Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיווח על מכמונות מהירות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה בטוח דווח פה כבר, אך בכל זאת - כביש החוף לכיוון צפון: בין מחלף פולג למחלף נתניה יש עוד מחלף, במחלף הזה מתחבא שוטר עם דבורה, הוא עומד בנתיב ההאצה וכמעט ואינו נראה מהכביש.

איילון דרום: במחלף גלילות, עומד על אי התנועה בנק' ההשתלבות לאיילון, מסוכן למי שבא מכיוון הרצליה, כי הכביש שם פתוח לגמרי, הוא גם מתחבא היטב.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
זה בטוח דווח פה כבר, אך בכל זאת - כביש החוף לכיוון צפון: בין מחלף פולג למחלף נתניה יש עוד מחלף, במחלף הזה מתחבא שוטר עם דבורה, הוא עומד בנתיב ההאצה וכמעט ואינו נראה מהכביש.

איילון דרום: במחלף גלילות, עומד על אי התנועה בנק' ההשתלבות לאיילון, מסוכן למי שבא מכיוון הרצליה, כי הכביש שם פתוח לגמרי, הוא גם מתחבא היטב.

 

מתי ראית בפעם האחרונה שוטר בגלילות? הצ'יטה תמיד מתריע על זה וזה נראה כמו משהו רחוק שלא קרה כבר המון שנים.

גם בכביש החוף הצ'יטה מתריע.

פורסם

עדכון לגבי המצלמה בתל עדשים.

היום ב7 בבוקר ראיתי משאית של חברה לחירוץ כבישים.

שיהיה במזל טוב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

הזכרתם לי את החידה ששאלו את ג'והן מקליין ב"מת לחיות 3" (0:44):

שתרגמתי אותה פעם למישהו: "כשנסעתי לתל עדשים, פגשתי אדם עם 7 נשים" :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

אני גר במעלה אדומים, בדרכי לבית ממש לפני הצומת של עיסוויה מותקנת מצלמת מהירות, המהירות המותרת 70 קמ"ש.

הבעייה היא שממש כמה מטרים לפני באופן קבוע בני דודנו היקרים מיידים אבנים לעיתים קרובות , דבר שגורם לנהגים לנסות להתחמק ואף להגבר מהירות במטרה להתחמק ממידי האבנים.

במידה והמצלמה פעילה ( לדעתי לא ) ומישהו נאלץ לעבור את הצומת במהירות גבוה מהמותר או חס וחלילה באדום וצולם, האם הוא יכול לערער או להישפט ולהסביר את כל זה לשופט וזה יתקבל.

 

קרה לי כבר כמה פעמים שידו עלי אבנים שם( כולל היום בערך בן 18:00 - 19:00 מה שגרם לי לחשוב) ונאלצתי להגביר מהירות או לא הייתי מרוכז בכביש ושמתי לב למהירות, המזל שלי שאני מכיר את הכביש ומודע למצלמה ולכן מאיט הרבה לפניה , אבל מה יכול לעשות מי שלא ?

שאלה נוספת האם המצלמה פעילה ( היא לא דחליל אבל לדעתי לא קיימת ) ?

 

באופן כללי ,התופעה הזאת לא זוכה לטיפול רציני ולכן מאיימת על עיר שלמה ואלפי מכוניות בדרכם לדרום .

עריכה אחרונה על ידי shaulc
פורסם
שאלה נוספת האם המצלמה פעילה ( היא לא דחליל אבל לדעתי לא קיימת ) ?

אחת האינדיקציות, ולא מחייבת, האם המדבקות הלבנות הוסרו מהחלוניות או לא. יש מצלמות שמיום הצבתן, עדיין הן עם המדבקות.

אבל לא הייתי עוצר לבדוק, רק אם יש לך נוסע ברכב, בקש ממנו להעיף מבט אחורה למצלמה.

פורסם
אחת האינדיקציות, ולא מחייבת, האם המדבקות הלבנות הוסרו מהחלוניות או לא. יש מצלמות שמיום הצבתן, עדיין הן עם המדבקות.

אבל לא הייתי עוצר לבדוק, רק אם יש לך נוסע ברכב, בקש ממנו להעיף מבט אחורה למצלמה.

 

בדקתי

אין מצלמה בכלל בקופסה , אין מדבקות אבל לא רואים כלום.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

נתקלתי הערב במארב לייזר במיקום שכבר שנים לא היה מאוייש. בעבר זה היה באמצעות רכב מוסווה עם מולטינובה.

מדובר בכביש בגין בירושלים, בנסיעה מליפתא לכוון עטרות/מודיעין, כ-300-400 מטר לפני הפניה לכביש 20, מחלף בן-ציון, שעולה לכיוון פסגת זאב. ראו מפה מצורפת.

 

begin_ramot.jpg

פורסם

כן, מזמן לא היה שם מארב.

 

תודה, זה כביש שהרבה נוסעים מעל 80 הקמ"ש המותרים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אבל כביש 20 זה בכלל נתיבי איילון,איך יכול להיות שבירושלים יש עוד כביש עם אותו מספר?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:


×
×
  • תוכן חדש...