Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלכוהול חייב להיות במקפיא?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פתחתי החג 2 בקבוקים של grey goose הם היו במקפיא עד עכשיו עקב בעיית מקום במקפיא אני יכול להוציא אותם ולהשאיר אותם על מדף או ברגע שהם נפתחו הם חייבים להיות במקפיא?

 

תודה על העזרה וסליחה על הבורות!

פורסם

אלכוהול גם לא צריך להיות במקרר

 

בעיקרון משקאות איכות כפי שהם נקיים הכי נכון לשתות בטמפרטורת החדר

 

הבעיה היא עם משקאות זולים שבילתי ניתן מבחינת טעם לעשות זאת

 

גריגוס, כמשקה איכותי תשאיר אותו בחוץ, סגור, ותעשה טובה לשתיינים שכשאתה שותה אותו אל תקלקל אותו עם רדבול ודומיוו

תלגום תראה שזה לא נפט כמו אבסולוט, מקסימום תתבל בקרח, זה לא אמור להיות שונה למשל מאופן שתיית ויסקי איכותי

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

גרייגוס במבחנים עיוורים נופלת כמו גדולה ומקבלת ציונים יותר גרועים מאבסולוט,

אבל זה לשרשור אחר...

 

בנוגע לשמירה - אין צורך במקרר. סגור, בארון.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אלכוהול נקי בריכוז גבוה (כמו וודקה) לא נהרס.

אתה יכול בכיף להשאיר סגור בארון לכמה שנים ולא יקרה כלום.

 

מסכים עם hans לגבי הגרייגוס. זה נחשב "איכותי" אך ורק בגלל השיווק המוצלח.

בפועל level, ketel1 שעולים פחות יותר טובים לדעתי.

stolichnaya elit (שלדעתי זו הוודקה הכי טובה שטעמתי) שעולה ממש קצת יותר, הרבה הרבה יותר טובה ממנה.

פורסם

לדעתי זוברובקה וקטל וואן הם וודקות מעולות במבחן הטעם.

אני בכל אופן שם את כל הוודקות במקפיא בלי קשר לאיכות.

הם לא יתלקלו בחוץ על המדף, אבל הרבה יותר נעים לשתות אותם כשהם קפואות.

אל תשכחו שעל המדף בסיביר בחודש ספטמבר הטמפרטורה קרובה יותר למקפיא.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
גרייגוס במבחנים עיוורים נופלת כמו גדולה ומקבלת ציונים יותר גרועים מאבסולוט,

אבל זה לשרשור אחר...

 

:mm_yeah:

 

גיסי תמיד צוחק עליי שאני מעדיף אבסולוט על גרייגוס, ואני תמיד אומר לו שכל הגרייגוס הזה הוא חארטה

אחת גדולה, של שיווק ללא כיסוי. נכון, זו לא וודקה זבל, אבל ממש לא שווה את המחיר שלה.

לפותח השרשור, לי היתה בארון אבסולוט שנפתחה ובדיוק כמוך, עקב חוסר מקום במקפיא עברה לארון

ונשכחה שם כמה חודשים, ולא קרה לה כלום.

פורסם

גריי גוס

 

1. לפני 3~ שנים היתה עולה 250-300 שח ל 750

2. לפני 3 שנים לא היו חיקויים לגרי גוס

3. מאז החיקויים מחירה ירד מתחת ל 200 שח , גם אורגינל וגם חיקוי

4. מלבד הדיוטי קשה להשיג לא חיקוי החיקוי הינו ברמה של הוודקות הזולות ולא ברמה של קילקול כיבה

5. גריי גוס אורגינלית יש לה טעם ברמה מקבילה לכל וודקות הפרמיום ומעלה ולא כמו שרשמתם למעלה

6. כל מה שרשמתי נכון גם לגבי ואן גוח, קוואלי (שהיתה עולה 600 לפני 3 שנים) ועוד כמה

 

בלי קשר , סטולי עלית באמת וודקה בין הגבוהות

הוודקה הכי טובה לטעמי, סמירנוף בלאק, 150~ שח לבקבוק, עולה ברמה שלה על כל מה שאתם מכירים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

גם אני הופתעתי שרשמתם שגריי-גוס בעלת טעם לא טוב, כנראה שנפלתם על חיקוי.

 

בשבילי רק קאופמן - יקר יותר מגריי-גוס - אבל עצם זה שאני שותה במצטבר בקבוק בשנתיים בערך זה מתקזז :wink:

פורסם

אין שום טעות. הבקבוק הגיע מ"מקור" אמין ואין שום מצב שזה זיוף.

היא פשוט פחות טובה מוודקות אחרות (אבל יותר טובה מפינלנדיה ואבסולוט).

קאופמן לדעתי ממש לא שווה את המחיר (350+ פעם אחרונה שבדקתי). סטולי (עלית, לא האדום/שחור) טובה ממנה ועולה פחות.

קוואלי לא טעמתי.

פורסם

שמע, לא נראה לי שימכרו בדיוטי זיוף, וגם לא במטוס, ובנוסף שכמה חנויות מוכרות ומובחרות.

אולי אחד מהם יהיה מזוייף, אבל לא כולם ביחד. גם העובדה שהטעם היה לי זהה בכולם, מראה

שזה אמיתי, כי זיופים בד"כ שונים אחד מהשני.

פורסם

מכיר את ה ״מקור אמין״ ....

אין ויכוח, אורגינל בכלל לא דומה לרמה של אבסולוט ודומיו, פשוט לא, אין מצב וזה לא בר השוואה, לא בגריגוס ולא בכל אלו שציינתי

 

היום הזיופים הם לא כמו עד לפני 3-4 שנים

פעם זיופים היו קופאים, גורמים לבחילות/הקאות/קלקול/חמרמורת מוגזמת/שתן מוגבר/התייבשות

היום כבר לא, היום הזיופים הם טובים לפחות כמו ברמה הוודקות הרגילות של 60-70 של כולל כל סימני המקור שעל הבקבוק

אבל זה רחוק מהאיכות של המקורי שעולה 250+

 

הזכירו קטל1, לא שמתם לב שהוודקות הזולות עלו ב 20% אך פיתאום קטל1 שהיתה עולה 150 עולה עכשיו 100

זה גם זיוף, זיוף טוב

מה קרה לדנסקה? היתה הוודקה המועדפת עלי, סופר פרימיום מעולה, מחירה לא ירד מ 140 , היום זה חצי מזה בעוד שמחיר האלכוהול עלה

 

 

ואני ממש לא מסוגל להריח את הדנסקה שמוכרים היום

 

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני באופן אישי לא יכול לשתות אבסולוט, יש לה טעם רע.

אם כבר אז פינלנדיה וסטולי.

 

וודקה תמיד עדיף לשתות קפואה כי זה מחליק אותה יותר בקלות- זה סתם עניין של העדפה.

 

ואם כבר- אז ואן גוך :)

×
×
  • תוכן חדש...