Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום רוב המכונאים לא עושים אובראול למיטב ידיעתי אלא מחליפים מנועים. יוצא יותר זול ללקוח וגם נותן ראש שקט יותר למוסך.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

לא מדוייק,

אם יש לך 1800 אז אין להשיג מנוע שכזה, ויש לעשות שיפוץ.

אם יש לך 1600 אז יש סיכוי להשיג מנוע , אבל לא ממש תדע מה מצבו עד שלא יורכב, דרך אגב, לא מזמן פגשתי בחור במוסך שעשה שיפוץ למנוע כמו שלך ולא יצא לו יקר , משהו בסביבות ה 3500 הוא אמר לי.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

ניסים שלום רב !

אינני יודע מי ערך לך את ההודעה, אך להבא מומלץ , שתשתמש בסימני פיסוק, ותמנע מהשמטת מילים.

ולשאלתך להבא פרט מדוע החלטת שהמנוע ברכבך זקוק לאוברול, האם הוא סובל מצריכת שמן גבוהה, עשן יתר בצבע לבן, מנוע דופק, חוסר הספק, או חלק מהסיבות שציינתי, או כולם?

כמו שכתב הבחור מעלי, היום לא נהוג, ולא כלכלי, לבצע אוברול(שיפוץ מנוע מלא), אלא להחליף מנוע מיבוא או מפירוק מקומי.

היום ניתן להשיג סובארו שלם במצב נסיעה\ וגם אם הוא ללא טסט, במחיר מנוע.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
ניסים שלום רב !

אינני יודע מי ערך לך את ההודעה, אך להבא מומלץ , שתשתמש בסימני פיסוק, ותמנע מהשמטת מילים.

ולשאלתך להבא פרט מדוע החלטת שהמנוע ברכבך זקוק לאוברול, האם הוא סובל מצריכת שמן גבוהה, עשן יתר בצבע לבן, מנוע דופק, חוסר הספק, או חלק מהסיבות שציינתי, או כולם?

כמו שכתב הבחור מעלי, היום לא נהוג, ולא כלכלי, לבצע אוברול(שיפוץ מנוע מלא), אלא להחליף מנוע מיבוא או מפירוק מקומי.

היום ניתן להשיג סובארו שלם במצב נסיעה\ וגם אם הוא ללא טסט, במחיר מנוע.

בברכה

צביקה

פותח השרשור טרם קנה את הרכב והוא בודק עלויות על מנת לדעת מה הצפי במקרה הגרוע של צורך בשיפוץ כולל.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אכן כך.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

יש אסכולה האומרת לקנות רכב במחיר מלא והוגן, עם מנוע תקין, עם ישור קו מתבקש בעלות סבירה.

ויש החושבים שיש לקנות רכב במחיר רצפה, ואז להשקיע עליו עשרות כספים, לפול לבור ללא תחתית, ובסופו של דבר לקבל רכב רקוב עם השקעה העולה על ערך הרכב.

הכותב הוא חיל משוחרר, המעונייין לנסוע בקו תל אביב נתניה לללמוד קורס גננות, להשתלם בנושא, ולהתחיל לעבוד.

להתחיל את חייו באזרחות באובורולים וברכב שלא ניתן לבדוק את מצבו בנסיעה ,בגלל מנוע דופק מרעיש, ורכב מוזנח, לא הייתי ממליץ להתחיל את חייך באזרחות ברגל שמאל.

יש רכבי סטישן אצל בעלי מקצוע ואצל אנשים דתיים שמורים, הזקוקים לישור קו במחיר סביר.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הייתי ממליץ לך אם ככה , לחפש רכב אחר שיש לו גם תא מטען ,

מניסיון של 14 שנה עם רנו אקספרס , זה רכב מאוד אמין , ועמיד, ויש לו תא מטען ענקי, החיסרון שלו זה שהוא ללא דלת צד,

אבל המבנה המרובע שלו מאפשר לך לנצל את כל החלל הפנימי,

 

לא הייתי ממליץ לך לרכוש רכב , לעבודה יומיומית, אם הוא זקוק להחלפת מנוע, זה לא שווה.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...