Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלכוהול חייב להיות במקפיא?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גרייגוס במבחנים עיוורים נופלת כמו גדולה ומקבלת ציונים יותר גרועים מאבסולוט,

אבל זה לשרשור אחר...

 

.

 

 

מסכים שיש טובות יותר (הרבה יותר טובות) מגרייגוס, אבל אבסולוט לטעמי לא אחת מאלה.

 

PRAVDA למשל טובה יותר מגרייגוס.

 

PURE GREEN גם טובה יותר מגרייגוס, הרבה יותר טובה וחלקה מהגרייגוס. (וזו וודקה אורגאנית ולא מוכרת, גם מצרפת).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
מכיר את ה ״מקור אמין״ ....

יבואן רשמי שקונה ישירות מהיצרן. מספיק אמין?

 

אגב, קטל עלה פעם (לפני שנתיים בערך) 100 ואז עלה ל-150 מסיבה לא ברורה. כנראה שזה חזר ל-100 כדי למכור יותר ולא בגלל זיופים.

 

ואן גוך נקי גם לא מדהים. הוא טעים בעיקר בגלל התוספות בטעמים.

פורסם
מכיר את ה ״מקור אמין״ ....

אין ויכוח, אורגינל בכלל לא דומה לרמה של אבסולוט ודומיו, פשוט לא, אין מצב וזה לא בר השוואה, לא בגריגוס ולא בכל אלו שציינתי

 

היום הזיופים הם לא כמו עד לפני 3-4 שנים

פעם זיופים היו קופאים, גורמים לבחילות/הקאות/קלקול/חמרמורת מוגזמת/שתן מוגבר/התייבשות

היום כבר לא, היום הזיופים הם טובים לפחות כמו ברמה הוודקות הרגילות של 60-70 של כולל כל סימני המקור שעל הבקבוק

אבל זה רחוק מהאיכות של המקורי שעולה 250+

 

הזכירו קטל1, לא שמתם לב שהוודקות הזולות עלו ב 20% אך פיתאום קטל1 שהיתה עולה 150 עולה עכשיו 100

זה גם זיוף, זיוף טוב

מה קרה לדנסקה? היתה הוודקה המועדפת עלי, סופר פרימיום מעולה, מחירה לא ירד מ 140 , היום זה חצי מזה בעוד שמחיר האלכוהול עלה

 

 

ואני ממש לא מסוגל להריח את הדנסקה שמוכרים היום

 

+1 לגבי דנסקה. פעם לא הייתי נוגע במשהו אחר עד שלא קניתי בטיב טעם בקבוק שהיה לו ריח של נפט.

 

יש לי קשר משפחתי ליצרן וודקה בחו"ל ואני מכיר את המשקה היתב כולל תהליכי ייצור ומשמעויות.

גריי גוס עשויה מספיריט נקי ברמה גבוהה מאוד שהעיקר שם לא הטעם אלא כמות שמנים אפיריים שגורמים להנג אובר למחרת ומשפיעים על איכות הסטלה. זה הפרמטר החשוב ולא הטעם. תשתו ליקר שיהיה טעים.

 

המחירים ירדו עקב שינוי בשיטת המיסוי שהורידו מחיר למשראות יקרים והעלו לזולים. כך אין טעם לזייף ומעלים סף כניסה לילדים.

 

לעצם העניין גם אני לא מחזיק מגרי גוס, קאופמן וסטולי אליט. יש מספיק משקאות שלא נופלים מהם ברמה אבל עולים חצי אם לא שליש הבעיה שכשמתחילים לייבא אותם לארץ הם בסדר. אחר כך היבואן קונה זכיון ומייבא ספיריט מוכן במכולות ומבקבק בארץ כדי גם לקבל כשרות. כאן ישנה פגיעה משמעותים באיכות וזה לצערי קורה לכל המשקאות שמייבאים ארצה.

×
×
  • תוכן חדש...