Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וזה באמת לא נראה לך מוגזם 40K בשביל יד ראשונה עם הספק של חיפושית ואבזור של מגהץ?

 

טעות בידך.. הספק של מגהץ ואבזור של חיפושית..

פורסם
היא הולכת להגיע לארץ, כמו שנאמר, זאת המחליפה של ה I10.

ואתה יודעים מה? גם הולכים למכור אותה פה לא ב5 וחצי אלף דולר, אלא יותר קרוב ל15 (60 אלף ש"ח).

ותנחשו מה, הולכים לקנות אותה, והרבה.

 

אך לא עם כזה מנוע,יש הרבה אלטנטיבות בשוק המיני.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אך לא עם כזה מנוע,יש הרבה אלטנטיבות בשוק המיני.

 

ע"ע סוזוקי אלטו.

חוץ מזה ברור שיש אלטרנטיבות, לא אומר שלא יקנו (וקונים כרגע) את הפח זבל משרדי (הקטן הזה בשביל ניירות) על גלגלים הזה.

לאסלה שלי יש יותר כח סוס מהאוטו הזה, אבל יש אנשים שזה -מסיבה שאני לא יכול להבין, או עוד פחות להסביר - לא מפריע להם.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
ומבחינת עיצוב ? זה נראה כאילו היא עצמה עומדת להקיא על איך שהיא נראית. ה-i10 עוצבה בצורה יפה וסולידית.

 

i10 יפה וסולידית?:shock:

נו טוב, לי היא תמיד מזכירה מקרר על גלגלים.:roll:

פורסם

ההספק הזה מגיע ממנוע 800 סמ"ק.

היא ממש לא המחליפה של הI10(לפחות לא כרגע, אם המנוע הזה, הI10 הגיע גם בדיזל ובנפחים יותר גדולים). המכונית הזאת מיועדת לשוק ההודי כמתרה ראשית ואף יותר זולה מהאלטו(תציע המון רמות אבזור ובחירות).

קשה לי להאמין שבעתיד היא תחליף את הI10, שלפי מראה, פיזית מימדיה יותר גדולים ועם מבחר מנועים גדול יותר(1.1, 1.25 ו1.1 דיזל)

פורסם
מי ירצה לקנות רכב שדומה לדיונון ב-60K ?

 

אלו שקונים רכב שהמנוע שלו נשמע כמו כלב גוסס ב60k

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
ע"ע סוזוקי אלטו.

חוץ מזה ברור שיש אלטרנטיבות, לא אומר שלא יקנו (וקונים כרגע) את הפח זבל משרדי (הקטן הזה בשביל ניירות) על גלגלים הזה.

לאסלה שלי יש יותר כח סוס מהאוטו הזה, אבל יש אנשים שזה -מסיבה שאני לא יכול להבין, או עוד פחות להסביר - לא מפריע להם.

 

לסוזוקי מנוע יותר חזק,בתור אחד שיש לו מיני יש להם הרבה יתרונות ובגלל זה קונים אותם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
ע"ע סוזוקי אלטו.

חוץ מזה ברור שיש אלטרנטיבות, לא אומר שלא יקנו (וקונים כרגע) את הפח זבל משרדי (הקטן הזה בשביל ניירות) על גלגלים הזה.

לאסלה שלי יש יותר כח סוס מהאוטו הזה, אבל יש אנשים שזה -מסיבה שאני לא יכול להבין, או עוד פחות להסביר - לא מפריע להם.

 

אז בוא אני יסביר לך אם אתה לא מבין כפרה, הסיבה היא מאוד קשה להבנה, קוראים לה "כסף" מכיר את המושג הזה?

60 אלף ש"ח זה מחיר נורמלי לרכב, רק חבל שפה בארץ מקבלים תמורתם רכב בזיון שבחו"ל מקבלים תמורתם רכב נורמלי,

זה מה יש.

פורסם
i10 יפה וסולידית?:shock:

נו טוב, לי היא תמיד מזכירה מקרר על גלגלים.:roll:

 

תראה, בהשוואה לשאר הקטנות, היא יפה וסולידית, בהשוואה למקררי אמקור, אתה צודק.

 

אלו שקונים רכב שהמנוע שלו נשמע כמו כלב גוסס ב60k

 

עדיף רכב עם מנוע שנשמע כמו כלב גוסס מאשר רכב שכלב גוסס נראה טוב יותר ממנו.

הבוז לך.

 

 

פורסם
אז בוא אני יסביר לך אם אתה לא מבין כפרה, הסיבה היא מאוד קשה להבנה, קוראים לה "כסף" מכיר את המושג הזה?

60 אלף ש"ח זה מחיר נורמלי לרכב, רק חבל שפה בארץ מקבלים תמורתם רכב בזיון שבחו"ל מקבלים תמורתם רכב נורמלי,

זה מה יש.

 

מה הקשר כסף נשמה?

ב60K שקלים אפשר לקנות אחלה רכב, יותר מאובזר, יותר נוח, יותר גדול. אבל יותר ישן, פחות חסכוני ויותר בעייתי מבחינת חנייה.

 

הסיבה היחידה שאני רואה לקנות רכב כזה היא כרכב שני לנסיעות קצרות בעיר, אפילו לסופר אי אפשר לנסוע איתו כי אפילו בסל על הכידון של האופניים של אחיינית שלי יש יותר מקום לקניות.

זה אחלה אוטו לשבת איתו בפקק, לקפוץ למכולת להביא חלב או לסידורים כאלה ואחרים ולחנות בחנייה של אופניים, בשביל כל דבר מעבר לזה, זה נראה "לא מספיק אוטו"

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

כשאנחנו עושים קניות למשפחה כול נכנס בפנדה בתא המטען (3 נפשות).

 

רכב מיני טוב למי שאין משפחה,לי בתור בחור צעיר הרכב הזה מתאים מעולה,חסכוני,זול לאחזקה,אחריות,והכי כיף חוויה של לקנות רכב חדש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כניראה שאף פעם,יש מיסים ואין מה לעשות לגביהם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...