Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר באלפא רומאו GT ג'וניור 1750 משנת יצור 1971שהייתה בבעלותי בתחילת שנות ה-80,

מעניין אותי אם מישהו מחזיק בה היום או יודע היכן היא,לא תולה תקוות רבות אבל לך תדע...

 

מספר הרישוי היה: 294-631

 

 

בתמונה אחותה התאומה

אלפא.jpg

שיהיה...

פורסם

אכן אהבת נעורים של לא מעט מאיתנו.

רכב שהשאיר את חותמו בהסטוריית אלפא רומיאו ובכל עולם הרכב.

הדגם הספציפי שלך היה מין הנדירים שהגיעו לארץ וחלקם גם לא שרדו.

מקווים שתאתר את הרכב ואולי גם תחזור לאהבתך הישנה.

תנסה לבדוק גם בפורום מועדון אלפא רומיאו ישראל ( http://www.iaroc.org.il/modules.php?name=Forums,) יתכן ותקבל שם תשובה,

אנחנו נחפש גם במאגר הנתונים של המועדון.

 

בברכה.

מועדון אלפא רומיאו ישראל (ע"ר) המועדון הרשמי לבעלי מכוניות אלפא רומיאו וחובבי המותג בישראל. נפגשים כל שבוע מאז 2003 בימי שישי, רחוב יוחנן הסנדלר 1 הרצליה פיתוח. חפשו אותנו גם בפייסבוק!

פורסם

מספר הרישוי היה: 294-631

 

1750GTV דגם 1971, אחת מ- 15 שיובאו לישראל בשנת דגם זו מדגם זה.

 

עברה רישוי לאחרונה ב- 26 ינואר 1997 (במילים אחרות - ב- 26 יולי הרישוי כבר לא היה בתוקף).

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם

בהתחלה חשבתי שמדובר ברכב של אייל חבר "מועדון אלפא רומאו קלאסיק ישראל", המספר די קרוב, תראה אותה בשרשור הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=393523&highlight=%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%90+%D7%A7%D7%9C%D7%90%D7%A1%D7%99%D7%A7

 

אבל זה לא אותו מספר.

יתכן שרכב זה עבר לצפון ולפני כ-4 שנים פורק לגורמים לתרומות חלקים בגלל היותו רקוב.

גם לי הייתה בשנות השמונים 1750 GTV בצבע תכלת, עליה השלום...

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
1750GTV דגם 1971, אחת מ- 15 שיובאו לישראל בשנת דגם זו מדגם זה.

 

עברה רישוי לאחרונה ב- 26 ינואר 1997 (במילים אחרות - ב- 26 יולי הרישוי כבר לא היה בתוקף).

 

 

אם כבר עשית עבירה ומסרת מידע חסוי (אתה שוטר?) אז תגיד גם למי היא שייכת...

פורסם
אם כבר עשית עבירה ומסרת מידע חסוי (אתה שוטר?) אז תגיד גם למי היא שייכת...

 

הפוסל, במומו פוסל.

רכישת מאגרי בתשלום מותרת לפי חוק מאגרי מידע, כמובן בהגבלות הנדרשות. במקרה הזה דרישת החוק היא להשמיט את פרטי הבעלות.

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם
אכן אהבת נעורים של לא מעט מאיתנו.

בברכה.

אכן זאת המכונית היחידה שבאמת אהבתי,חוץ מה-BENZINA שהיא אהבה לשתות ולחייל אין הרבה כדי להשביע את רעבונה.

 

1750GTV דגם 1971, אחת מ- 15 שיובאו לישראל בשנת דגם זו מדגם זה.

 

עברה רישוי לאחרונה ב- 26 ינואר 1997 (במילים אחרות - ב- 26 יולי הרישוי כבר לא היה בתוקף).

משמח לדעת שהיא חיה לפחות עד 97

 

גם לי הייתה בשנות השמונים 1750 GTV בצבע תכלת, עליה השלום...

 

מהדגם הזה היו ממש בודדות ואם אני זוכר הייתה אחת בצבע תכלת באיזור נתניה,יתכן והיא הייתה שלך.

את המכונית שלי רכשתי מבעל מוסך אלפא באזוה"ת נתניה,מוסך גבאי,הוא עוד קיים?

שיהיה...

פורסם
אכן זאת המכונית היחידה שבאמת אהבתי,חוץ מה-BENZINA שהיא אהבה לשתות ולחייל אין הרבה כדי להשביע את רעבונה.

 

 

משמח לדעת שהיא חיה לפחות עד 97

 

 

 

מהדגם הזה היו ממש בודדות ואם אני זוכר הייתה אחת בצבע תכלת באיזור נתניה,יתכן והיא הייתה שלך.

את המכונית שלי רכשתי מבעל מוסך אלפא באזוה"ת נתניה,מוסך גבאי,הוא עוד קיים?

 

גבאי קיים, המוסך כבר לא. יש עוד אלפות קלאסיות שנרכשו מגבאי כדוגמת הספיידר המדהימה של יגאל (שאז לא הייתה מדהימה בלשון המעטה).

אני בודק, ישנו סיכוי סביר שהרכב שלך הופשט לפני מספר שנים לצורך שיפוץ והוא נמצא כרגע בתהליך של "פחחות כבדה" בידיים טובות. בדרך כלל האיש לא אוהב חשיפה והוא לא נמצא כרגע בארץ, אבדוק איתו כשיחזור ואעדכן.

שלי הייתה אז בחולון.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
גבאי קיים, המוסך כבר לא. יש עוד אלפות קלאסיות שנרכשו מגבאי כדוגמת הספיידר המדהימה של יגאל (שאז לא הייתה מדהימה בלשון המעטה).

אני בודק, ישנו סיכוי סביר שהרכב שלך הופשט לפני מספר שנים לצורך שיפוץ והוא נמצא כרגע בתהליך של "פחחות כבדה" בידיים טובות. בדרך כלל האיש לא אוהב חשיפה והוא לא נמצא כרגע בארץ, אבדוק איתו כשיחזור ואעדכן.

שלי הייתה אז בחולון.

תודה רבה,אחרי שרכשתי ממנו את המכונית הוא קנה ספיידר 74 ושיפץ אותה.

 

הבת שלי,בת 20 היום,בדיוק בגיל שאני הייתי אז כשהייתה לי האלפא,הציצה מעל הכתף שלי לראות מה הזקן מקשקש במחשב,הראיתי לה את התמונה של המכונית שאני מחפש,תגובתה:אתה קונה אותה! אוטו הורססס! עכשיו אני מבינה למה אמא רדפה אחריך8)

שיהיה...

פורסם
תודה רבה,אחרי שרכשתי ממנו את המכונית הוא קנה ספיידר 74 ושיפץ אותה.

 

הבת שלי,בת 20 היום,בדיוק בגיל שאני הייתי אז כשהייתה לי האלפא,הציצה מעל הכתף שלי לראות מה הזקן מקשקש במחשב,הראיתי לה את התמונה של המכונית שאני מחפש,תגובתה:אתה קונה אותה! אוטו הורססס! עכשיו אני מבינה למה אמא רדפה אחריך8)

 

כמי שהיו ויש גם כיום בבעלותו מכוניות אלו, וגם כמי שמתחרה בארופה עם רכב כזה, אני מבין לחלוטין :-) .

אם יש לך או לבתך פייסבוק, תוכלו להיכנס ל-ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL ולהנות מתמונות של שלל האלפות הקלאסיות עליהן גדלנו, אנו עורכים באופן קבוע טיולים וכל מיני ארועים, דוגמה לטיול האחרון מהשבת האחרונה תוכל לראות בקישור הבא:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.206464709424191.46765.100001819902127&type=1&l=f70aba843b

 

צירפתי גם תמונות מטיול אחר.

253922_153144328089563_100001819902127_301898_5039352_n.jpg

247515_153274531409876_100001819902127_302851_4147229_n.jpg

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

בסוף שנת 2000 התענינתי ברכישת הג'וניור הנ"ל, הרכב היה מוזנח וביקשו עליו 12000 ש"ח.

אין לי את שם הבעלים דאז, מה שעוד זכור לי שהרכב היה בבת-ים.

פורסם
בסוף שנת 2000 התענינתי ברכישת הג'וניור הנ"ל, הרכב היה מוזנח וביקשו עליו 12000 ש"ח.

אין לי את שם הבעלים דאז, מה שעוד זכור לי שהרכב היה בבת-ים.

 

זה לפני יותר מעשור,מאז יכול היה לקרות הכל,או שהושמדה או שמישהו הפשיט ומשפץ כפי ש- reuven כתב.

שיהיה...

פורסם

מוסך גבאי באזור התעשיה בנתניה איזה היסטוריה , היה לי סוד 82 שהייתי חייל 1991 ואני אכלתי שם חול שזה לא מילה .

 

הפך אחר כך למכון בדיקת מכוניות ועכשיו אין לי מושג מה עושה ,אבל אלפות לטעמי כבר לא .

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...