאה כלשהיא.

 

האם יש איזור קמפינג עם (=בתוך) יער אמיתי פה בארץ?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • אחראי פורום
פורסם
ברשותך, איתמר, אנצל את השרשור כדי לשאול על מקום בו ניתן להשכיר אופניים (לטיולים בחיק הטבע), באיזור הצפון.

 

יש אתר שמרכז בתי עסק בסגנון הנ"ל?

 

תודה מראש,

יגאל.

 

יש בבית הלל.

חבר'ה טובים ונחמדים, המון אופניים, יש גם עגלות נגררות לילדים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

חזרתי (בשלום) כדי לעדכן למען הדורות הבאים.

אז אחרי שהצלחתי להוציא את החברים העירוניים שלי אל הטבע, המסלול שנבחר היה הג'ילבון. בגלל שמדובר בחבורת עירוניים איטיים להחריד + חג יהודי, עד שהתחלנו את המסלול כבר היה מאוחר ולכן ביצענו את המסלול המעגלי שכולל עלייה לחניון במקום לסיים אותו בגשר הפקק כמו שתכננתי. מסלול לא קשה מדי ומומלץ בחום.

 

לגבי הקמפינג, בסופו של דבר התמקמנו ב"סיפורי בדים" שבמושב אליעד ברמה"ג. המקום נמצא בתוך מטע זיתים שבחלק ממנו ניתן להקים אוהלים ובחלק אחר קיים אוהל קבע גדול עם מחצלות ומקום לינה לכמה עשרות אנשים. אנחנו התמקמנו באוהלים שהבאנו איתנו כאשר במקום יש חשמל וקוורצים הניתנים להזזה כמו גם מקום למדורה ומתקני מנגל. יש גם סוכה עם מקררים, כיור וכיריים ובעל המקום נותן מזרונים וכריות לאורחים.

המקלחות והשירותים ממוקמים בקצה השטח, במצב נקיון סביר לגמריי ואפילו יש תנור במקלחות.

בשורה התחתונה - תמורת 60 שקלים לראש קיבלנו תמורה נהדרת לאגרה, ובהתחשב ברמת הציפיות הנמוכה ובהגדרת הטיול כטיול "אוהלים" - זה היה מקום לא פחות ממדהים. איך אמר יהודה ברקן? "אנחנו עוד נשוב אליו".

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

נשמע תענוג אמיתי!

 

לי יש מנהג קבוע בכל ביקור בארץ שאני ו-2 אחיי הגדולים ועוד 3 חברים טובים יוצאים לקמפינג על גדות נהר הירדן, לוקחים 2 אוהלים עם מזרנים מתנפחים, המון בשר לעל האש, 3 קילו אנטריקוט וירקות לפוייקה, עוף אחד בריא למטפוני והמון אלכוהול, לכל זה מצרפים גנרטור לטובת אור+מוזיקה, שולחן פוקר ו\או מקרן ופלייסטיישן (עד שלא תשחקו פרו על גדת הירדן חצי שיכורים לא תדעו משחק כדורגל מהו) ולכל זה מצרפים איזה 4 נגלות של רכב מלא בקרשים לטובת מדורה לאורך כל הלילה.

 

פשוט כיף אדיר, יותר טוב מהמלון הכי טוב בעולם!.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
נשמע תענוג אמיתי!

 

לי יש מנהג קבוע בכל ביקור בארץ שאני ו-2 אחיי הגדולים ועוד 3 חברים טובים יוצאים לקמפינג על גדות נהר הירדן, לוקחים 2 אוהלים עם מזרנים מתנפחים, המון בשר לעל האש, 3 קילו אנטריקוט וירקות לפוייקה, עוף אחד בריא למטפוני והמון אלכוהול, לכל זה מצרפים גנרטור לטובת אור+מוזיקה, שולחן פוקר ו\או מקרן ופלייסטיישן (עד שלא תשחקו פרו על גדת הירדן חצי שיכורים לא תדעו משחק כדורגל מהו) ולכל זה מצרפים איזה 4 נגלות של רכב מלא בקרשים לטובת מדורה לאורך כל הלילה.

 

פשוט כיף אדיר, יותר טוב מהמלון הכי טוב בעולם!.

 

לא חוכמה כי למלון הזה יש מיליוני כוכבים.

 

מי נוהג בחזרה?:lol:

 

אכן נשמע כיףףףףףףףףףף

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אנחנו נוהגים בחזרה, אין בעיה מיוחדת כיוון שביום למחרת כל השתיה והבלאגן אנחנו מתעוררים לבוקר של פינג'אן אחד של קפה+פינג'אן אחד של מים עם נענע והרבה סוכר, על הדרך מוציאים מהאדמה את המטפוני שקברנו בלילה קודם תחת המדורה (כן כן, במקום תה עם עוגיות אנחנו מתחילים את הבוקר עם תה ומטפוני :lol:).

 

לאחר מכן מריצים עוד מנגל צהריים וקצת שטויות במי הירדן הקפואים ואז יוצאים לדרך חזרה למרכז, אין מצב שמישהו שעוד מסטול נוהג, לא משחקים עם הדברים האלה (מה גם שאחרי כל כך הרבה אוכל- אין מצב שמישהו נשאר מסטול ביום למחרת).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • חודשיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...